סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

טיפים לבחירת וטרינר

כך תוודאו שברגע האמת החבר הכי טוב שלכם יקבל את המענה הטוב ביותר, באמצעות 5 כללי אצבע לבחירת ווטרינר. וגם: איך אפשר לבחור את הווטרינר הכי טוב שיש, בלי שהמחיר יהווה שיקול?

כל מי שמכניס כלב או חתול לתוך הבית, יודע שזו תחילתה של ידידות מופלאה: של זנב מכשכש, גרגורים, משחקים ובעיקר הרבה מאוד אהבה. אך ממש כמונו בני האדם, גם החבר הכי טוב שלנו לפעמים עשוי לחלות או להזדקק לטיפול רפואי. כדי להעניק להם את הטיפול הרפואי הכי טוב שיש ברגע האמת, מומלץ לבחור ווטרינר מראש במקום לבחור בחופזה כשצריך מענה רפואי דחוף. הווטרינר הוא כמו רופאה משפחה שאמור לאבחן את הבעיה, לבצע הליכים רפואיים סטנדרטיים או להפנות אתכם לרופא מומחה. כך תבחרו מראש את הווטרינר הטוב ביותר עבור הכלב או החתול שלכם.
מקצועיות ואמינות
השיקול החשוב ביותר בבחירת וטרינר היא רמת המקצועיות, שתשפיע על טיב הטיפול ברגע האמת. השאלה היא איך יודעים מה רמת המקצועיות של הווטרינר? ראשית, חשוב לבדוק כמובן שמדובר בווטרינר מוסמך, באיזה תעודות והכשרות הוא מחזיק – והאם הוא משתתף בכנסים והשתלמויות באופן שוטף (מה שמעיד על היכולת להתעדכן בחידושים בתחום).
קריטריון חשוב נוסף הוא כמובן הניסיון של הווטרינר: מצד אחד, כדאי שהוא יהיה מנוסה ובקיא בפרוצדורות הרפואיות השונות. מצד שני, וותק משמעותי עשוי לגרום לקיבעון ולחוסר נכונות לאמץ שיטות טיפול חדשות. לכן חשוב לקחת את עניין הוותק בחשבון, תוך התחשבות במכלול השיקולים. כמובן שכדאי לבדוק האם יש על הווטרינר המלצות ודירוגים ברשת, ולהתרשם מהפידבקים לחיוב או לשלילה. בהקשר הזה לא כדאי להסתפק בהמלצות המופיעות באתר של הווטרינר, אלא להתרשם מדירוגים בפלטפורמות אובייקטיביות כמו גוגל – ובמידת האפשר לבקש מהווטרינר לשוחח עם לקוחות.
2 צפייה בגלריה
ביטוח חיות מחמד כיסויים מקיפים לכלבים וחתולים
ביטוח חיות מחמד כיסויים מקיפים לכלבים וחתולים
ביטוח חיות מחמד, כיסויים מקיפים לכלבים וחתולים
(pexels)
היקף השירותים
על מנת שתוכלו לפנות לווטרינר שבחרתם במגוון רחב של סוגיות, חשוב להבין מה היקף השירותים הניתנים במרפאה הווטרינרית שלו. כך למשל צריך להבין האם המרפאה כוללת שירותי חירום ואשפוז. בנוסף, חשוב לבדוק איזה ציוד נכלל במרפאה, והאם מעבר לבדיקות השגרתיות אפשר לבצע בה בדיקות דם, צילומים וניתוחים. מרפאה מצוידת יכולה גם לאפשר לכם לקבל מגוון שירותים במקום אחד – וגם לחסוך עלויות שעשויות להיות יקרות יותר במרפאה מתמחה או בבית חולים.
זמינות ונגישות
בעיה רפואית קטנה עלולה להחמיר במהירות במידה שהיא לא מטופלת בזמן. לכן, חשוב לוודא שהמרפאה נמצאת בקרבת מקום המגורים וההגעה אליה קלה, במיוחד כשמדובר במקרה רפואי דחוף. בנוסף, כדאי לבדוק מהן שעות הפעילות של המרפאה: האם היא פועלת 24/7 (ובמקרה כזה צפויה להיות יותר יקרה)? במידה שלא, חשוב לוודא ששעות הפעילות מעניקות מרחב תמרון מספיק גדול שיאפשר לכם להגיע בין כל משימות השגרה. לצד שעות הפעילות של המרפאה, יש לבדוק האם אפשר לשוחח עם הווטרינר מעבר לשעות הפעילות כדי שיספק מענה ראשוני – ובמידת הצורך יפנה אתכם למרפאת חירום.
רמת המחירים
כמובן שלצד איכות והיקף השירותים הרפואיים, חשוב להשוות מחירים. אחרי הכול חשוב לנו להעניק לחבר הכי טוב את הטיפול הטוב ביותר, בתנאי שנוכל לממן אותו. החדשות הטובות הן שהתחרות גבוהה וטווח המחירים רחב – ולכן השוואה יכולה לסייע לכם לאתר את המרפאה שתעניק את המענה הטוב ביותר, במחיר הטוב ביותר. חשוב לדעת: מרפאות ווטרינריות רבות מציעות חבילת שירותים שנתית שכוללת מגוון שירותים בסיסיים (דוגמת חיסון, טיפול נגד תולעים והשתלת שבב).
2 צפייה בגלריה
טיפים לבחירת וטרינר
טיפים לבחירת וטרינר
טיפים לבחירת וטרינר
(shutterstock)
איך בוחרים את הווטרינר הכי טוב – בלי שהמחיר יהווה שיקול?
במקרים רבים אנחנו עשויים למצוא ווטרינר מקצועי, אמין ונגיש, ולהתאכזב כשנגלה שהמחיר גבוה ביחס למה שאנחנו יכולים להוציא. איך בכל זאת אפשר לבחור את הווטרינר הטוב ביותר עבור הכלב או החתול שלכם, בלי שהמחיר יהווה שיקול? באמצעות רכישת ביטוח חיות מחמד – ביטוח שנועד לכסות מגוון הוצאות רפואיות, ועוד הרבה יותר. כך למשל ביטוח חיות מחמד של הפניקס מאפשר לכם לבחור כל ווטרינר שתרצו – בכל מקום בארץ. באופן הזה תוכלו לוודא שהחבר הכי טוב מקבל את הטיפול הרפואי הכי טוב. לצד בחירת הווטרינר, ביטוח חיות המחמד של הפניקס מכסה מגוון הוצאות רפואיות כולל טיפולים רפואיים, אשפוזים, ניתוחים ותרופות – ואפשר להפעיל אותו בעלות השתתפות עצמית נמוכה וקבועה בגובה 250 ₪ בלבד.
גם אחרי שמשווים מחירים ובוחרים את המרפאה הווטרינרית המשתלמת ביותר, חשוב לזכור שיש טיפולים, מחלות או בעיות שעשויים לעלות אלפי ואף עשרות אלפי שקלים. רכישת ביטוח חיות מחמד תאפשר לכם לבחור את הווטרינר הטוב ביותר, לשמור על החבר הכי טוב שלכם – וגם על הכיס.
מידע זה הינו כללי אודות התכנית בלבד וכל האמור כפוף לתנאי הפוליסה המלאים ולסייגיה. בכל מקום של סתירה בין המידע המופיע בפרסום זה לבין תנאי הפוליסה- תנאי הפוליסה גוברים. ההצטרפות לביטוח הינה בכפוף לתהליכי הצירוף ומדיניות החיתום של החברה. המידע לעיל אינו מהווה חוות דעת או המלצה ואינו מהווה תחליף ליעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של המבוטח. סכומי הביטוח המפורטים צמודים למדד על פי תנאי התכנית.

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות