סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

חיסכון כספי משמעותי ומימון מלא - איפה הכי משתלם לבצע טיפולי שיניים וניתוחים אסתטיים?

אם שאלתם את עצמכם למה בכלל צריך לעבור השתלת שיניים וטיפולים אסתטיים בחו"ל – יש לכך מספר סיבות טובות.

על עובדה אחת אי-אפשר להתווכח: טיפולים אלו בארץ יקרים יותר בהשוואה למדינות אחרות בחו"ל. אבל מה לגבי איכות הטיפול? ננסה לענות על כל השאלות החשובות באמצעות השוואה מקיפה בין השתלות שיניים וניתוחים אסתטיים בחו"ל לעומת ישראל. נסקור את היעד הפופולרי מעבר לים ונענה על השאלה הבוערת: כמה עולים טיפולים אלו בחוץ לארץ בהשוואה לטיפול בישראל?
3 צפייה בגלריה
 Fly Dent- השתלות שיניים וניתוחים אסתטיים
 Fly Dent- השתלות שיניים וניתוחים אסתטיים
Fly Dent- השתלות שיניים וניתוחים אסתטיים
(Fly Dent)
טיפולים אסתטיים והשתלות שיניים בטורקיה - המדינה המובילה בתחום
בשנים האחרונות אפשר להבחין במגמה הולכת ומתבססת בקרב מטופלים ישראלים: ביצוע טיפולים אסתטיים וטיפולי שיקום הפה במרפאות טורקיות. כידוע, טורקיה מיצבה עצמה החל משנות ה-90 כמעצמה בינלאומית בכל הנוגע לטיפולים רפואיים ואסתטיים וכיום היא נחשבת לאחד היעדים הנחשקים ביותר בעולם עבור כל מי שזקוק לטיפולי שיניים. בכל שנה, מאות אלפי מטופלים מכל העולם מגיעים לטורקיה לשם ביצוע טיפולי שיניים וניתוחים שונים – הרכבת כתרי זירקוניה, ציפוי חרסינה לשיניים, השתלת שיניים, הזרקת בוטוקס, שאיבת שומן, הגדלת חזה ועוד. הרופאים הטורקים נודעים בשל המיומנות והמקצועיות שלהם, הניסיון העשיר שלהם והקליניקות בעלות המוניטין שהם עומדים בראשיהן. כמו כן, אחד היתרונות המובהקים של המרפאות בטורקיה נוגע למחירים הזולים יחסית של הטיפולים שהן מציעות.
היתרונות בטיפולי השתלות שיניים וניתוחים אסתטיים בטורקיה
השתלת שיניים וטיפולי יופי שונים בטורקיה הוא טרנד שצובר תאוצה, ולא בכדי. להשתלת שיניים בחו"ל יש יתרונות רבים, ביניהם:
טיסה קצרה ומהירה – כיום, העולם הפך לכפר גלובלי אחד קטן ונגיש. אפשר להגיע ממקום למקום בקלות ובמהירות. כל מה שמפריד ביניכם לבין השתלות שיניים במזרח אירופה, זו טיסה קצרה וישירה של שעתיים-שלוש.
חיסכון בכסף – טיפולי שיניים ואסתטיקה בטורקיה זולים באופן משמעותי מהמחירים בישראל. השתלות שיניים בחו"ל תחסוך לכם עשרות ואף עשרות אלפי שקלים.
מקצועיות בלתי-מתפשרת – העובדה שאתם בוחרים לבצע השתלות שיניים בטורקיה לא אומרת שאתם צריכים להתפשר על סטנדרט עבודה גבוה. מדובר במדינה המובילה בעולם בתחום תיירות מרפא עם רופאים מנוסים וציוד מתקדם. חברת flydent עובדת כבר מעל ל-3 שנים עם נותני השירות באיסטנבול (מלון ומרפאות השיניים), לכן בראש ובראשונה אחריות החברה היא איכות אמינות ומקצועיות מעל לכל, ההליך הרפואי הינו בתו תקן אירופאי המחמיר ביותר.
על הדרך, מטיילים – השתלת שיניים וכל ניתוח אסתטי כשלעצמם הם לא תענוג גדול, נכון. אבל בשאר הזמן תוכלו לטייל במדינה וליהנות מהנופים והתרבות.
רק תגיעו לשדה התעופה - החברה המקצועית שעוזרת לכם לעבור את כל התהליך בלי מאמץ
חברת Fly Dent, המתמחה בטיפולי השתלות שיניים וניתוחים אסתטיים בטורקיה מעניקה את השירות הטוב, האיכותי והנוח ביותר לישראלים המעוניינים לבצע שיקום פה מלא ו\או ניתוחים פלסטיים שונים בטורקיה.
החברה עובדת עם הרופאים המקצועיים ביותר באיסטנבול, אשר מעניקים מגוון רחב של שירותים בשני תחומים עיקריים :
שיקום הפה - בין הטיפולים המוצעים בתחום זה ניתן למנות עיצוב חניכיים לחיוך מושלם, חיוך הוליוודי בשיטת ציפויי חרסינה \ למינייט, EMAX, סגירה או צמצום מרווחים בין השיניים, עיצוב צורת השן, השלמת שן שבורה, שינוי גודל של כותרת השן, כיסוי שורשים חשופים, טיפול בפגמים בזגוגית השן (כתמים, פגמי מולדת, פגמי התפתחויות או פגמים כתוצאה מתאונה), הלבנת שיניים לטווח ארוך, יישור שיניים (טיפול בעקמומיות שיניים), עקירות שיניים ושיני בינה, עקירות שיניים כלואות, ביצוע השתלות, הרמות סינוס פתוחה או סגורה בעזרת שיטה חדשה ושמרנית המאפשרת החלמה מהירה ומוצלחת יותר בטיפול, השתלות עצם לעיבוי עצב או לשמירה על אזור לאחר עקירה, ניתוחי חניכיים ועוד.
3 צפייה בגלריה
 Fly Dent- לפני ואחרי
 Fly Dent- לפני ואחרי
Fly Dent- לפני ואחרי
(Fly Dent)
ניתוחים וטיפולים אסתטיים - ניתוחי חזה הגדלה / הרמה / הקטנה, שאיבות שומן בטן/ ידיים/ ירכיים, הסרת עור עודף, הזרקת בוטוקס/ חומצה היאלורונית, עיצוב ישבן, חיטוב קו המותניים, עיצוב בטן, ניתוחי אף/ עצמות לחיים, מתיחת צוואר, הרמת פנים, הרמת עפעפיים, הצמדת אוזניים, הוצאת שתלים, תיקון שד גברי, שחזור שד, תיקון אסימטריה ועוד.
3 צפייה בגלריה
 Fly Dent-תוכנית טיפול מותאמת אישית
 Fly Dent-תוכנית טיפול מותאמת אישית
Fly Dent-תוכנית טיפול מותאמת אישית
(Fly Dent)
היתרונות הבולט של חברת Fly Dent הוא הילווי הצמוד מהרגע הראשון לאורך כל הדרך וגם אחרי ביצוע הטיפולים בטורקיה. תחילה תקבלו תוכנית טיפול מותאמת אישית, בין אם מדובר בטיפולי שיניים, טיפול אסתטי או השילוב בין השניים. בניית תוכנית טיפולים נעשה על ידי הרופאים המומחים בטורקיה, לאחר הגשת כל הבדיקות הנדרשות לשם כך.
לאחר בניית תכנית הטיפולים כל שעליכם לעשות הוא להגיע לשדה התעופה - כאשר הטיפול בהזמנת כרטיסי טיסה, סגירת שהות במלון 5 כוכבים, הסעות פרטיות, וליווי תמוד של אנשי צוות מלווים. הצוות המלווה הינו צוות ישראלי דובר עברית ושפות נוספות, הדואג לתרגם את השפה למטופלים לכל אורך ההליך הרפואי, בנוסף באופן קבוע מלווה את הקבוצה מנהל מטעם המשרד על מנת לפקח על איכות העבודה ועמידה בזמנים, מה שמאפשר לכם להיות בראש שקט ורגוע לגבי כל התהליך.
לאחר ביצוע הטיפולים כמובן תקבלו הנחיות רפואיות מדויקות וכל התרופות הנדרשות ואף תזכו ליהנות מסיורים מודרכים הכלולים בעלות השירות.
חשוב לציין, כי החברה מציעה אפשרות למימון מלא של השתלת שיניים וניתוחים אסתטיים בטורקיה - מה שמאפשר פריסת תשלומים נוחה וריאלית עבור כל אחד המעוניין לשקם את בריאות הפה ואת המראה ואינו בידיו את כל הסכום הנדרש.
לא רק זאת, החברה עובדת בשיתוף רשת מרפאות שיניים המפוזרות ברחבי הארץ, אשר מעניקות 10 שנות אחריות על הטיפולים ומענה רפואי זמין לכל צורך.
לסיכום, חברת פליידנט הינה החלוצה בכל הקשור לתחום תיירות המרפא באיסטנבול, החברה קיימת כ-4 שנים בתחום, מקצועית, אמינה ולא מתפשרת עבור לקוחותיה בכל תחום תיירות המרפא. החברה מעניקה שירותי שיקום פה וטיפולים אסתטיים בטורקיה ברמת פרימיום תוך ליווי לאורך שנים, במקצועיות, אמינות, תודעת שירות גבוהה ויחס אישי.
לפרטים נוספים, המלצות וחוות דעת בקרו בעמוד הפייסבוק של החברה.

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות