סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

מארגנים מסיבה בבאר שבע? הזמינו עכשיו מגש פירות עסיסי ותוסס!

מי לא מכיר את הטרנד החדש- ישן שתופס בכל מסיבה, חגיגה או אירוע חברתי – סידור פירות מכל הצבעים וכל המינים על גבי מגשים!

היום אפשר לראות את זה בכל חתונה, בזמן הגשת הכיבוד. לצד העוגות והסופלה תוכלו בקלות למצוא מגשי פירות עסיסיים וטריים שינעימו לכם את החתונה בתור הקינוח האולטימטיבי. מי לא אוהב פירות? אנו אוכלים אותם כמעט בכל הזדמנות – בין ארוחות, בתוך ארוחות, פינוק של אחר הצהריים או חתוכים וקצוצים בתוך הסלט שלנו. אז למה לא בעצם לתת אותם בתור מתנה או בתור כיבוד לאירוע חגיגי?
מגשי פירות ססגוניים – איך לארגן אותם
אם אתם חושבים על ארגון מגש פירות באר שבע, חשוב מאוד שתדעו איך להכין אותו כמו שצריך, שבאמת ימשוך את העין ויפתה אנשים לקחת ממנו. רצוי מאוד לשמור על רמת נראות מרשימה וטובה. אתם יכולים להכין את המגש כמה שעות לפני, וללא שמירה נאותה של התכולה, בזמן הסידור של המגשים הכל ייראה אחרת. פירות זה דבר שעלול להתקלקל מאוד מהר אם לא דואגים לשמור על התכולה כמו שצריך, לפרוס את כל הפירות בזמן הנכון טרם האירוע, לשמור על תנאי קירור ועוד.
1 צפייה בגלריה
מגשי פירות עסיסיים וטריים
מגשי פירות עסיסיים וטריים
מגשי פירות עסיסיים וטריים
(פרימדונה)
בחירת כלים מתאימים לאחסון והצעת הגשה
אם אתם שולחים ליקירים שלכם משלוח מגש פירות, חשוב לערוך את זה כמו שצריך בכלי המתאים. לאחד תתאים סלסילת נצרים, לאחרים יתאימו כדים. בכל אופן, חשוב שתשימו לב אם הסלסילה עמוקה, כך שתכניסו אליה את הפירות בסדר כזה שהכבדים לא ימעכו את הקטנים שמתחתם. תוכלו להציב את הפירות הגדולים והמאסיביים – אננס שלם, מנגו וכדומה – על גבי פירות קטנים ועדינים יותר, כמו ענבים או פטל.
בדקו שמקבלי מגשי הפירות יכולים לאכול מהם
יש לצערנו לא מעט אנשים שלא יכולים (או לא רוצים) לאכול פירות. אם זה מטעמי בריאות, בגלל מחלות כמו סוכרת ולחץ דם גבוה או פשוט כי הפירות עושים להם בחילה. לכן חשוב ביותר לוודא למי אתם שולחים את משלוח מגש פירות ולדאוג שהם אכן יקבלו את מה שהם אוהבים.
הנחה מיוחדת לקוראי הכתבה- 10% הנחה ברכישה באתר למימוש הקופון הקלידו "10הנחה" בעגלת הקניות באתר הבית שלנו>>

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות