סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

כיצד מציעים מתנת מגש פירות בת ים?

בחירה של מגש פירות בת ים יכולה להיות אופציה נהדרת לכל מי שרוצה לעשות את היום לקרוביו, חבריו ובני משפחתו.

פירות הם בריאים, מתוקים, עסיסיים ומלאים בכל הטוב שהעניק לנו הטבע. למרות שממבט ראשון נראה שלתת מגש של פירות לא ממש מתאים או מכבד, כדאי לכם לחשוב שוב – ניתן ממש ליצור יצירות אומנות ולעצב את הפירות ככה שהם יעוררו השתאות בקרב כל מי שמקבל אותם. ניתן לתת אותם בתור שי משפחתי צנוע לפני שבת או חג, להעניק ליולדת לכבוד הולדת הבן או אפילו בתור קינוח וכיבוד בשולחן ביום חגיגי בעבודה.
1 צפייה בגלריה
מגש פירות בת ים
מגש פירות בת ים
סידור מגשי פירות
(פרי גנך)
באילו נסיבות אפשר לתת מגש פירות?
בעבר היה נהוג לתת פירות בסלסילה לאנשים מכובדים, כאות תודה והוקרה של בני המקום לשרים שבאים לביקור ורוצים לבחון את טיב האדמה עליה הם עומדים. היה גם נהוג לתת מגשי פירות מהודרים בתור מתנת חיזור רומנטית, ובעבר היותר רחוק גם בתור מנחה בפולחנים דתיים. היום זה פופולרי ביותר לתת סלסילה או מגשי פירות לאנשים שאתם אוהבים, מכרים, שכנים חדשים או חברים בעבודה.
סלסילה או מגש?
שאלה שתרצו לשאול את עצמכם זה כיצד להניח את הפירות העסיסיים שבחרתם להעניק. אפשר לבחור במגש, ואז כל מה שיוצע על גביו יהיה חשוף. מצד שני, קל יותר למצוא סלסילות מעוצבות ומהודרות לכבוד אירועים חגיגיים ויוקרתיים, ויהיה מקום להניח פירות גדולים שכן הם תופסים עומק בתוך הסלסילה, כמו אננס למשל.
ליחיד או לרבים?
כאשר נותנים מתנה מגשי פירות ליחיד, רצוי לבחור פירות יוקרתיים במיוחד, כאלה שלא קל להשיג בחנויות ובסופרים. כאשר מציעים מגשי פירות לרבים, אפשר לבחור מפירות העונה הנוכחית ובכך זה בהחלט יכול להספיק. את מגש פירות בת ים אפשר להביא בתור מתנה יחידנית לקרוב משפחה שלכם שמזמן לא ראיתם, לכבוד ההורים שלכם שאתם באים אליהם לביקור בשבת או חג, או לכבוד שכנים חדשים שרק עכשיו הורידו את מטלטליהם. מגשי פירות לרבים אפשר למצוא בתור קינוח באירועים ושמחות כמו בר מצווה וחתונות, אירועי חברה ומסיבות לרוב.

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות