סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

סירוב משכנתא בבנק? עם "הבולדוג" לא תהיו מסורבי משכנתא!

חשוב שתדעו, גם אם קיבלתם סירוב בבנק, זה אף פעם לא סוף העולם. במרבית המקרים ( לא בכולם לצערי ) ניתן לעשות משהו כדי לאשר את המשכנתא בכל זאת. אני לא מדבר על קסמים, אלא על קצת קשרים, הרבה ידע והרבה הבנה של המערכת הבנקאית.

בתור עובד בנק לשעבר, אני יודע מצוין איך הבנקים בודקים את הלקוחות שבאים לבקש משכנתא ולמה הם מסרבים לאשר משכנתא במקרים מסוימים. עזבתי את שירותי בבנק, כדי לעזור לכם עם הכלים שלי, לקבל משכנתא למרות הכול. כי גם אחרי סירוב משכנתא בבנק- ניתן לקבל משכנתא, פשוט לא לבד.
מהי משכנתא למסורבים?
תמיד חושבים שכאשר מדברים על מסורבי משכנתא, מתכוונים לאנשים שנמצאים במצבים נוראים של פשיטות רגל ותיקי הוצאה לפועל ודברים מאוד קשים. אבל למעשה דברים פעוטים כמו שני צ'קים שחזרו או כמה הוראות קבע שחזרו יכולים להביא אדם למצב שבו הוא מסורב משכנתא.
1 צפייה בגלריה
 מרטין בוקסדורף יועץ משכנתאות
 מרטין בוקסדורף יועץ משכנתאות
מרטין בוקסדורף יועץ משכנתאות
(יח"צ )
כל הבנקים עובדים באותה צורה בדיוק:
חשוב להבין שהיום הבנקים כולם עובדים עם אותן מערכות בדיוק. כלומר, אם בנק אחד לא אישר משכנתא, סביר מאוד להניח שכל הבנקים האחרים יתנו את אותה התשובה בדיוק. לכן המטרה היא לשנות משהו בדרך שבה מבקשים את המשכנתא, זה לא חייב להיות משהו גדול, לפעמים זה פשוט לשנות את הסיפור ואת הדרך שבה מציגים את הדברים.
כאן בדיוק אני נכנס לתמונה, העבודה שלי היא לקחת את המצב ולשנות אותו. כלומר, אני אבקש מכם את הניירת הרלוונטית, כדי לצאת ולהילחם בבנקים למשכנתאות. אני כבר אמצא את הדרך שבה אני יכול לשכנע את הבנקים לאשר את המשכנתא, למרות הבעיות שהיו. זה תפקידי.
איך נכון להתמודד עם סירוב משכנתא בבנק?
קיימות 3 תגובות נפוצות (ולא מומלצות!) לאחר קבלת סירוב משכנתא, כך נוהגים מרבית האנשים. חשוב שתראו את התגובות האלו, כדי להימנע מזה בעתיד.
1.נופלים לייאוש. ..."אז לא ניקח משכנתא. לא נקנה דירה. אולי עוד כמה שנים".
2.רצים לכל הבנקים ומנסים להוציא משכנתא מבנק אחר.
3.מתייעצים עם כל האנשים הלא נכונים.
מה כדאי לעשות לאחר קבלת סירוב משכנתא?
1.אל תפלו לייאוש. הוא לא יעזור לכם להתקדם לעבר המטרה שלכם. כי אתם כן יכולים לקבל משכנתא. אתם פשוט צריכים לדעת למי לפנות. יועץ משכנתאות למסורבים יעזור לכם לקבל משכנתא מהבנק בצורה נכונה.
הטעות הכי גדולה שתוכלו לעשות תהיה, לפנות לכל הבנקים לבקש משכנתא. אם תלכו לבנקים נוספים, תלכלכו את השם שלכם בכל המקומות ותשרפו את האפשרויות הנוספות. אחר כך כשתגשו ליועץ משכנתאות למסורבים, כבר יהיה מאוחר מדי. הבנקים לא ירצו לשמוע אותו. הרי אם קיבלתם סירוב מבנק אחד, אין סיבה שבנק אחר כן יאשר לכם. הבנקים בוחנים אתכם כולם באותה דרך. הם בודקים את דו"ח נתוני האשראי שלכם ועל פיו מחליטים אם לאשר לכם את המשכנתא. אם בנק אחד לא רוצה לאשר לכם, כנראה שהוא ראה בדו"ח שלכם סיבה לשלול משכנתא. גם שאר הבנקים יראו את זה ולא יסכימו לאשר לכם משכנתא.
2.לאילו אנשים לא נכונים אפשר לפנות? לאבא שמבין במשכנתאות. לאחות מסורה ואפילו ליועץ משכנתאות מנוסה. יועץ משכנתאות רגיל, מתמחה בהרכבת תמהיל משכנתא, במשא ומתן עם הבנקים וכו'. אבל הוא לא ידע להתנהל עם הסירוב שקיבלתם. יותר מזה, הוא עלול להרוס לכם הכול. הוא יפנה לכל הבנקים לבקש אישור עקרוני וכך הוא ישרוף לכם את כל האפשרויות.
אתם חייבים מומחה למסורבי משכנתא!
אני מרטין בוקסדורף ואני יועץ משכנתאות למסורבים כבר שנים ארוכות. בעבר עבדתי בבנקים ואני מכיר היטב את ה"ראש" שלהם. אני יודע מה מפריע להם ואיך אפשר לתקן את הדברים. אתם רק צריכים לפנות אלי כדי שגם אתם תוכלו ליהנות ממשכנתא למרות הסירוב בבנק.
מרטין- 050811637

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות