סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

ספא יפני ניסית כבר? זה הזמן להכיר את טומוקו ספא

איך מצליחים להתנהל בתוך כל עומס המטלות שמרכיבות את שגרת החיים שלנו? זוהי שאלה שרבים מאיתנו שואלים את עצמם לעתים קרובות.

לפעמים, מה שבאמת נדרש כדי לאסוף כוחות ולהתמודד עם כל מה שהחיים זורקים עלינו, הוא יצירת איים קטנים של שלווה. הרגעים הללו שאנחנו מקדישים אך ורק לעצמנו ולרווחה האישית שלנו, הם הזדמנות להיזכר לשם מה אנחנו מקדישים את כל המאמצים, למלא מצברים ולהרפות לרגע. עכשיו, ממתינה לך בהרצליה הזדמנות מרגשת לשלב פינוק אמיתי בשגרת החיים שלך ולהפקיד את הגוף והנפש בידיים שמחויבות לשלוות הנפש והבריאות שלך. טומוקו ספא מציע מגוון רחב של טיפולים ייחודיים באווירה יוקרתית. אם חיפשת כבר זמן רב ספא בהרצליה שיהיה מושלם להירגעות וטיפוח עצמי, זה הזמן למבט מקרוב על כל היתרונות שממתינים לך בטומוקו ספא.
1 צפייה בגלריה
טומוקו ספא הרצליה
טומוקו ספא הרצליה
טומוקו ספא הרצליה
(cavna)
ספא בהרצליה שייקח אותך היישר אל חוויית הטיפול היפנית
טומוקו מציע לכל המטופלים במתחם הרבה יותר ממערך טיפולים מגוון. כתרבות שמקדשת את האסתטיקה ואת החוויה המוקפדת, מציעים בתי הספא של יפן עיצוב מרגיע, עוטף ובגימור היוקרתי ביותר. טומוקו ממשיכה את המסורת הזו ומאפשרת לך לקבל הצצה אל תרבות הספא של יפן מבלי להתרחק מאזור המרכז. עם תאורה עדינה ושקטה, עיצוב ייחודי ומדויק ברוח האסתטיקה היפנית והשקט ששורר במקום, קל מאי פעם פשוט להרפות ולהתמסר למטפלים.
חוויית טיפול מותאמת אישית בסטנדרטים הגבוהים ביותר
לכל אחת ואחד מאיתנו יש צרכים ייחודיים כשזה מגיע לאורח החיים הבריא, למאפיינים הפיזיים ולצרכים הרגשיים שלנו. לכן, גם בבחירת הספא האידיאלי עבורנו, חשוב לוודא שנוכל לקבל מענה המותאם במדויק לדרישות שלנו. אם חיפשת זמן רב ספא בהרצליה שיוכל להעניק לך את הערך המוסף החשוב הזה, טומוקו עשוי להיות בדיוק מה שחיפשת. כדי להבטיח שניתן יהיה להתאים את הטיפול למגוון רחב של צרכים, עומד לרשותך צוות רב תחומי שהוכשר בשלל שיטות טיפול יפניות. בין אם נדרש לך טיפול לכאבי גב, לשיפור העיכול או אם סתם בא לך חוויה מפנקת ומרגיעה, ניתן ליהנות מכל היתרונות במקום אחד.
•עיסוי רקמות עמוק – עיסוי אינטנסיבי לשחרור שרירים תפוסים ולטיפול בשלל מצבים כרוניים.
•זאנשיין – השילוב האולטימטיבי בין מגע נעים ובין טיפול עמוק המאיץ את הדם ומשפר את חילוף החומרים.
•אשי צובו ושיאצו – טיפולי לחיצות המשחררים מתחים ומשפרים את זרימת הדם והאנרגיה בגוף.
•הרבל בול – עיסוי בשילוב ארומתרפיה בחליטות צמחי מרפא לניקוי רעלים ולהרגעה.
ועוד מגוון טיפולים מפנקים וייחודיים נוספים.
יחד נבנה את התוכנית האידיאלית עבורך
אנו מציעים חוויה טיפולית יוקרתית בסטנדרטים הגבוהים ביותר. הצוות המקצועי שלנו ילמד את הצרכים שלך לעומק ויבנה עבורך תוכנית מותאמת אישית שתאפשר לך למצות את המיטב משהותך בספא. רוצה ליהנות עוד היום מטיפולי ספא בהרצליה מצוות מיומן ושמביאים ערך מוסף שעוד לא יצא לך לחוות? אנו מזמינים אותך ליצור עמנו קשר עוד היום.

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות