סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

איך מעצבים בית? 4 שלבים ראשונים שיעשו לכם סדר

תהליך עיצוב הבית הוא תהליך חשוב ביותר שמטרתו היא להעניק לכל בית את המראה הדקורטיבי, המרשים והייחודי ביותר בסופו של דבר. כל אדם רוצה שהבית שלו יראה הכי טוב וכל אדם יודע כי בכדי שהוא ירגיש הכי בבית שאפשר, ביתו צריך להיות מעוצב ומסוגנן בהתאם לאופיו, בהתאם להעדפותיו האישיות ועוד. כמובן שתהליך עיצוב בית כולל כמה שלבים חשובים שאין לדלג עליהם. במאמר הבא תקבלו את כל המידע אודות שלבים חשובים בעיצוב הבית, אשר יסייעו לכם לעצב את ביתכם בדיוק כפי שאתם חולמים.

שלב ראשון- ליצור תוכנית עיצוב
אחד הדברים החשובים והבסיסיים ביותר בתהליך עיצוב הבית הוא ליצור תוכנית עיצוב. על אף שכל אדם יכול ליצור תוכנית עיצוב המדמה כיצד הוא רוצה שביתו יראה בסופו של תהליך, בשלב זה ניתן להיעזר באיש מקצוע כגון: מעצב פנים או איש מקצוע העוסק בהום סטיילינג. איש מקצוע שכזה יסייע להבין את הצרכים העומדים על הפרק ואת האופן שבו אתם רוצים שביתכם יראה בסוף התהליך וליצור עבורכם תכנית עיצוב רלוונטית.
2 צפייה בגלריה
4 שלבים ראשונים בעיצוב הבית
4 שלבים ראשונים בעיצוב הבית
4 שלבים ראשונים בעיצוב הבית
(באדיבות: קרפטים שטיחים)
שלב שני- בחירת ריהוט ופריסתו בחלל
שלב שני הוא שלב חשוב ביותר. אם מדובר על תהליך עיצוב בית, כדאי מאוד לבחור בריהוט מתאים לכל חלל. כמובן שבחירת הריהוט צריכה להתבצע בצורה נכונה. המטרה היא לבחור ריהוט שתתאים לכל חלל, הן מבחינת עיצוב הריהוט, הן מבחינת הגודל שלו והן מבחינת הפונקציונאליות שלו. חשוב מאוד שתחליטו על נקודת המיקוד בחלל שלכם ובהתאם אליה תפרסו את הרהיטים השונים בחלל. לא כדאי ליצור חלל עמוס מדי וכן, לא כדאי שהחלל יראה ריק מדי, למשל מאוד נפוץ לשים שטיחים לסלון על מנת להעניק לבית תחושת בית, מבלי לתפוס חלל גדול מאוד.
שלב שלישי- בחירת צבעים
בשלב הבא, יש לבחור את הצבעים הרלוונטיים לכל חלל. בחירת הצבעים צריכה להיבחר בהתאם לאווירה אשר מעוניינים ליצור בחלל, בהתאם למהות החדר ועוד. כך לדוגמא: חדר שינה צריך להיצבע בצבעים רכים ונעימים אשר ישרו שלווה ושקט, סלון צריך להיצבע בצבעים אשר מושכים את העין ובד בבד יוצרים אווירה חמימה וביתית. כמובן שמלבד צביעת הקירות על ידי בחירת הצבעים הנכונה לכל חלל, הרי שיש צורך לבחור בריהוט ואלמנטים דקורטיביים שונים בצבעים אשר מכתבים עם צבעי הקירות וזאת בכדי ליצור מראה הרמוני בחלל.
2 צפייה בגלריה
קרפטים שטיחים
קרפטים שטיחים
קרפטים שטיחים
(באדיבות: קרפטים שטיחים)
שלב רביעי- בחירת טקסטיל ואלמנטים עיצוביים
בשלב הרביעי והחשוב, יש לבחור טקסטיל ואלמנטים עיצוביים שונים התואמים לכל חדר. אחד האביזרים שמשפיע רבות על העיצוב ועל האווירה בכל חלל הוא שטיח. בחירת שטיח בצורה נכונה מהווה דבר חשוב ביותר שכן, שטיח תורם רבות הן לנראות של החלל והעיצוב שלו והן ליצירת אווירה חמימה ונעימה בו. כיום ניתן למצוא מגוון רחב של שטיחים וכן חנויות או אתרים המציעים למכירה שטיחים ועל כן, חשוב ביותר שתבחרו שטיח בהתאם לאיכות שלו, לעיצוב שלו, לגודל שלו ולכל פרמטר אחר שבהתאם אליו יש להתאים את השטיחים לחדרי הבית השונים. אנו ממליץ למשל על השטיחים של קרפטים.
אין ספק כי טקסטיל ואביזרים עיצוביים שונים לרבות שטיח בכל חדר בבית, מוסיפים רבות לנראות ולעיצוב של הבית ואין לדלג על שלב זה בתהליך עיצוב בית.
לסיכום: כל אדם המעוניין לעצב את ביתו ולהעניק לו את המראה הטוב ביותר, חייב לבצע את השלבים שהוזכרו לעיל. כל השלבים הללו חשובים ביותר בתהליך עיצוב בית ובהתאם אליהם, ניתן לקבל בסופו של תהליך את המראה המדויק ביותר של הבית שתמיד חלמתם עליו.

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות