סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

כמה עולה לצבוע דירה ב - 2023?

שנת 2023 נפתחה עם אינפלציה גדולה במשק ועליית ריביות בבנק ישראל. האם הנתונים הללו משפיעים גם על העסקים הקטנים? האם כאשר האזרח הקטן יזמין צבעי עבור הדירה שלו לקראת חג הפסח הקרב ובא, הוא ישלם יותר? הכתבה הבאה היא סקירה על מחירון צביעת דירות לשנת 2023 ומה תוכלו לקבל כחלק מהשירות.

מחירון צביעת דירות 3-5 חדרים
כדי לבחון נכון מחירון צביעת דירה, יש לבדוק תחילה הצעות מחיר הנוגעות לרוב האנשים. כיום, רוב הדירות הקיימות בבניינים הן דירות של 3-5 חדרים. דרישה לצביעה בדירות אלו תהיה בדרך כלל לפני כניסה למגורים, כאשר מעצבים מחדש את הדירה או לפני חג הפסח, כאשר רוצים להתחדש בקירות לבנים ונקיים.
דירות של 3-5 חדרים בבניין חדש, לרוב יציעו 80-110 מ"ר. מחיר צביעת דירה 100 מטר נע בין 1,500 ₪ - 2500 ₪ . עלות זו תכלול גם תיקונים פשוטים של סגירת חורים. כמובן שזה לא יכלול אזורים עם קילופים או רטיבות. במקרה זה העלות תהיה קצת יותר גבוהה. יש לקחת בחשבון שבסמוך לחגים, בשל העומס שקיים אצל צבעים, המחירים נמצאים במגמת עלייה של כ-100 -200 שקלים יותר.
1 צפייה בגלריה
תצבע לי – צביעת דירות
תצבע לי – צביעת דירות
תצבע לי – צביעת דירות
(freepik)
מחירון צביעה נקודתית בבית
לפעמים הצביעה שאתם מחפשים היא רק לחדר אחד בבית או כאשר בבית יש 1-2 חדרים. במקרה זה העלויות יותר נמוכות והן נעות בין 400 ₪ ועד 1000 ₪. מדובר בדירות של 20-60 מ"ר ויש חברות אשר יציעו לכם לרכוש את הצבע בעצמכם ולהוזיל את המחיר. כמובן שיש לבחון האם זה משתלם לכם או שזה יוצא יקר יותר. בתוך המחירים האלו יהיו כלולים תיקונים קלים וניקיון לאחר הצביעה.
מחירון צביעת קירות כולל תיקונים
כמה עולה לצבוע דירה המצריכה תיקונים רבים של קירות מתקלפים ועובש? במקרה זה תזדקקו לא רק לצבעי, אלא גם לאיטום מקצועי לפני הצביעה. לאחר האיטום, הצבעי יסיר היטב את הקילופים, ינקה את העובש הקיים, יבצע השלמה של הקיר באמצעות חומרי איטום חורים בקירות ורק לאחר הייבוש, יבצע את הצבע.
במקרים של רטיבות ועובש, ניתן לבצע גם טיפול קוסמטי ללא האיטום לפני, אך יש לקחת בחשבון שהקיר יחזור להתקלף, על אף הצביעה. עלות צביעה של קיר כולל תיקונים נרחבים יהיה בתוספת של 500-1000 שקלים למחיר הצביעה, תלוי בכמות התיקונים שיש לבצע וחומרתם. ככל שהעבודה מסובכת יותר ולפעמים מתפרשת על יומיים, העלות תהיה גבוהה יותר.
כמה תשלמו עם דקורציה וחשיבה עיצובית?
צביעה דקורטיבית הינה צביעה שונה מצביעה רגילה בצבע לבן. צביעה מהסוג הזה מחייבת חשיבה על החלל, בחירה נכונה של צבעים, שימוש במגוון כלים וצבעים עם טקסטורה. במקרים אלו, הצבעי הופך להיות אמן והוא משתמש במגוון טכניקות כדי ליצור קירות דקורטיביים ייחודיים.
צביעה דקורטיבית עשויה להיות בשלבים ולקחת יום שלם או אפילו יומיים. העלות עבור הצביעה לוקחת בחשבון את הזמן, החשיבה היצירתית, העבודה והחומרים. עלות של צביעה דקורטיבית מתחילה ב-2000 שקלים ויכולה לעלות גם יותר ולהגיע ל-4000 שקלים, תלוי בעבודה ובכמות החדרים שזקוקים לעיצוב. אם אתם מתלבטים, תמיד כדאי לבחון את הנושא עם צבעי מקצועי של חברת תצבע לי, שיוכל גם לסייע במציאת העיצוב המתאים ביותר וגם לבצע עבודה מעולה במחירים נוחים ביחס לחברות צבע אחרות הקיימות בשוק.
מחירון צביעה חיצונית
בבתים פרטיים נהוג לבצע צביעה חיצונית של טיח דקורטיבי הנקרא גם שליכט. מדובר על עבודה שלא כל צבעי יודע לבצע. יש למצוא צבעים העוסקים בתחום זה. חשוב להבין שלא מדובר בצבע רגיל ויש לדעת אי להניח את הטיח בצורה נכונה וגם מעוצבת.
עלות טיח חיצוני מתחיל מ-65 ₪ למ"ר ויכול להגיע גם ל-115 ₪ למ"ר. העבודה מתבצעת בשלבים ולרוב מתפרשת על יומיים ולפעמים שלושה ימים, בהתאם לגודל המבנה. כמו כן, יש תלות במצב מזג האוויר.
האם ניתן לקבל איכות במחיר סביר?
קודם כל חשוב לדעת שיש דבר כזה איכות במחיר סביר. בענף הצבע יש המון חברות המציעות את השירות. כאשר מדובר בצבעי פרטי, הרי שהעלות תמיד תהיה יקרה יותר, מהסיבה שהוא עובד לבד ויום שהוא נמצא אצל לקוח אחד, אומר שהוא לא נמצא אצל לקוח אחר ולכן עליו לקחת מחיר גבוה יותר שישתלם לו, במיוחד בזמנים אלו שהמדינה כולה סובלת מהאינפלציה.
אך אם אתם מזמינים צבעי אצל חברה לצביעת דירות בפריסה ארצית, אתם יכולים לקבל איכות במחיר יותר נמוך. לחברות אלו יש צבעים מקצועיים בכל הארץ ובזמן שהם יעבדו אצלכם, צבעים אחרים יעבדו במקום אחר. עובדה זו מאפשרת להם להעניק לכם מחירים נמוכים יותר, לפעמים בטווח של 500 שקלים פחות!
לסיכום, גם כאשר האינפלציה במדינה היא גבוהה מהרגיל ומשפיעה על כלל המשק, ניתן לעבוד עם חברות צבע אשר עובדות בפריסה ארצית ומעניקות לכם מחירון יותר משתלם ואיכות עבודה גבוהה וטובה.
המאמר באדיבות תצבע לי – צביעת דירות: https://www.home-painting.co.il

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות