סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

מטפחים הפנים של החברה: Web3d דואגת לעיצוב האתר שלכם

בניית אתר איכותי, החל מאתרי תדמית בסיסיים ועד לאתרי איקומרס וממשקי משתמש מתקדמים וחכמים יותר, הוא חשוב במיוחד משום שהוא מאפשר לכם להציג את המוצר שלכם בדרך הטובה ביותר, להביא לגולש חוויית גלישה איכותית, נוחה ונגישה ובכך להביא להגדלת הסיכויים לרכישה באתר ולפנייה לשירותים שאותם אתם מציעים.

כיום יש ספקים רבים ועסקים המציעים שירות עיצוב ובניית אתרים, אך כאשר בוחרים שירות כזה, יש להתחשב בחבילת השירות הכוללת שמוצעת ולהתייחס גם לבחינות טכניות נוספות מלבד הפן העיצובי, כמו חוויית משתמש, התאמה ל-SEO וכדומה. על כן, אם אתם רוצים לבנות אתר חדש או לשדרג אתר קיים, נכיר לכם את השירות המומלץ של חברת Web3D בתחום ועוד כמה מילים על תמחור השירות.
על חברת Web3D
אם אתם מחפשים חברה לעיצוב אתרים, יש לכם את כל הסיבות הכי טובות לבחור דווקא בשירותים של חברת Web3D. מדובר באחת החברות הוותיקות ביותר בשוק שזיהתה את הפוטנציאל של שיווק ברשת כבר לפני מעל 20 שנה, תקופה שבה רבים בכלל לא חשבו להשקיע וללמוד בכיוון הזה. המשמעות היא שמדובר בעסק שלמד את הנושא מימיו הראשונים, יש לו ניסיון רב ורפרטואר של אתרים רבים, ועל כן תוכלו לקבל ממנו מעטפת מלאה ומקצועית.
יש כמובן סוגים רבים של אתרים (מיד נרחיב לגבי האופן שבו זה משפיע על העלות), אך בגדול, חברת Web3D מקפידה על תהליך אחיד ומסודר בכל מצב שהוא. הם מתחילים באפיון חוויית המשתמש של הגולשים שנכוון במקביל לתהליך אפיון שיווקי מקיף, וממשיכים בהצעה מסודרת לאתר מתאים, החל מאתרי תדמית בסיסיים ועד לממשקים מורכבים יותר וחנויות איקומרס. כאמור, בגלל שמדובר בחברה ותיקה ומנוסה, הבחירה ב-Web3D יכולה להיות בטוחה עבור רבים.
1 צפייה בגלריה
 Web3d דואגת לעיצוב האתר שלכם
 Web3d דואגת לעיצוב האתר שלכם
Web3d דואגת לעיצוב האתר שלכם
(פיקסביי)
אז מה משפיע על המחיר של בנייה ועיצוב אתרי אינטרנט? הנה כמה מהפרמטרים העיקריים:
איך נקבע מחיר עיצוב אתר?
והמחיר משתנה מן הסתם מעסק לעסק, ומעצב אתרים מתחיל לא יגבה סכום זהה לזה שידרשו חברות גדולות ומובילות, אך יש כמה פרמטרים משמעותיים שמרכיבים בסופו של דבר את המחיר הסופי:
סוג האתר
הסוג הפשוט ביותר הוא אתרי תדמית בסיסיים, כאלו שבאים לתאר את העסק ואת שירותיו, וכן לאפשר יצירת קשר בדרכים שונות. הסוג השני הוא אתרי איקומרס נגישים ומתוחכמים המאפשרים רכישה מאובטחת של מוצרים אונליין וכן ממשקי משתמש מורכבים יותר כמו מערכות לימוד לבתי ספר, מערך הזמנות ומשלוחים למסעדות וכו׳.
מספר עמודים
ככל שתרצו שהאתר שלכם יכיל יותר עמודים, כך המלאכה הטכנית ומלאכת העיצוב ידרשו יותר והמחיר עולה בהתאם.
בנייה טכנית
לסיכום, בנייה של אתר היא לא מתמקדת רק בעיצוב שלו, אלא גם, ואולי אפילו בעיקר, בחלק הטכני עם דברים כמו חווית משתמש, זמני טעינה, הטמעת פלאגינים חשובים וכו׳. אם אין לכם זמן ויכולת לתחזק את האתר, בהחלט מומלץ ללכת על עיצוב אתרים שמציע גם תחזוקה שוטפת לאחר מכן, ובהחלט חשוב לברר גם לגבי קידום אורגני בגוגל אם חשוב לכם שהאתר שלכם יביא תנועה וגולשים. חברת Web3D תשמח להציע חבילות שירות כאלה, עם ניסיון ומקצועיות לא מתפשרת. בהצלחה!

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות