סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

מה היתרונות בהשקעה בקידום אתרים אורגני?

קידום אתרים אורגני היא טכניקת הפרסום המובילה בעולם הפרסום הדיגיטלי כיום. לא אנחנו אמרנו את זה אלא אינספור מקדמים ואנשי דיגיטל מובילים בארץ ובעולם. אין ספק שבטווח הארוך הקידום האורגני מניב את התוצאות הטובות, האיכותיות והרווחיות ביותר. לקידום אורגני יש יתרונות רבים הרבה מעבר לתנועת הגולשים שהוא מבין ובכתבה זו נסקור כמה מהיתרונות הללו יותר בהרחבה כדי להבין עד כמה כדאי לכם להשקיע בקידום אתרים אורגני.

למה העסק שלך צריך קידום אתרים אורגני?
אז נתחיל מהבסיס. מדוע אתם רוצים להשקיע בSEO? ובכן קידום אתרים אורגני יספק לכם מגוון יתרונות, החל מבניית מותג מוביל בתחום שלכם, דרך בניית אמון וסמכות בעיני הגולשים, הבאת תנועה אורגנית רבה לאתר והבאה של לידים ולקוחות טובים ואיכותיים יותר. כמו כן תוסיפו לכך את העובדה שאין תקרת זכוכית על אפשרויות הקידום האורגני ותוכלו בעתיד גם לצמצם ואפילו לבטל ערוצי פרסום אחרים ואת ההשקעה שלכם בהם – כך שבטווח הארוך מדובר בטכניקת הפרסום הטובה ביותר ללא כל ספק. אז בואו נבחן את המדדים הללו לאורך זמן.
1– תוצאות לטווח ארוך:
קידום אתרים אורגני מספק תוצאות בטווח בינוני ארוך. כלומר שלא תוכלו להשיג תוצאות בטווח המיידי כמו בקמפיין פרסום ממומן בגוגל למשל, אולם בהחלט מדובר יהיה באפשרות הפרסום המשתלמת ביותר לטווח הארוך, הן מבחינת כמות הלידים והתנועה באתר שלכם והן מבחינת העלות לליד. מהתוצאות תוכלו ליהנות לטווח הארוך, שכן העבודה הסיזיפית של הקידום האורגני לאורך זמן תוכל להישמר ולהישאר לאורך שנים וגם אם תפסיקו בשלב מסוים להשקיע בקידום האורגני, כל עוד קודמתם מספיק זמן ובצורה מקצועית ייתכן ותוכלו עדיין לקבל תנועה אורגנית בכמויות יפות מגוגל גם בחודשים שלאחר מכן.
2– אין תקרת זכוכית:
כאשר עובדים עם קמפיין ממומן בגוגל או בפייסבוק למשל (או בכל פלטפורמה אחרת) יש תקרת זכוכית של מקסימום אנשים שתוכלו להגיע אליהם בהתאם לתקציב שלכם. אז כמובן שתוכלו לבצע את העבודה בצורה מקצועית יותר, לבצע ספליט טסטינג למודעות, לשפר מעט את המדדים כמו רלוונטיות המודעה, הCTR שלכם ולהשיג בפועל מעט יותר לקוחות מאותו תקציב – אך בשורה התחתונה תהיה שם תקרת זכוכית. בקידום האורגני, ככל שתתמידו לאורך זמן, וגם אם תשקיעו את אותו התקציב התוצאות ימשיכו לצמוח בהתאם.
1 צפייה בגלריה
קידום אתרים אורגני,  טכניקת פרסום המובילה בעולם הפרסום הדיגיטלי
קידום אתרים אורגני,  טכניקת פרסום המובילה בעולם הפרסום הדיגיטלי
קידום אתרים אורגני, טכניקת פרסום המובילה בעולם הפרסום הדיגיטלי
(FREEPIK)
3– בניית מותג:
קידום אתרים בגוגל הוא הרבה מעבר להבאת תנועה לאתר שלכם. למעשה, להופיע ראשון או בין הראשונים בגוגל בתחום שלכם יכולה למצב אתכם כאחד העסקים המובילים בתחום שלכם, גם אם אתם בעלי עסקים העובדים לבד מהבית ומתחרים בחברות עם מאות ואלפי עובדים. למעשה זה אחד הדברים היפים באינטרנט: אתם יכולים לעקוף חברות מתחרות גדולות וחזקות במיוחד, אם רק תשקיעו בצורה נכונה בקמפיין הדיגיטל שלכם, בדגש על קידום אורגני בגוגל. עסקים גדולים רבים מרגישים שאינם צריכים את הקידום האורגני בגוגל או להופיע ראשונים בגוגל כיוון שהמוניטין שלהם הולך לפניהם ויש להם מספיק הכנסות וקהל – אולם עסקים קטנים ובינוניים יוכלו לנצל זאת ולהופיע ראשונים בגוגל, לזכות בנתח ניכר מהקהל ויכולים להתפתח בעזרת הלידים והלקוחות הללו. אין ספק כי מדובר באחד היתרונות הגדולים ביותר של הקידום האורגני.
4– בניית סמכות ואמינות:
אז בהמשך לסעיף הקודם אנו רוצים להדגיש בנפרד את נושא הסמכות והאמינות. להופיע ראשון בגוגל זו מחויבות אך גם מגיעה עם יתרונות של אמינות וסמכות. הגולשים המחפשים מוצר, שירות, מידע, איש מקצוע או בית עסק מסוים פונים בחיפושם אל מנוע החיפוש של גוגל כיוון שהם סומכים עליו שיקבלו את הוצאות הטובות והרלוונטיות ביותר עבורם. מנוע החיפוש של גוגל כל כך מתקדם ומפותח שהוא ב99% מהמקרים יספק גם את התוצאות הרלוונטיות והטובות ביותר שהגולש מחפש. מכיוון שהגולשים חכמים ויודעים שכל אחד יכול לשלם כסף ולהופיע בתוצאות החיפוש הממומנות של גוגל (אלה שמתויגות עם המילה "מודעה") ומסתייגים מפרסומות – יחפשו הגולשים את התוצאות האורגניות, ממש מתחת לכמה תוצאות הממומנות בתוצאות. להופיע שם בתוצאות הראשונות יאיר את הזרקור על כתובת האתר של העסק שלכם ומעבר לכך גם תמצב אתכם כעסק מוביל בתחום שלכם שכן גוגל מציע אותו כבין התוצאות הראשונות עבורכם.
5– קידום אורגני הוא מקור התנועה הגדול בעולם:
ממחקרים שבוצעו בנושא ממקורות מוסמכים עולה עם מעל 60% מהתנועה ברשת האינטרנט מגיעה מתוצאות אורגניות של גוגל. מכאן אנו למדים את המקום של גוגל בעולם השיווק והפרסום בדיגיטל ואת החשיבות של קידום אורגני לבעלי עסקים. למעשה מדובר באחד הדברים החשובים ביותר שתוכלו להשקיע בהם בעסק שלכם ואם אתם מוותרים על קידום אורגני אתם מפסידים נתח גודל מהתנועה הפוטנציאלית שהעסק שלכם יכול לקבל.
6– לידים איכותיים יותר:
הגולשים בגוגל נתקלים ב2 סוגי תוצאות כאשר הם מבצעים חיפוש בגוגל: תוצאות אורגניות ותוצאות ממומנות. מכיוון שכל בעל עסק, קטן או גדול, מומלץ יותר או פחות, אמין יותר או פחות, יכול לשלם לגוגל ולהופיע בתוצאות הראשונות הממומנות, הרי שגולשים רבים מייחסים חשיבות רבה יותר לתוצאות האורגניות. מכאן שהגולשים המגיעים לאתר בתוצאות החיפוש האורגניות יהיה איכותי יותר – כיוון שהוא יסמוך יותר על האתרים הראשונים בתוצאות החיפוש, אלה המגיעים בתוצאות האורגניות, בשאיפה עם האתר שלכם ביניהם.
7– הפחתה או ביטול של עלויות פרסום אחרות:
בתחילה ייתכן ותחשבו כי עלות הפרסום של SEO מקצועי יהיה יקר יותר מאלטרנטיבות אחרות. אולם ככל שתעמיקו תבינו כי לאורך זמן טכניקת הפרסום הזו תאפשר לכם להיפתר מטכניקות פרסום אחרות, להשקיע רק בקידום אורגני ולקבל מסה גדולה של לקוחות שתמשיך לגדול ככל שתתמידו לעבוד עם SEO לאורך זמן.

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות