סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

המשבר בענף: איך מעבר מסייע לחברות ההייטק לצלוח אותו – ולמה לא כדאי להתפשר על חברת ההובלות?

עידן הפוסט קורונה ממשיך לייצר "רעידות-משנה" בכל הקשור לתנודות פיננסיות בעולם: שווקי ההון עולים ויורדים בחדות, התייקרות מוצרים וחומרים שונים ברחבי העולם, בנקים שסופגים קריסה בערך המניות ונאלצים להיסגר, וכמובן – חברות רבות מסביב לגלובוס שנאלצות להתמודד עם המציאות החדשה.

לגביי ענף ההייטק, המציאות הביאה לכך שפחות כסף מגיע בימים אלו לאקזיטים, חלק מתתי-הענף - כמו תחום הסייבר - ספגו ירידה משמעותית בהיקף גיוס ההון והמשקיעים ברחבי העולם נוהגים בשמרנות-יתר יחסית לשנים קודמות מחשש להפסד במצב של חוסר יציבות בשווקים העולמיים. לגבי חברות רבות, המשמעות של מציאות כזו היא צורך בהפחתת הוצאות ככל שניתן: צמצום כוח אדם, אימוץ סגנון עבודה היברידי ומעבר למשרדים קטנים יותר, או לחילופין העברת המשרדים
2 צפייה בגלריה
האחים-יששכר-הובלה,אחסנה וניהול פרויקטים
האחים-יששכר-הובלה,אחסנה וניהול פרויקטים
האחים-יששכר-הובלה, אחסנה וניהול פרויקטים
(האחים יששכר – הובלת משרדים)
יותר תנודתיות – יותר מעברים
התוצאות של המציאות המורכבת הזו היא, בין השאר, מעברים: בימים אלה חברות רבות בוחרות לבצע מעבר שיסייע להן לשרוד ולשמור על תזרים חיובי, כשהשוק בימי שפל יחסי. ניתן לראות חברות שמעבירות את מחלקות הייצור שלהן לבניין אחר, חברות מחקר ופיתוח שבוחרות לוותר על מיקומים אסטרטגיים ולעבור למשרדים חדשים עד לחלוף הסערה, וחברות מעשיות הייטק נוספות ומגוונות שמבצעות מעברים בין בניינים וגם בין אזורים.
חברת ההובלות "אחים יששכר" מבצעת בימים אלה מעברים לחברות הייטק רבות. אחים-יששכר מעניקה שירות הובלות להייטק ומתמחה במתן שירותי הובלה לחברות במגוון תעשיות הפיתוח בהייטק, ביניהן: פיתוח תוכנה ואינטרנט, תקשורת, טכנולוגיה ואלקטרוניקה, מכשור רפואי, מערכות מידע, סטרטאפים, סייבר ועוד רבות נוספות.
וכן מעברים בהיקפים גדולים הדורשים היערכות ותכנון רב מראש. החברה מתמחה בהעברת חברות ביעילות ובזריזות, ומתחייבת להעברה במהירות גבוהה ועם מינימום עיכובים.
פחות זה יותר: מצמצמים בשביל לגדול
במקרים רבים חברות הייטק נקלעות למשברים נקודתיים או זמניים, ועם קצת שינויים נדרשים הן יכולות לצלוח אותם עד ליציאה ולשגשוג מחודש. כשמדובר במיקום החברה, לא פעם ניתן לבצע שינוי על מנת לחסוך בדמי שכירות וניהול ולאזן את רמות ההוצאות של החברה. לא תמיד קל לעזוב מקום שאוהבים, במיוחד אחרי שמתרגלים לסביבה ולמיקום בעיר הגדולה, אבל לפעמים המעבר שווה את זה – ויכול לחסוך לחברה אלפי שקלים מידי חודש שיכולים להיות מנותבים להשקעה ופיתוח בחברה עצמה, או לחילופין למנוע פיטורים של עובדים חשובים.
בעידן הנוכחי, כשמודל העבודה ההיברידית הולך וצובר תאוצה, חברות רבות – גם כאלו שאינן מצויות במשבר - מעדיפות לחסוך בעלויות תפעול, ארנונה ושכירות, ולשחרר חלק מהעובדים לעבודה חלקית מהבית. פירוש הדבר הוא הסתפקות במשרדים קטנים יותר ויכולת צמיחה של החברה ללא צורך בהגדלת מקום העבודה הפיזי – כשניתן לגייס כיום עובדים מוכשרים לעבודה מהבית או במודל ההיברידי שמשלב גם נסיעות למשרד בזמנים קבועים.
מעבר של כל חברת הייטק שהיא מצריך ארגון מראש ותכנון מקדים – כזה שגם מביא בחשבון את אילוצי החברה, זמני העבודה ויעדים נוספים. חברת ההובלות של אחים-יששכר מעניקה לחברה שירות מעבר מוקפד שמתוכנן עד לפרטים הקטנים: היכרות מקדימה עם מחלקות החברה, תכולת המשרדים ומיקום היעד, ארגון מקדים של בעלי המקצוע הנדרשים לצורך המעבר מלבד סבלים, כגון חשמלאים, מתקינים שונים, אנשי תקשורת והתקנת מערכות, נגרים, נהגים, שיפוצניקים ועוד, וכן לוח זמני הביצוע של כל שלב במעבר במקביל להתחשבות באילוצי החברה השונים והתחייבות להעברת התכולה, כאשר כל זה במינימום הפרעות לעובדי החברה.
2 צפייה בגלריה
האחים יששכר-עוצמה בתנועה
האחים יששכר-עוצמה בתנועה
האחים יששכר-עוצמה בתנועה
(האחים יששכר – הובלת משרדים)
במעברים לא מתפשרים
"מעבר דירה" של חברת הייטק הוא אירוע משמעותי שבחברות רבות משפיע מאוד על מהלכי החברה ואופן העבודה בה במהלך זמן המעבר, שיכול להתפרש על פני מספר שבועות. מעבר טוב, שתוכנן מראש תוך שימת לב לפרטים הקטנים וגם נעשה עם צוות בעלי מקצוע מיומן – יאפשר לכלל העובדים מעבר חלק למיקום החדש, תפעול המערכות השונות בצורה מיטבית ועם פחות תקלות וכן פחות צורך להתמודד עם עיכובים או הפתעות בלתי צפויות.
לגבי חברות רבות, איכות וזמן המעבר משפיע רבות על שגרת העבודה של העובדים, שלעיתים קריטית להמשך פעילות משמעותי של החברה, וכן על זמן ההתבססות במקום החדש במידה ויש צורך לחבר מחדש מערכות, ארונות תקשורת ושרתים או להציב מחדש עמדות עבודה ומחלקות שונות.
אחים-יששכר שמה לה למטרה להעניק שירות ברמה הגבוהה ביותר – כזה שמאפשר לחברה חזרה שוטפת לשגרת העבודה בזריזות המרבית ורה-אורגניזציה של כלל המחלקות בחברה בצורה חלקה ומסודרת.
לסיכום
חברות הייטק שבוחרות לבצע מעבר נדרשות לשירות הובלות מצויין שיכסה את כל ההיבטים של המעבר על מנת לצלוח את המעבר בזמן מינימלי ככל הניתן ותוך בשמירה אופטימלית על מערכות, אביזרים יקרים, מערכות ופיתוחים שונים השייכים לחברה. עם חברת ההובלות אחים-יששכר ניתן לבצע העברה של חברות קטנות, גדולות ובינוניות – ובכל תחום שהוא, בראש שקט ובידיעה שהמעבר יתבצע באופן המוקפד ביותר ועם מינימום עיכובים או דחיות שונות. אחי- יששכר דואגת לכל מאפייני המעבר ולאנשי המקצוע השונים על מנת לאפשר את המעבר באופן החלק ביותר – מה שאומר שכלל שירותי הפירוק, ההובלה, האחסנה במידת הצורך וכן ההתמקמות במשרדים החדשים – נמצאים תחת קורת גג אחת.
אם גם אתם מחפשים שירות הובלות איכותי, עם ניסיון רב בהובלות חברות הייטק ממגוון עצום של תחומים בענף וכן שירות ואחריות ללא תחרות – חברת ההובלות אחים-יששכר מזמינה אתכם ליצור קשר ולהבטיח לחברה מעבר טוב, עם התחייבות לביצוע שלבי ההובלה במהירות שיא ובמינימום הפרעות לשגרת העבודה בחברה.
מעבר טוב מאפשר התחלה טובה – ומשם אפשר רק לצמוח.

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות