סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

הסרת שיער בלייזר: למה זו השקעה משתלמת?

הסרת שיער בלייזר נחשבת למילה האחרונה, אך גם היקרה, בתחום הסרת שיער מיותר בגוף ובאזורים מסויימים בפנים. רבים נמנעים מהפרוצדורה הזו מחוסר זמן ופנאי לסדרת טיפולים או מחוסר רצון להוצאה כספת משמעותית על מנת לזכות בעור חלק.

השיקולים הנפצים הם "למה להוציא מאות שקלים כשאפשר לקנות סכין גילוח בעשרה שקלים?" או "הסרת שיער בשעווה מותירה עור חלק לעד כשלושה שבועות!" ועוד טיעונים מעניינים שמשמעותם שעדיף להמשיך בשגרת הסרת השיער הרגילה, ואין טעם להוציא סכום כזה של כסף על טיפול הסרת שיער יעיל לטווח ארוך.
אבל האמת היא שגם מבחינת עלויות, גם מבחינת הזמן המושקע, גם מבחינת חוסר הנעימות הסרת שיער בלייזר משתלמת הרבה יותר מהאופציות האחרות, ומבחינות רבות גם פחות מזיקה בריאותית ועם פחות חשש לפגיעות, חתכים או שטפי דם. במאמר זה סקרנו את היתרונות העיקריים של הסרת שיער בלייזר אל מול האפשרויות האחרות, וגם – איך תבחרו את המקום הנכון לעשות זאת?
2 צפייה בגלריה
הסרת שיער בלייזר השקעה משתלמת
הסרת שיער בלייזר השקעה משתלמת
הסרת שיער בלייזר השקעה משתלמת
(נאטורפיל הסרת שיער בלייזר)
כסף כסף כסף
כמה עולה סכין גילוח? האיכותיים בסביבות 10 שקלים. כמה עולות רצועות שעווה? המחירים נעים בין 30 ליותר מ- 100 ₪. וכמה עולים עשרות כאלו? וכמה עולה הזמן שאתם צריכים להשקיע בגילוח השיער לפני כל יציאה? או הזמן בהדבקת השעווה והסרתה (ואוך איזה כאבים..)?
עלויות מצטברות על פני שנים וכן הזמן היקר שמתבזבז על ההתעסקות הבלתי נגמרת בהסרת השיער ממקומות שונים בגוף, הם משמעותיים ביותר. בסופו של דבר, אישה ממוצעת מורידה שיער בתדירות שבועית לפחות, וכן לפני יציאות, בילויים, קפיצה לים או לבריכה ועוד. לא חבל?
הסרת שיער בלייזר מאפשרת קפיצה לים, לבריכה או לבילוי בלי צורך בבזבוז זמן, עם יותר פנאי לדברים החשובים באמת ויש אומרים שגם עם הרבה יותר ביטחון. עלויות הסרת שיער בלייזר, שנעות בטווח של בין מאות לכמה אלפי שקלים מותירות בסופו של דבר עור רך וחלק למשך זמן ארוך מאוד, ומאפשרות למטופלים ליהנות מאיכות חיים גבוהה יותר, זמן פנוי יותר ונוחות גבוהה יותר. וזה לגמרי שווה את ההשקעה.
חלק ולעניין
סכין גילוח מותירה את העור חלק למשך 2 עד 3 ימים. רצועות שעווה או שעווה מומסת מורטות את השיער למשך כשבועיים עד שלושה שבועות ומכשיר מריטה לשיער בדרך כלל כשבוע עד שבועיים.
הסרת שיער בלייזר פועלת באופן שונה: קרן הלייזר חודרת אל מעמקי השערה ומגיעה עד לזקיק השערה, עוצמת הקרן הורסת את הזקיק והשערה נושרת מאליה. לאחר זמן לא מועט הזקיק חוזר להתחדש וכך גם השערה, אבל הפעם באופן חלש יותר. בטיפול הבא הזקיק שוב נהרס וכך התהליך חוזר על עצמו במספר טיפולים עד למצב שהזקיק כבר לא חוזר להתחדש והשערה אינה צומחת עוד. חשוב לציין – מצב צמיחת השיער משתנה מאדם אחד למשנהו. יש מי שהטיפול יותירו את עור גופו חלק למשך שנים רבות ויש מי שלאחר כמה שנים יראה ניצנים חדשים של צמיחה באזור שטופל כבר בלייזר. כך או כך, התוצאה המתקבלת מתהליך הסרת שיער בלייזר היא כמעט תמיד חלקה יותר, ותמיד למשך זמן ארוך הרבה יותר, כך שאם גם אתם רוצים שנים ללא צורך להתעסק בשיער הגוף – הלייזר זה הפתרון.
מינימום כאב, מקסימום נוחות
טכנולוגיית הלייזר התפתחה מאוד בשנים האחרונות ומציעה מגוון סוגי טיפולים עם מעט מאוד כאב עד ללא כאב כלל. מכשירי לייזר כמו אלו שפותחו בטכנולוגיית ה- SHR פועלים בשיטה של קרני לייזר בעצימות נמוכה – ובתדירויות גבוהות יותר לשנייה, מה שמאפשר הרס יעיל של זקיק השערה לצד הפחתה משמעותית בעוצמת הכאב עד אי הרגשת כאב כלל. אנשים רבים כיום שבוחרים בטיפולי לייזר במכשירי הדור החדש נהנים מטיפול נוח ללא תופעות לוואי של עקצוצים או צריבה, ובמקרה הצורך יכולים לעשות שימוש בג'ל מקרר למניעת כאב.
אנשים הסובלים משיער גוף מרובה באזורים כמו חזה, בית שחי או ידיים ורגליים יוכלו להרגיש בהבדל המשמעותי בהרגשה הגופנית לאחר הטיפול: השיער יורד והעור נותר חלק, מאוורר הרבה יותר, עם פחות נטייה לזיעה ולצבירת לכלוך. יש מי שיתארו את חוויית ההיפטרות מהשיער כ"שכבה מיותרת" שהשילו מגופם לאחר שנים ארוכות, עם הרבה יותר אוויר והרגשת נינוחות שנכנסת לגוף.
2 צפייה בגלריה
מינימום כאב, מקסימום נוחות
מינימום כאב, מקסימום נוחות
מינימום כאב, מקסימום נוחות
(נאטורפיל הסרת שיער בלייזר)
ואיפה הכי כדאי לכם לעשות את זה?
הסרת שיער בלייזר היא עניין למקצוענים. בשנים האחרונות צצות כפטריות אחרי הגשם שלל מכוני קוסמטיקה שמציעים שירות הסרת שיער בלייזר, אבל אם אתם באמת רוצים לקבל את הטוב ביותר, מומלץ לחפש אחרי מכון שעושה שימוש בטכנולוגיות לייזר מתקדמות מהדור החדש, ההמלצה הזו תקפה עוד יותר לבעלי עור כהה או שיער בהיר יחסית, שכן מכשירי הלייזר מהדור הקודם פחות מתאימים להסרת שיער במצבים אלו, כאשר במקרה הטוב השיער לא יוסר כראוי ובמקרה הגרוע הטיפול עלול לגרום לכוויות או צריבה לא נעימה בעור.
בחיפוש אחר מכון הסרת שיער בלייזר שימו לב למספר דברים: אישור משרד הבריאות למכשור והסמכה ראויה לצוות המטפלים בלייזר, האם קיימים פתרונות מימון עוקפי מסגרת אשראי כך שתוכלו ליהנות מטיפול איכותי מבלי לחנוק את המסגרת, האם קיים שסניף של מכון הלייזר במקום מגוריכם במיקום נגיש עם חניה חינם והכי חשוב – מה אומרים הלקוחות הקודמים? ברשת כיום ניתן למצוא שלל ביקורות וחוות דעת בפורומים שונים, ברשת החברתית ועוד, וכן להתייעץ עם מכרים או ידידים שעברו את הטיפול כדי להבין היכן המקום המומלץ ביותר מבחינה מקצועית ושירותית כאחד. בסופו של דבר מדובר בסדרה של טיפולים על מנת ליהנות מהתוצאה הטובה ביותר, וכדאי שתרגישו שעשיתם את הבחירה הנכונה כבר מהטיפול הראשון. בהצלחה!

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות