סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

מתכננים חופשה בתאילנד? כל הסיבות מדוע לפנות למרכז למטייל תאילנד!

בין אם אתם מתכננים טיול אחרי צבא, חופשת ירח דבש מפנקת, או חופשה משפחתית מהנה – תאילנד היא היעד המושלם. עם חופי ים קסומים, אטרקציות משגעות, טבע מהפנט ובילויים בלתי נגמרים – אין ספק שתאילנד תספק לכם כל מה שצריך לחופשה אקזוטית מהחלומות.

תכנון חופשה בתאילנד מצריך הקפדה על הפרטים הקטנים – הזמנה של טיסות, בתי מלון, אטרקציות ועוד. כדי שהחופשה שלכם תתנהל בדיוק לפי הרצונות שלכם, ללוח הזמנים ולתקציב שלכם, חשוב מאוד לפנות לסוכנות נסיעות המתמחה בתאילנד כמו המרכז למטייל. לפניכם כל היתרונות של המרכז למטייל תאילנד על פני הסוכנויות המתחרות.
התמחות בתאילנד
המרכז למטייל תאילנד היא רשת של סוכנויות נסיעות שהוקמה בשנת 2006. זוהי אחת מסוכנויות הנסיעות הבודדות אשר מתמחות בתאילנד. סוכנויות נסיעות אחרות מציעות שירותי הזמנות ליעדים שונים ברחבי העולם, ולכן הידע שלהן על היעדים השונים הוא מצומצם. לעומת זאת, הסוכנים של המרכז למטייל בקיאים בתאילנד על בוריה. הסוכנים של החברה עוברים הכשרה שנמשכת שלושה חודשים שבמהלכה הם לומדים על התרבות התאילנדית, האטרקציות, בתי המלון, התחבורה במדינה ועוד. בזכות הניסיון רב השנים והידע שיש למרכז למטייל על תאילנד, אתם יכולים להיות בטוחים כי החופשה שלכם בתאילנד תהיה מעבר לציפיות שלכם.
1 צפייה בגלריה
תאילנד-חופשה אקזוטית מהחלומות
תאילנד-חופשה אקזוטית מהחלומות
תאילנד-חופשה אקזוטית מהחלומות
(FREEPIK)
כל השירותים של מרכז למטייל תאילנד
המרכז למטייל הוא One Stop Shop – הרשת תתפור ותבנה עבורכם את כל החופשה שלכם בתאילנד מא' ועד ת' – מהטיסה לבנגקוק, דרך הזמנת בתי מלון, תחבורה, טיסות פנימיות, אטרקציות, טיולים מאורגנים, ועד הנחיתה חזרה בישראל. לאחר הנחיתה שלכם בתאילנד תקבלו בעצם סוכן אישי שיהיה זמין עבורכם בווצאפ. אתם תיהנו מהסעה לאטרקציות השונות ולשדות התעופה עבור הטיסות הפנימיות. כל זאת על מנת להסיר מראשכם דאגה, לחסוך מכם זמן ואנרגיה, ולאפשר לכם ליהנות מהחופשה שכל כך חיכיתם לה בראש שקט.
גודל החברה
המרכז למטייל כולל 40 סוכני נסיעות אשר כולם מעניקים שירות בשפה העברית לתיירים הישראלים. למרכז ישנם כמה סניפים בתאילנד עם קבלת קהל: סניף פוקט, סניף קוסמוי וסניף חב"ד בקוסמוי. בנוסף, המרכז למטייל מפעיל סניף הזמנות באינטרנט בלב בנגקוק המעניק שירות לישראלים עוד לפני הטיסה לתאילנד. בנוסף לכך, החברה מפעילה צוות תמיכה לוגיסטי אשר תפקידו לקשר בין המרכז למטייל לבין מחלקת ההזמנות והמכירות של חברות התעופה, בתי המלון והאטרקציות.
ליווי אישי עם הצוות של מרכז למטייל תאילנד
המרכז למטייל תאילנד יעניק לכם ליווי אישי ויהיה זמין עבורכם 24 שעות בוואטסאפ מרגע ביצוע הזמנת החופשה, דרך השהייה בתאילנד ועד הנחיתה חזרה לארץ. נציגי הסוכנות יעניקו לכם מענה על כל שאלה, ויסייעו לכם בכל בקשה, כגון שדרוג החדר בבית המלון, שינוי מועד הטיסה, שינוי בית מלון, הזמנה והגעה לאטרקציות ועוד. הצוות יעניק לכם טיפים לצד מידע מפורט עם תמונות כך שתוכלו להתרשם מבתי המלון והאטרקציות השונות. בנוסף לכך, החברה מסייעת ללקוחות בבקשות מיוחדות כמו לדוגמה הזמנה של חדרים עם דלת מקשרת. בזכות השירות האישי והאדיב של המרכז למטייל, ישנם לקוחות רבים אשר נמצאים עם החברה בקשר גם לאחר חזרתם לישראל. כבר עם נחיתתם בארץ, הם מתכננים עם המרכז למטייל את החופשה הבאה שלהם בתאילנד.
מחירים ללא תחרות
כאשר מתכננים חופשה, אחד השיקולים המרכזים בבחירת בתי מלון וטיסות הוא כמובן המחיר.
המרכז למטייל לא מפרסם את המחירים באתר, וזאת על מנת שלרשת תהיה אפשרות להציע את המחירים הנמוכים ביותר. כאשר תערכו בדיקה והשוואה של מחירי המרכז למטייל מול המחירים של סוכנויות נסיעות אחרות, אתם תיווכחו לגלות כי המחירים של המרכז למטייל הם מחירים ללא תחרות, וזאת בהתחייבות! יש לציין כי אנחנו מעניקים הנחות עבור הזמנות מראש, אפשרות תשלום בשקלים כך שניתן לחסוך בעלויות על המרות מטבע ותנאי שינוי וביטול גמישים.
מסעדות עם טעם של בית
לצד שירותי הנסיעות, המרכז למטייל תאילנד כולל גם רשת של מסעדות ברחבי תאילנד. במסעדות מחכה לכם אוכל ים תיכוני טעים כמו חומוס, שקשוקה, פלאפל, בורקס, שניצל, פיתות טריות, סלט ירקות, זאת לצד מטעמים מכל העולם כגון אוכל תאילנדי, פיצות, המבורגר, פסטות ושיפודי עוף. התפריט כולו מותאם לחיך הישראלי והמנות מוצעות במחירים נוחים.
לסיכום, אם אתם חולמים על חופשה בלתי נשכחת בתאילנד, המרכז למטייל כאן בשבילכם. אתם מזומנים ליצור קשר והחברה תבנה חבילת נופש אישית מושלמת עבורכם>>

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות