סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

אורלי אורתופדיה - המומחים לייצור מדרסים

70 שנות ניסיון, למעלה מ-200,000 לקוחות מרוצים לאורך השנים ו- 100% הצלחה בהתאמת המדרס, כל אלו ועוד הופכים את אורלי אורתופדיה לחברה המובילה בישראל בענף ייצור מדרסים ונעלים אורתופדיות.

אורלי אורתופדיה היא חברה משפחתית העוסקת בעולם ייצור מדרסים מזה שלושה דורות ולמעלה מ-70 שנה, במהלכן, הצליחה החברה לבסס את מעמדה המקצועי כמובילת תחום בקטגוריית ייצור מדרסים ונעליים אורתופדיות. שירותי החברה כוללים בין היתר תהליך ליווי פרטני של ייצור והתאמת מדרסים למגוון רחב של בעיות אורתופדיות רפואיות וזאת לצד ייצור התאמת מדרסים לעוסקים בענפי הספורט השונים.
"הפתרונות האורתופדיים המוצעים על ידינו", מסביר לנו, יוסי דביר, מנכ"ל החברה ו- אורטוטיסט מומחה לייצור מדרסים, "מותאמים באופן פרטני לכל לקוח ולקוחה והם מבוססים על הניסיון הרב העומד לרשותנו ועל טכניקות הייצור וההתאמה המובילות בענף המדרסים. לאורך השנים, פיתחנו שיטה ייחודית לייצור והתאמת מדרסים ובאמצעותה אנו מאפשרים לקהל לקוחותינו ליהנות מהפתרונות המתקדמים, האיכותיים והייחודיים ביותר בענף".
2 צפייה בגלריה
אורלי אורתופדיה: צעד קטן - גדול לבריאות כף הרגל
אורלי אורתופדיה: צעד קטן - גדול לבריאות כף הרגל
אורלי אורתופדיה: צעד קטן - גדול לבריאות כף הרגל
(יח"צ)
חברת אורלי אורתופדיה מציגה: צעד קטן - גדול לבריאות כף הרגל
שיטת הייצור וההתאמה של מדרסים המיושמת ב-אורלי אורתופדיה היא זו המייחדת ומבדלת את פעילות החברה בהשוואה למכוני אורתופדיה אחרים בענף, והיא מורכבת מ-4 צעדים שונים הכוללים:
1.פגישת ייעוץ מקדימה במסגרתה מתבצע אבחון מקיף של כפות הרגליים במעבדת הליכה מתקדמת.
2.נטילת מידות מדויקות של מנח ומבנה כף הרגל באמצעות טכניקת מדידות ייעודית וייחודית.
3.ייצור המדרסים על ידי אוורטוטיסט מומחה ומוסמך מטעם משרד הבריאות.
4.התאמה סופית של המדרס לכפות הרגליים והנעליים ומסירת המדרסים ללקוח/ה .
"השיטה הייחודית שלנו לייצור והתאמת מדרסים", מסביר לנו יוסי דביר, "שמה דגש על שני נושאים מרכזיים, מצד אחד חומרי הגלם האיכותיים בהם אנו עושים שימוש ומצד שני טכניקות המדידה היעילות והמדויקות בהן אנו נעזרים. ברמת חומרי הגלם אנו מקפידים על חומרי גלם איכותיים בעלי דחיסות שונה אשר מיובאים מגרמניה ואנגליה ועומדים בתקנים אירופאים, ובהיבט של נטילת המידות אנו מקפידים על שיטות מדידה מדויקות המיושמות באמצעות תחבושות גבס או באמצעות כפפה פולימרית מסוג STS המיוצרת בארצות הברית".
2 צפייה בגלריה
ייצור מדרסים בהתאמה אישית לכולם!
ייצור מדרסים בהתאמה אישית לכולם!
ייצור מדרסים בהתאמה אישית לכולם!
(יח"צ)
ייצור מדרסים בהתאמה אישית לכולם!
המדרסים המיוצרים על ידי חברת אורלי אורתופדיה, יכולים להתאים לילדים, בני נוער וחיילים ולנשים וגברים בכל גיל, כאשר חלק מהמדרסים מיוצרים עבור לקוחות החברה מטעמי נוחות, חלק מהם מיוצרים על רקע בעיות בריאותיות כאלו ואחרות בכף הרגל וחלק מהם מיוצרים לספורטאים העוסקים בענפי הספורט השונים. "הידע האורטופדי רפואי העומד לרשותנו בשילוב ניסיון רב השנים שלנו", מסביר לנו יוסי דביר, מנכ"ל החברה, "הם אלו המאפשרים לנו להתמחות בהליכי ייצור והתאמה של כל סוגי המדרסים, ממדרסים אורתופדיים רפואיים שנועדו לספק מענה אופטימאלי לבעיות שונות על רקע אורתופדי, דרך מדרסים בעלי תאימות מיטבית לכל ענפי הספורט השונים ועד למדרסי נוחות המיועדים לצרכי הפחתת עומסים על כפות הרגליים, שיפור ההליכה והיציבות".
200,000 לקוחות לא טועים: אורלי אורתופדיה - המומחים למדרסים
המוניטין המקצועי לו זוכה חברת אורלי אורתופדיה, מבוסס על 100% הצלחה בהתאמת המדרסים לכל אחד ואחת מ-200,000 לקוחותיה, נתון מספרי זה מעיד יותר מכול על היכולות המקצועיות של החברה ועל האמון לו היא זוכה בקרב הציבור הנדרש למדרסים מכל סיבה שהיא. בשנים האחרונות, החברה מקיימת הסדרי תשלום אל מול קופות החולים וחברות הביטוח ומאפשרת לכלל חברי קופות החולים ליהנות מכיסוי ביטוחי בהתאם לסוג הביטוח בו הם מחזיקים.
למידע נוסף על תהליך ייצור מדרסים בהתאמה אישית בחברת אורלי אורתופדיה

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות