סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

פדיון כפרות אונליין באמצעות בית חב"ד

יום הכיפורים מתקרב ומנהג ישראל לערוך פדיון כפרות לפני יום כיפור, בית חב"ד הקים אתר בו ניתן ללמוד את הלכות ומנהגי כיפור ואף לקיים את מצוות פדיון כפרות בהידור אונליין

הקליקו בקישור כדי לקיים את מצוות כפרות באמצעות בית חב"ד.
מנהג הכפרות
מנהג ישראל במשך כל הדורות לערוך כפרות לפני יום הכיפורים.
יש העורכים את הכפרות על תרנגולים ולאחר מכן תורמים את העופות לצדקה, ורבים בעם ישראל מקיימים את מצוות הכפרות באמצעות כסף ולאחר מכן תורמים את כספי הכפרות צדקה למשפחות נזקקות או שאר מטרות של קדושה.
ההכנה ליום הכיפורים
על ידי עשיית מעשה טוב של נתינת הצדקה מגיעים ראויים להיות זכאים ביום כיפור בדין.
נוסח תפילת הכפרות
בּנֵי אָדם יוֹשְׁבֵי חשֶׁךְ וְצַלְמָוֶת אֲסִירֵי עֳנִי וּבַרְזֶל: יוֹצִיאֵם מֵחשֶׁךְ וְצַלְמָוֶת וּמוֹסְרוֹתֵיהֶם יְנַתֵּק:
אֱוִילִים מִדֶּרֶךְ פִּשְׁעָם וּמֵעֲוֹנֹתֵיהֶם יִתְעַנּוּ: כָּל אֹכֶל תְּתַעֵב נַפְשָׁם וַיַּגִּיעוּ עַד שַׁעֲרֵי מָוֶת:
וַיִּזְעֲקוּ אֶל ה' בַּצַּר לָהֶם מִמְּצוּקוֹתֵיהֶם יוֹשִׁיעֵם: יִשְׁלַח דְּבָרוֹ וְיִרְפָּאֵם וִימַלֵּט מִשְּׁחִיתוֹתָם: יוֹדוּ לה' חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם: אִם יֵשׁ עָלָיו מַלְאָךְ מֵלִיץ אֶחָד מִנִּי אָלֶף. לְהַגִּיד לְאָדָם יָשְׁרוֹ: וַיְחֻנֶּנּוּ וַיֹּאמֶר פְּדָעֵהוּ מֵרֶדֶת שַׁחַת מָצָאתִי כֹפֶר:
(אומרים את הטקסט הבא 3 פעמים)
זֶה חֲלִיפָתִי. זֶה תְּמוּרָתִי. זֶה כַּפָּרָתִי. זה התרנגול ילך למיתה /הכסף ילך לצדקה וַאֲנִי אֵלֵךְ לְחַיִּים טוֹבִים אֲרוּכִים וּלְשָׁלוֹם
הסכום שצריך לתת עבור מצוות הכפרות
יש חילוקי מנהגים בעם ישראל המנהג הרווח לתת שווי של עוף כ 30 ₪ ולהכפיל במספר הנפשות בבית.
1 צפייה בגלריה
פדיון כפרות אונליין באמצעות בית חב"ד
פדיון כפרות אונליין באמצעות בית חב"ד
פדיון כפרות אונליין באמצעות בית חב"ד
(freepik)
פדיון נפש
חשוב לציין כי מנהג פדיון נפש אשר נהוג בקרב חסידים אינו שייך לעניין הכפרות, באפשרותכם ללמוד בקשר לעניין זה באתר בית חב"ד בלינק המצורף פדיון נפש חב"ד
המעלה בנתינת הצדקה לבית חב"ד
הרבי הסביר את המעלה בנתינת צדקה לבית חב"ד דווקא למרות שישנם מטרות אחרות שחשובות לא פחות.
בית חב"ד הוא בית של תורה תפילה וגמילות חסדים, בעת מסירת התרומה לבית חב"ד נפעל שותפות בשלושת הקווים עליהם העולם קיים, תורה תפילה וגמילות חסדים.
בית חב"ד עוסק בענייני הפצת יהדות ולימוד תורה, בנוסף בית חב"ד עניינו להיות בית של תפילה. וכן גמילות חסדים עזרה למשפחות נזקקות.
נאחל שנה טובה ומתוקה וגמר חתימה טובה לכל בית ישראל

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות