סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

BOBOT ינקה עבורכם את הבית

הוא מהיר יותר, יעיל יותר, איכותי יותר ואמין יותר מכל המתחרים שלו, הכירו את השואב-שוטף של המותג הבינלאומי BOBOT הנמצא בקדמת הטכנולוגיה, שיעשה עבורכם ספונג'ה כשהוא מותיר את הבית נוצץ, ריחני ומבריק. הכרות ראשונה

ניקוי הבית גוזל זמן יקר ואנרגיה. עבור רבים מאיתנו, זו משימה מעייפת ומשעממת שמהווה מעמסה מיותרת. בעיקר, למי שחי בקצב גבוה, שכל דקה של פנאי יקרה מפז עבורו. לכם ולכל חובבי הניקיון המושלם באשר הם, יש בשורה משמחת במיוחד:
תכירו את BOBOT - מותג המוביל בעולם בפיתוח פתרונות ניקיון טכנולוגיים מעוצבים לבית. לאחר שכבש את השוק הסיני מצוי כעת בהתרחבות מהירה ברחבי הגלובוס. המותג הגיע לישראל לפני שנתיים ומאז ביסס את מעמדו בשוק המקומי בתחום והפך למוצר הרשת ה"חם" בישראל. BOBOT באמצעות נציגיהם בישראל גאים להציג בפניכם ליין פורץ דרך, המהווה שיא של חדשנות בענף ונמצא בקדמת הטכנולוגיה של מכשירים משוכללים ויעילים ביותר לניקוי ביתי , כאלה שיהפכו לכם את ניקיון הבית לקל, זריז, יסודי ו... ריחני.
2 צפייה בגלריה
 BOBOT - חווית ניקיון שטרם הכרתם
 BOBOT - חווית ניקיון שטרם הכרתם
BOBOT - חווית ניקיון שטרם הכרתם
(BOBOT יח"צ)
מקצרים ומקלים משמעותית על תהליך ניקון הבית. הדגם החדשני והמתקדם של השואב השוטף דגם BOBOT Deep 841 Pro מציע פתרון משולב לתהליך ניקיון הבית ובכך חוסך את השימוש במטאטא, שואב, מגב וסמרטוט. מדובר בשואב-שוטף החזק ביותר הקיים בקטגוריה, מוצר מעוצב בעל נוכחות עדינה שניתן להציב ברחבי הבית ללא צורך להסתירו, בעל יכולת עבודה מרשימה של עד 40 דקות רצופות, בעוצמה החזקה ביותר בשוק. למכשיר יש מיכל מים נקיים ומיכל פסולת נפרדים וגדולים במיוחד, מערכת חיטוי פנימית ומערכת ניקיון עצמי המאפשרת מינימום התעסקות עם תחזוקה.
נציגות BOBOT בישראל הינה חלק מהשלוחה האירופאית של החברה ומהווה חלק בלתי נפרד ממערך המחקר והפיתוח של BOBOT, דבר המאפשר הגדרת צרכים מדוייקת והתאמה אופטימלית לדרישות הייחודיות של הלקוח הישראלי ולאפיונים השונים של אורח חייו. הערכים המובילים את BOBOT הינם איכות, נוחות, שירות וחדשנות, ומטרתם העיקרית הינה שביעות רצון גבוהה מהמוצרים בקרב לקוחות הקצה.
כך למשל, פותח נוזל שטיפה ייחודי לישראל, במגוון ניחוחות התואמים את הריח המועדף בבית הישראלי. כמו כן פותחו לשואב-שוטף מכלים גדולים, שגם הם הותאמו במיוחד לסגנון החיים הישראלי שכולל אירוח משפחתי שוטף וגם לאור העובדה שהדירות והבתים בישראל גדולים יותר בשטחם הממוצע, מאלה שבמזרח הרחוק ובאירופה. BOBOT DEEP 841 PRO מתאים במיוחד לבתים עם משפחות וילדים קטנים ומקל על תחזוקת הבית היום יומית בכך שהוא מאפשר בלחיצת כפתור אחת לנקות שאריות אוכל מכל הסוגים ומצוין גם לבתים שיש להם חיות מחמד שמנשירות שערות.
BOBOT DEEP 841 PRO מאפשר גמישות ושליטה מלאה בכמות המים שמשוחררת מהמכשיר במהלך הניקיון כך, שכל אחד יוכל להשתמש במוצר איך שהוא רגיל ואוהב ואף כשואב בלבד ללא שחרור מים כלל.
מוצר מעניין נוסף שמציעים BOBOT ללקוח הישראלי הוא מנקה חלונות רובוטי מעולה במחיר משתלם במיוחד מדגם BOBOT Win Spider, המנקה הרובוטי, שמתאים לדירות במגדלים, לבתים עם ויטרינות, דירות ועוד יעיל ומתוכנן במיוחד לניקוי חיצוני של מעקות זכוכית ללא מסגרת וחלונות זכוכית גדולים.
שאלנו את הזכיין הישראלי דרור שחם, נציג BOBOT בישראל על תהליך העבודה בחברה:
דרור שחם: "המיקוד של החברה שלנו הוא במוצרי חשמל המשלבים בין חדשנות טכנולוגית לנוחות שימוש. אנחנו בוחרים תמיד את המכשירים הכי חדשניים, שנותנים את הערך המוסף הגבוה ביותר ללקוחות שלנו."
2 צפייה בגלריה
BOBOT ינקה עבורכם את הבית
BOBOT ינקה עבורכם את הבית
BOBOT ינקה עבורכם את הבית
(BOBOT יח"צ)
ספר לנו בכמה מילים על מוצרי הדגל שלכם
"אני אציין שניים: אנחנו מהראשונים שהביאו לארץ את השואב-השוטף ומהנסיון הרב שצברנו בקטגוריה אנו יודעים להציע היום מוצר בשל עם ניסיון רב במתן פתרונות ושרות מצויין, דוגמה דומה היא גם מנקה החלונות הרובוטי שלנו שהגרסה החמישית שלו מיובאת בהצלחה בימים אלו".
איך אתם ביחס למתחרים בישראל?
"ביחס למתחרים אנחנו מציעים את המכשירים המתקדמים ביותר בכל קטגוריה במחירים אטרקטיביים יותר, כך שהלקוח החכם שמשווה מחירים יגיע אלינו, לדוגמה בשואב שוטף BOBOT DEEP 841 PRO החזק ביותר בשוק כיום ונמכר במחיר אטרקטיבי יותר ביחס למתחרים בקטגוריה, כך קורה גם ברובוט לניקוי חלונות ויקרה גם במוצרים הבאים שיגיעו לארץ. בכל קטגוריה אליה אנו נכנסים המוטו המוביל הוא להציע יותר יכולות ואיכות בפחות כסף."
לאחרונה התבשרו הנציגים הישראלים, כי נבחרו על ידי החברה הבינלאומית לייצג את BOBOT בתערוכת IFA BERLIN אשר מתקיימת מדי שנה ובה מציגים מותגי מוצרי הצריכה הבינלאומיים המוכרים וחברות יצרניות מכל העולם.
אז איפה ניתן לרכוש ולראות את מוצרי BOBOT כדי להנות מחווית ניקיון שטרם הכרתם?
באתר היבואן ואצל המשווקים המורשים, ביניהם KSP, חשמל נטו ועוד.

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות