סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

עסקים כרגיל: הנה 5 דברים שצריך לזכור לקראת טיסת עסקים

נסיעת עסקים היא הזדמנות להרחיב את פעילות העסק ולרקום קשרים עם אנשי מפתח בתחום שלכם. אך כמו כל טיסה, גם טיסת עסקים מצריכה היערכות מראש ותכנון מקדים. מה צריך לזכור לקראת טיסת עסקים? אספנו עבורכם את 5 הדברים הכי חשובים.

עולם העסקים הוא דינמי ומרגש, מלא בהזדמנויות ופגישות חשובות ברחבי הגלובוס. בין אם אתם טסים לחתום על עסקה גורלית, להשתתף בכנס מקצועי או להציג את המוצר החדש שלכם, חשוב להיות ערוכים ומוכנים לכל תרחיש, בכל עת. בין דדליינים, פגישות ונסיעות, קל לשכוח את הפרטים הקטנים שעושים הבדל גדול בטיסה. איך מוודאים שלא שוכחים שום דבר חשוב? הכנו עבורכם רשימה קטנה עם חמשת הדברים שכדאי להכין מראש לכל טיסת עסקים.
1 צפייה בגלריה
5 דברים שצריך לזכור לקראת טיסת עסקים
5 דברים שצריך לזכור לקראת טיסת עסקים
5 דברים שצריך לזכור לקראת טיסת עסקים
(Gustavo Fring, PEXELS)
לשמור בסמארטפון או בלפטופ עותק נוסף של מסמכים חשובים
כל טיסה מלווה בלא מעט מסמכים חשובים: הדרכון, הוואוצ'רים למלונות, מסמכי הביטוח, כרטיסים לאטרקציות שונות. בנסיעת עסקים מתווספים לכל אלו גם חוזים, מצגות, הצעות מחיר, פרטי המוצר אותו עומדים לשווק ביעד, פרטי קשר של בעלי התפקידים אותם עתידים לפגוש ועוד מסמכים חיוניים לפגישה מוצלחת.
קחו עליכם דיסק-און-קי או כונן קשיח חיצוני עם גיבוי של אותם מסמכים. במידת האפשר, דאגו לשלוח אותם לעצמכם או לקרוביכם בכתובת המייל כדי לוודא שגם אם חס וחלילה העותק הפיזי יאבד, יתלכלך או שיקרה לו משהו, תמיד יהיה לכם עותק נוסף בהישג יד.
לבדוק את סוג השקע החשמלי ביעד
אם אתם יוצאים לטיסת עסקים יש סיכוי גדול שתקחו אתכם את הלפטופ האישי כדי להקרין ממנו מצגות, לענות למיילים, לגלול בפייסבוק או באינסטגרם כדי להעביר את הזמן בין פגישה לפגישה או לבצע כל מיני משימות קטנות. את הלפטופ תצטרכו להטעין בשלב מסוים.
יש לזכור שהשקעים בחו''ל שונים מאלו שיש אצלנו בארץ והמטען שאנו רגילים להטעין איתו את הלפטופ בבית או במשרד לא יתפוס בחדר המלון בו תשהו, בבית הקפה או בחדר הישיבות בו תנהלו את השיחות עם הגורמים הרלוונטיים. דאגו לבדוק את סוג השקע החשמלי במדינה אליה טסים, ולהתארגן על מתאם מתאים, שיאפשר לכם להמשיך בעבודתכם כרגיל, ללא חשש. הדבר תקף כמובן גם לסמארטפון, למצלמה, השעון החכם וכל מכשיר אלקטרוני שאתם לוקחים אתכם וזקוק לטעינה.
להתארגן מראש על כסף מקומי
כסף מקומי הוא עוד פריט שחשוב להכין כמה שיותר זמן מראש לקראת הטיסה, עם עדיפות למטבעות. ברוב היעדים בחו''ל לא משתלם להמיר כסף בשדה התעופה בגלל שער גבוה ועמלות גבוהות. משיכת מזומן בחו''ל מכספומטים אף היא כרוכה בעמלה גבוהה.
לכן, במקרה הזה משתלם יותר להמיר את הכסף שלכם למטבע המקומי ביעד. למה דווקא כסף קטן? עם כסף קטן קל יותר לקבל עודף ולשלם סכומים מדויקים מבלי להסתבך ומבלי להוציא כסף גדול על דברים קטנים כמו בקבוק מים או חטיף. את הכסף הקטן שלכם שמרו קרוב, בארנק קטן אותו תקחו בתיק גב שעולה איתכם למטוס.
לקחת את כל הדברים החשובים בתיק גב קטן
אם כבר הזכרנו תיק גב, כדאי למלא אותו בכל הדברים החשובים ביותר עבורכם. את הארנק עם הכסף הזר כבר הזכרנו אבל קחו אתכם גם דאודורנט, דרכון, תרופות קבועות שאתם נוטלים (במידה ואין כאלו, קחו אתכם משככי כאבים רגילים, תמיד טוב שיש), מסמכים, לפטופ, טלפון נייד, מגבונים, ג'ל חיטוי לידיים, מצלמה וכל דבר שיעזור לכם בהתנהלות היום-יומית במדינת היעד. טיפ קטן מאיתנו - אל תתפשרו על התיק שלכם. רכשו תיק גב איכותי, מרווח עם כמה שיותר תאים ותמיכה לגב כדי שתוכלו לאחסן בו כל דבר שתצטרכו ולסחוב אותו באופן בטוח ונוח.
לסגור ביטוח נסיעות לחו''ל כ-72 שעות לפני הטיסה
במקרים רבים, נסיעות עסקים כרוכות בסיכונים שונים, החל מבעיות רפואיות בלתי צפויות ועד לאובדן כבודה או ביטול טיסה. ביטוח נסיעות מותאם אישית יעניק לכם שקט נפשי וימנע מכם לספוג הוצאות גדולות במקרה של אירוע לא צפוי. גם בנסיעת עסקים במדינה מודרנית, מערבית לא מתפשרים על ביטוח, ודואגים לפוליסה רחבה עם כל הכיסויים שאתם צריכים. כמה עולה ביטוח נסיעות לחו''ל אתם ודאי שואלים? זה תלוי במאפייני הטיסה הספציפיים שלכם.
תוכלו לרכוש ביטוח נסיעות לחו''ל אונליין באתרי חברות הביטוח עצמן, דרך סוכנות הנסיעות שלכם ודרך אתרי השוואות ביטוחים. מומלץ לסגור את הביטוח כ-72 שעות לפני הטיסה, ככה יהיה לכם מספיק זמן לעבור על כל האופציות שלכם בנחת ולהתארגן בהתאם עם כיסוי מקיף ומשתלם.
בסטי הוא אתר השוואות הביטוחים הגדול ביותר בארץ ואיתו תוכלו לסרוק את רוב שוק הביטוח המקומי בכמה קליקים קטנים על העכבר. לטייל בין הצעות מטעם החברות המובילות בשוק כמו הפניקס, הראל, מגדל. אותן הצעות נבחרו בשבילכם בקפידה בהתבסס על פרטי הטיסה שלכם - משך השהות ביעד, הרכב המשתתפים והיעד עצמו אליו טסים. בסטי ישווה בשבילכם בין הצעות נבחרות ויעזור לכם לקבל החלטה מהירה ונבונה תוך 2 דקות.
מוצאים ביטוח נסיעות לחו''ל עם כל הכיסויים הנחוצים ב-2 דקות בלבד
בכתבה זו מנינו את חמשת הדברים שצריך לזכור בכל נסיעת עסקים, אחד מהם הוא כמובן ביטוח הנסיעות שלכם (עם עותק נוסף במחשב או בסמארטפון כמובן). על ביטוח הנסיעות לא מתפשרים בשום אופן כאמור, דואגים להתאים אותו לצרכי הטיסה, מאפייני המשתתפים והיעד. בבסטי לא רק שתוכלו להקיף את שוק הביטוח בקליק אלא להרכיב פוליסה בהתאמה אישית, עם כל הכיסויים שאתם הכי צריכים (כבודה - כיסוי למזוודות והמסמכים, ביטול השתתפות עצמית לרכב שכור בחו''ל, טאבלט או מחשב נייד ועוד).
בנוסף תוכלו לראות מה מייחד כל חברת ביטוח מהאחרות, ולבחור טווח מחירי ביטוח מתאים, מכיוון שכל ההצעות מסודרות באופן מדורג מהזולה ליקרה ביותר. גם אחרי שתערכו השוואה בין הצעות שמעניינות אתכם ותבחרו מתוכם את הפוליסה הנחשקת, תוכלו להמשיך ולערוך אותה במסך נפרד עד שהיא תהיה לשביעות רצונכם. אז תפנו לעצמכם 2 דקות, כי זה כל מה שתצטרכו כדי למצוא פוליסה מקיפה ומשתלמת, מדויקת לצרכים שלכם. כזו שתעניק לכם את מעטפת ההגנה הביטוחית הנחוצה לנסיעת העסקים הבאה.

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות