סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

האליטה של יואב לי מעניקה 10 מיליון שקלים לסוחרים

תחילת השנה החדשה של 2023 הייתה מלהיבה במיוחד עבור יואב לי, איש עסקים ויזם מהמובילים בתחום הפינטק בישראל.

לי, שנודע ברחבי הארץ כסוחר מנוסה ומיומן בשוק המטבעות הקריפטוגרפים, השיק שוב פלטפורמה חדשה, האליטה, שמתמקדת בהשכלה ישראלית דיגיטלית.
יש לו מניע משולב של חזון חברתי והשקעה בעתיד, ואולי זו הסיבה שלי מצליח לחדש ולהביא את השווקים הגדולים לכף ידם של המשקיעים והסוחרים הקטנים.
לי מלווה חברות גדולות ובו בזמן גם מתמחה בבניית סביבה טכנולוגית תומכת לסוחרים צעירים ואנשים עם יכולת פיננסית מוגבלת.
1 צפייה בגלריה
יואב לי, איש עסקים ויזם מהמובילים בתחום הפינטק בישראל
יואב לי, איש עסקים ויזם מהמובילים בתחום הפינטק בישראל
יואב לי, איש עסקים ויזם מהמובילים בתחום הפינטק בישראל
(רשת חברתית יואב לי )
עם האליטה, מיזם חדשני שהוא מפעיל, יואב לי מציע הזדמנות מרתקת לסוחרים לסחור בתיקי נוסטרו, במילים פשוטות, לי מאפשר להם לסחור באמצעות כספים שהוא מספק ולא באמצעות ההון העצמי שלהם. מאז תחילת השנה, המיזם הזה סיפק כבר למעלה מ-10 מיליון שקלים במימון לתיקי מסחר.
באמצעות הסכום המשמעותי שהוא סיפק, יואב לי יוצר מהפכה בעולם המסחר.
הוא מאפשר לסוחרים לבצע מסחר פעיל ללא הון עצמי - נקודה שגורסת את הסיכון הפיננסי המוטל עליהם.
המהלך החדשני של לי מסייע לסוחרים לעקוף את הקשיים הראשוניים של גיוס הון עצמי בכניסה לשוק, שלעיתים אף מונעת מסוחרים רבים להיכנס לתחום. ואפשר להם להתמקד בכישורים ובהכרת השוק, תוך כדי שמירה על השלווה הפיננסית שלהם.
גם אם הסכום נשמע מרשים, לי מציין שהרווח האמיתי מגיע מההשקעה באנשים ובחברה. "אני מאמין שאם אתה משקיע באנשים, אתה משקיע בעתיד", אומר לי. "המטרה שלי היא לתת לאנשים את הכלים שהם זקוקים להם כדי לשלוט בשוק ההון, ואני מאמין שהדרך להשיג את זה היא דרך חינוך".
לי מוסיף שאחד מהיתרונות של מיזם האליטה הוא החינוך המסיבי שהוא מציע. התוכנית מספקת יותר מסתם מדריך להשקעות, היא מאמנת את הסוחרים להבין את המתודולוגיה של השוק, להתמודד עם הסיכונים ולגלות את ההזדמנויות" . לאנשים יש פחד מהלך הכלכלה", אומר לי, "אנחנו מאמינים שעל ידי נתינת הבנה מעמיקה של איך השוק עובד, אנחנו יכולים להפחית את החשש הזה".
לי מסיים בהערה חשובה: " ההשקעה החשובה ביותר שאפשר לעשות היא בחינוך. זו השקעה שמשתלמת לאורך זמן, שיכולה להשפיע לא רק על האדם שמקבל את החינוך, אלא גם על הקהילה שבה הוא חי".

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות