סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

חופשת חורף במלונות אטלס

להדס במגפיים על חומות העיר העתיקה, לצפות בגשם השוטף את הים התיכון בעיר הגדולה, להתכרבל ולהתפנק עם מי שאוהבים, לסעוד ארוחת מלכים, להתחמם בהופעה חיה או במסיבה שווה, להשיק יום חורפי מושלם במלון בוטיק בתל אביב או בירושלים ולשוב אל המיטה הרכה, לאווירה מעוררת השראה, לשלווה שעוטפת מכל הכיוונים ומעניקה רגיעה להמשך העונה הקרה.

קונספט מנצח לחופשה בעונה הקרה
לקיץ יש את הוויב שלו, אבל גם לחורף קסם רב וכאשר הטמפרטורות יורדות גם המחירים יורדים, התורים מתקצרים, נערכים אירועים מיוחדים באטמוספירה ששמורה לימים הסגריריים.
זה הזמן לשבור את השגרה ולהתמסר להנאה בחוויית אירוח קונספטואלית באחד מבין מלונות בוטיק ביעדים האורבניים האהובים – תל אביב או ירושלים.
רשת אטלס מציגה מלונות בלתי שגרתיים, שכל אחד מהם פועל בקונספט אחר ומציג עיצוב מקורי בלוקיישנים הלוהטים ביותר, בקרבת מרכזי התיירות והתרבות והאטרקציות המובילות. נוסחה מנצחת לחורף מענג להפליא לאוהבים, לחברים, למשפחות.
איך תוכלו לשדרג ולהעצים את הפאן החורפי שלכם בחופשה אורבנית סטייל אירופה מבלי לקפוא מקור ומבלי לחצות את גבולות המדינה? החוויות החורפיות שיחממו לכם את הלב.
2 צפייה בגלריה
קונספט מנצח לחופשה בעונה הקרה
קונספט מנצח לחופשה בעונה הקרה
קונספט מנצח לחופשה בעונה הקרה
(מלונות אטלס)
התחזית: תל אביב לוהטת בחורף
מלון בוטיק בתל אביב הוא רק תירוץ לחקור את העיר התוססת שלא עוצמת עין לרגע בכל עונה ובכל שעה. החליטו היכן בתל אביב תרצו להתארח: האם ליד הים (הרומנטי להפליא גם כשמעונן וגשום), בשדרה הכי ירוקה וקלאסית בעיר (רוטשילד, כמובן) או אולי בנחלת בנימין – להתחבר לסצנה האנרגטית והמלהיבה של האזור או בלב דיזינגוף ליד הכיכר המפורסמת שהמציאה את עצמה מחדש.
כך או כך, בחרו לכם את ההנאה התל אביבית המועדפת בחורף. אפשר לצאת לסיור בין המוזיאונים המסקרנים בעיר – מוזיאון תל אביב לאמנות שמרבה לגוון את רפרטואר התערוכות שלו, מוזיאון אילנה גור המדליק ביפו ואם תרצו לתבל בהצגה חדשה – הבימה, קאמרי או בית לסין מעלים הצגות ומחזות זמר מוערכים.
החורף זה גם הזמן לגלות סדנאות ופעילויות בתל אביב כמו סיור אופנה בחנויות וינטג' נסתרות בעיר, סדנאות קולינאריות כולל סקירה רגלית של השווקים – הכרמל, לוינסקי, שוק האיכרים ושרונה, שוק התקווה, לטעום מכל הבא ליד או לשבת בצד ולהתמסר למנה פריכה שזה עתה יצאה מהטאבון.
עם הילדים יש הרבה מה לעשות בתל אביב גם בחורף – מתחמי אתגר וטרמפולינות, הצגות ילדים, מופעים מוסיקליים ואם חיפשתם רומנטיקה כזוג מאושר שברח לפסק זמן בעיר, נסו את הגלריות שפותחות תערוכות חדשות, קחו לעצמכם סיבוב בנווה צדק הציורית בין גלידריות (הגלידה טעימה גם בחורף) או שבו למרק מהביל בכרם התימנים, הבטיחו מקום במסעדת שף או רכשו כרטיסים למופע סטנד אפ שיעלה לכם חיוך על הפנים. תל אביב חוגגת כל הזמן ותמיד יש מסיבות באחד הליינים שכבשו את העיר ויפילו אתכם מהרגליים מעייפות ומשמחה.
אל תפספסו מלונות מומלצים בתל אביב – ההיצע רחב וכל שצריך זה רק לבחור. בין אם תרצו להרגיש כמו בתיאטרון או בסרט, לעלות על הטרסה או על הגג של אחד מהמלונות ולהשקיף על העיר מלמעלה, לאכול ארוחת בוקר מוקפדת ולקנח ב-HAPPY HOUR או נגיעות מסאז' להשלמת החוויה. מלונות אטלס התל אביביים כאן כדי לפנק אתכם.
2 צפייה בגלריה
חופשת חורף במלונות אטלס
חופשת חורף במלונות אטלס
חופשת חורף במלונות אטלס
(מלונות אטלס)
קסם ירושלמי חורפי
ירושלים היא עיר בה אפשר להרגיש אירופה עם סיכוי לשלג. השכונות הציוריות כמו עין כרם, נחלאות, המושבה הגרמנית יקבלו את פניכם במראה של חו"ל תוצרת מקומית עם בתים בניחוח של פעם וקצב רגוע. קפצו לאחד המוזיאונים המרתקים, להצצה מחודשת באתרים היסטוריים, אולי ערב תרבותי של סרט בסינמטק או הצגה בתיאטרון.
הכינו את בלוטות הטעם לקראת החורף הירושלמי, כי בירושלים רוקחים מטעמים מסביב לשעון.
בשוק מחנה יהודה יודעים לחגוג מבוקר ועד לילה באווירה טובה, אוכל ואלכוהול .
מוזמנים להתמסר להנאה באחד מהיכלי הספא בעיר או לצאת למועדון קצבי ולרקוד עד אור הבוקר. אטרקציה פופולארית בחורף היא סיור מאורגן מואר באתריה המרכזיים של העיר שיוצא ממתחם התחנה הראשונה ועובר בגשר המיתרים, מתחם הכנסת, היכל הספר, כיכר פריז, טחנת הרוח של משכנות שאננים ועוד – הכרות עם העיר בשילוב חוויית ערב בלתי נשכחת.
חפשו לכם מלון בוטיק בירושלים קרוב למוקדי המשיכה של העיר כמו כיכר ציון, שוק מחנה יהודה, שכונת נחלאות וטעמו מהמיטב של עיר הבירה בעונה הקרה.
מזמינים חופשה? היכנסו לבחור מלון בוטיק לחופשה הבאה!

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות