סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

כל האופציות בשוק ההון במקום אחד? יש דבר כזה - Insiders

אם התלבטתם היכן ללמוד שוק ההון, אם לא ידעתם איך להתחיל לסחור, אם חשבתם לקנות מטבעות קריפטו ולא ידעתם איך - אז תפסיקו. חברת אינסיידרס נותנת סל שירותים שלם במקום אחד.

כמה פעמים ישבתם עם עצמכם והתלבטתם היכן ללמוד? זה התחיל בשאלות כלליות לגבי רמת המוסד הלימודי, המשיך בחוסר הבנה לגבי מהות הקורס והשתלבות בעבודה והמשיך בפערי המחירים, שלעיתים יש בהם גם מקום למיקוח.
אז נכון, בחירה במוסד לימודים, שיהיה אחראי על עיצוב העתיד שלכם, אינה פשוטה. אבל בעולם שוק ההון, שמתפתח מרגע לרגע - הבחירה קשה פי כמה. איך נדע מי הן המכללות הבולטות בשוק? איזה מוסד לימודי ייתן לנו את מה שאנחנו צריכים והאם כדאי להתמקד בעולם הקריפטו, במסחר במניות וול סטריט או בישראל? ומה אם אנחנו רוצים שמנהל תיקים חיצוני ינהל עבורנו את ההשקעה, איך יודעים במי לבחור? כל השאלות הללו לגיטימיות. השאלה המרכזית היא מה אנחנו עושים איתן.
כמו במקרים אחרים בחיים, הבחירה אינה פשוטה. אבל מה אם היינו אומרים לכם שיש מקום אחד שמסוגל לכוון אתכם למטרה? כלומר, כזה שלא רק יכוון אתכם למקום הנכון ויחסוך לכם את כאב הראש, אלא גם יוזיל עבורכם משמעותית את המחיר?
אז מצאנו. חברת אינסיידרס (Insiders) קמה בדיוק על הרקע הזה. היא מנסה (בהצלחה, אגב) להנגיש עבורכם את הידע לשוק ההון. יש לה לא רק אתר מצליח (ועוד אחד חדש, שיעלה ממש בקרוב), אלא גם אנשים שמסוגלים להביא אתכם ליעד ולהוזיל אותו עבורכם. איך הם עושים את זה? שאלה טובה. תכף תבינו הכל.
1 צפייה בגלריה
כל האופציות בשוק ההון במקום אחד
כל האופציות בשוק ההון במקום אחד
כל האופציות בשוק ההון במקום אחד
(צילום:Insiders)
מה המטרה שלכם?
שאלנו. המטרה המוצהרת של INSIDERS, בנוסף לכל המעטפת שהיא מספקת, היא להוזיל עלויות בכל מה שקשור לשוק ההון. אתם לא חייבים להיות סטודנטים בפוטנציה כדי לקבל ממנה שירות. אתם פשוט יכולים להוזיל את העלויות למסחר במטבעות קריפטו או למסחר במניות. תוכלו אפילו להתייעץ עם החברה במטרה להתחיל ולכרות אתריום או כל מטבע קריפטוגרפי אחר.
לגבי לימודי שוק ההון. השירות שמעניקה החברה הוא פשוט: בשיחת הכוונה ראשונית הם יבינו מה אתם רוצים ללמוד (לסחור במניות או באופציות, בקריפטו או השקעה דרך קרנות סל, או כל דבר אחר שתעלה בראשכם). אחרי שיבינו היכן אתם גרים ומהו איזור הלימודים המועדף עליכם, הם יוכלו להתאים לכם את המקום הנכון.
על מנת לבחור את המוסד הנכון, יש לא מעט שאלות שיעלו בשיחה. האם אתם מעדיפים ללמוד בכיתה או בזום, לימודי בוקר או ערב, לימודים אחת לשבוע או יותר, שיפרסו על פני תקופה קצרה יותר? ברגע שתבהירו את הנקודות שחשובות לכם - INSIDERS תוכל להתאים לך את המקום הנכון. אבל זאת ממש לא הסיבה היחידה שהחברה הזאת עובדת עבורכם.
אבל זה ממש לא הסיפור היחיד של אינסיידרס. כפי שהבנתם קודם לכן, החברה שואפת להוזיל את המחיר של קורס שוק ההון לציבור. איך זה קורה, אתם בוודאי שואלים, בזמן שמחירי הקורסים בשוק ההון מזנקים ורושמים עליה חדה?
ובכן, ב-INSIDERS חשבו על פתרון נהדר: הם נהנים מיתרון לגודל. הם מחזיקים בכמות גדולה מאוד של משקיעים וסטודנטים פוטנציאליים, משדכים אותם למכללות ומקבלים הנחה משמעותית, כזאת שלא תוכלו להשיג כאשר אתם מגיעים באופן עצמאי למוסד הלימוד.
ללא עזרה, העולם הזה יכול להיות מעט מבלבל. הבדלי המחירים בקורסים נובעים משם המכללה, המרצים שלה והיקף השיעורים והשעות. בקורסים למתחילים החומר דומה, אבל בקורסים לניהול תיק השקעות למשל, יש חשיבות גדולה לתכנים. לא רק שאינסיידרס יכולה לספק לכם מכללה טובה, היא מסוגלת להתאים את הלימודים למידות שלכם ואפילו לכיס שלכם.
כן, היא זאת שתעשה עבורכם את "העבודה השחורה" ותתמקח על המחיר. מחיר קורס בשוק ההון יכול לנוע בין 1,200 ועד 8,000 שקלים ואפילו יותר לקורס איכותי לניהול תיק השקעות עצמאי. בעזרת פניה לאינסיידרס, תוכלו לחסוך הרבה כסף, מבלי לשלם עמלה.
אז ממה הרווח, אתם שואלים? באינסיידרס לא גובים את הרווח מהלקוח. לחברה יש הסדר עם מוסדות הלימוד המובילים במשק, כך שהיא תשאיר את כל הרווח בכיס שלכם.
מה עושים כשרוצים לסחור בבורסה לבד?
אחד הנושאים המבוקשים ביותר בקרב אלפי לקוחות החברה, כך מתברר, הוא פתיחת חשבונות מסחר בבורסה. מסחר עצמאי בבורסה הפך לכלי מבוקש בקרב המשקיעים. הוא הלך ותפח עוד יותר בתקופת הקורונה.
כך למשל, מצאנו כי בעסקאות מול בתי ההשקעות, מקבלים לקוחות אינסיידרס הנחות משמעותיות. כך למשל, לא רק שהם ידאגו לכך שלא תשלמו דמי משמרת שלעתים גובים הבנקים, הם מעניקים אפשרות לעמלה קבועה, מסחר מוזל בבורסות זרות החל מ-0.5 סנט למניה ועמלות זולות גם לבורסה הישראלית (החל מ-0.06%). כמו כן, בתי ההשקעות שעובדים עם אינסיידרס מספקים לא רק נתונים בזמן אמת, אלא כלים משמעותיים שיוכלו לסייע למסחר העצמאי.
אם אתם חושבים שאתם יכולים לדלג לשלב הבא לסחור בעצמכם, זהו יתרון משמעותי. גם בעמלות. אם לא, אולי כדאי שתקחו קורס משמעותי, כזה שיספק לכם את הכלים הדרושים. כך או כך, לא משנה באיזו דרך תבחרו - Insiders תספק לכם לא רק את הידע, אלא גם את המחיר הנכון.

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות