סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

הכינו את העסק לחורף: אלו בדיקות מומלץ לבצע?

עונת החורף כבר דופקת על חלוננו, יחד עם זאת היא טומנת בחובה אתגרים רבים. מכיוון שעם בוא החורף, ישנה הפעלה רבה יותר של כל מכשירי החשמל, כמו למשל – המזגנים, התנורים, הקמין, וכל מכשיר חשמלי אחר, יש לוודא את התקינות שלהם מבעוד מועד. תקלות הן דבר שבשגרה וקשה מאוד להימנע מהן, בפרט שעושים שימוש מסיבי בכל אותם מכשירי חשמל. לכן במאמר זה נתרכז כיצד להימנע מתקלות נפוצות בעסק ואלו פעולות נבצע על מנת להימנע מהן.

תחליפו את מסנני האוויר
ונתחיל את הדיון בחשיבות של החלפת מסנני האוויר. אפשר לומר בוודאות, וזאת ממש לא תהיה הגזמה, כי חייבים לקראת החורף לבצע החלפה של מסנני האוויר. רצוי לבדוק אותם באופן תמידי, קל וחומר לפני בוא עונת החורף. במידה וחשוב לכם להמשיך ליהנות מביצועים מיטביים של מכשירי החשמל אשר מוצבים בבית העסק שלכם, בצעו בדיקה מקיפה, תנקו ואף תחליפו אותם במידת הצורך. במידה והבדיקה שלכם העלתה ממצאים של סתימה או של לכלוך, הזמינו מבעוד מועד טכנאי, אשר יסייע לכם לוודא את תקינות מכשירי החשמל. כאשר מסנני האוויר מאובקים או מלוכלכים, הם עשויים לגרום לכמה בעיות, שאנו בטוחים שאתם מעוניינים להימנע מהן, כמו לדוגמה – איכות אוויר ירודה בעסק, חוסר היכולת לחמם את המקום, ובעיקר אי התאמה לסטנדרטים שחייבים להיות בכל בית עסק. תיקון הבעיות מראש, יעזור לכם לצלוח בשלום את עונת הגשמים והקור העז.
1 צפייה בגלריה
הכינו את העסק לחורף: אלו בדיקות מומלץ לבצע?
הכינו את העסק לחורף: אלו בדיקות מומלץ לבצע?
הכינו את העסק לחורף: אלו בדיקות מומלץ לבצע?
(צילום freepik)
מה המחירים של חשמלאים ושל טכנאי מזגנים?
רבים חוששים להזמין את שירותיו של חשמלאי, או לחלופין של טכנאי מזגנים, בעיקר בשל תעריפים גבוהים למדי. אבל האמת היא, שבסך הכללי המחירים אינם בשמיים, ולכן החלטנו להציג כמה מהם לפניכם,
1.המחיר של ביקור טכנאי – בין 150 ₪ לבין 250 ₪.
2.המחיר של ביקור טכנאי, בתוספת של שירותי לילה וסופי שבוע – בין 300 ₪ לבין 450 ₪.
3.המחיר של החלפת שקע, בתוספת של שירותי לילה וסופי שבוע – בין 200 ₪ לבין 280 ₪.
4.המחיר של התקנת נקודת חשמל, בתוספת של שירותי לילה וסופי שבוע – בין 300 ₪ לבין 700 ₪.
5.המחיר של התקנת נקודת תאורה, בתוספת של שירותי לילה וסופי שבוע – בין 150 ₪ לבין 500 ₪.
למחירון חשמלאים המלא בקרו באתר בזק B144
המחירים של טכנאי מזגנים
1.המחיר של ביקור טכנאי – בין 150 ₪ לבין 250 ₪.
2.המחיר של ניקוי או החלפת פילטר – בין 250 ₪ לבין 300 ₪.
3.המחיר של איתור ותיקון של דליפות מים – בין 250 ₪ לבין 600 ₪.
תבינו את חשיבות התחזוקה
לפני ההבנה איזה תיקונים יש לבצע, צריך להבין את החשיבות של ביצוע התחזוקה לפני כניסת עונת החורף. בעוד המון בעלי עסקים מטילים מידת מה של ספקות בחשיבות של טיפול במערכות החשמל לפני כניסת עונת החורף, כמו גם המערכות של מיזוג האוויר, יש להבין, כי במידה ולא תבצעו תחזוקה אינטנסיבית ותשמרו על תוחלת החיים הכוללת של כל אותם מכשירים חשמליים, תסתכנו בחוסר תפקוד משווע של מכשירי החשמל, ובאופן הזה תפגעו באיכות החיים שלכם ושל העובדים שלכם. מעבר למובן מאליו, שיש להשמיש את כל מכשירי החשמל לקראת בוא החורף, חוסר תחזוקה עלול לגרום להם להעלות חלודה ולהצטברות של חומרים שמסוכנים לבריאות העובדים שלכם. על מנת להימנע מכל התרחישים מבשרי הרעות הללו, הקדימו לעשות, בחנו את כל אותם מכשירי חשמל, הבינו כהלכה את חשיבות התחזוקה המונעת, ותוכלו ליהנות משקט נפשי בכל משך עונת החורף.
תתזמנו שירותי בדיקות מקצועיות
קבעו פגישה עם טכנאי חשמל. למרות שאתם בוודאי מבינים בכל, אין לנו כל ספק, אבל לפעמים יש לקבל חוות דעת שניה מידי מקצוען. עוד עין בוחנת של כל מכשירי החשמל בבית העסק שלכם, לרבות מערכת מיזוג האוויר. ככל שתקדימו לקבוע את פגישת הייעוץ הזאת, ככה תדאגו לאריכות ימים של מכשירי החשמל אשר בעסק שלכם. עין בוחנת של איש מקצוע, תוודא, מעבר לכל ספק, כי טיפלתם נכונה בישורת האחרונה. כי אתם באמת דואגים למשאב הכי חשוב לכם, הלא הם העובדים שלכם. ככלות הכול, בוודאי שלא תהיו מעוניינים שהעובדים שלכם יקפאו מקור במשך כמה חודשים, או שחלילה הם יחלו. במידה וזה יקרה, הם יצאו לחופשת מחלה, והתפוקה של בית העסק שלכם תיפגע, וחבל.

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות