סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

המכללה למיסים ולחשבונאות מציגה – קורס חשבי שכר באישור ופיקוח לשכת רואי החשבון.

המכללה למיסים ולחשבונאות הינה המכללה המובילה בישראל ללימודי חשבי שכר, נשיא המכללה מר יניב גבריאל, עורך דין דיני עבודה ויועץ מס, מביא לנו את כל המידע אודות הקורס המבוקש ביותר בתחום החשבונאי והוא קורס חשבי שכר.

מהו חשב שכר ומה הופך את המקצוע למבוקש כל כך?
חשב שכר הוא מקצוע נדרש בכל חברה פרטית, חברה ציבורית ועמותה. חשב שכר הוא האיש בכל ארגון שאחראי ליישם עקרונות של מס הכנסה, ביטוח לאומי ודיני עבודה, כל זאת במטרה לחשב בצורה מדויקת ומהימנה של שכר העובדים בארגון.
ביטחון תעסוקתי וקריירה בעולם הכספים
קריירה בעולם הכספים היא אחת הקריירות שמעניקות את הביטחון והיציבות התעסוקתית, אלו מקצועות שבזכות היציבות שהם מקנים הם הפכו להיות מהמקצעות האטרקטיביים ביותר. במיוחד לאחר תקופת הקורונה, שבה הרבה מאוד אנשים מצאו את עצמם כ"לא חיוניים" הם מבינים כי עיסוק בתחומים חשבונאיים מהווים את עמוד התווך של מערך פיננסי בכל סוג של עסק או ארגון. לכן, אלו העוסקים בתחום חשבונאי נהנים מביטחון תעסוקה. יחד עם זאת, לא קיימת תלות למצבו של הארגון לבין הצורך שלו להעסיק חשב שכר ואנשי כספים, אלו מקצועות של כל עוד ארגון (או עסק) קיימים הם חייבים שיהיה מי שיכין משכורות לעובדים.
המכללה למיסים ולחשבונאות מביאה את מסלול הלימודים המקיף
מעבר לחשיבות שיש לעובדים במקצועות חשבות השכר, במסגרת המסלול המקיף אותו מציעה המכללה למיסים ולחשבונאות ניתנת לכל סטודנט הסמכה משמעותית והיא הסמכה של חשב שכר בכיר מטעם לשכת רואי החשבון. אם שיקולי תעסוקה עתידית של סטודנטים הם לחפש ביטחון תעסוקתי לרבות שכר מעל הממוצע, קורס חשבי שכר בכירים הוא הדרך להשיג מקצוע מבוקש במסלול לימודים מהיר של חמישה חודשים וכל סטודנט יוצא עם מקצוע מבוקש ביד, לקבל ביטחון תעסוקתי רציף לטווח הרחוק.
1 צפייה בגלריה
 קורס חשבי שכר באישור ופיקוח לשכת רואי החשבון.
 קורס חשבי שכר באישור ופיקוח לשכת רואי החשבון.
קורס חשבי שכר באישור ופיקוח לשכת רואי החשבון.
(FREEPIK)
למה כדאי ללמוד קורס חשבי שכר?
כמו שצוין, לימודים חשבונאים מעניקים ביטחון תעסוקתי, מעבר לביטחון תעסוקתי קורס חשבי שכר מקנה גם כלים יעילים מאוד שהם לא פעם הכרחיים גם למנהלי חשבונות. גם עורכי דין העוסקים בדיני עבודה לא פעם נתקלים בבעיות הקשורות לתחום השכר, כאשר יש לעורכי דין יש הבנה מעמיקה על תחום השכר, דיני השכר החשובים הם יכולים לנהל תיקים ביתר הצלחה. ארגונים רבים מבינים את החשיבות של ידע בתחום השכר, לא פעם ארגונים אלו שולחים את עובדיהם לקורסים בתחום השכר במטרה לייעל את תחום השכר בארגון, ליצור עובדים מקצועיים בארגון ולהסתייע במיומנות שקורס חשבי שכר מעניק.
מה לומדים בקורס חשבי שכר?
במהלך קורס חשבי שכר של המכללה למיסים ולחשבונאות נלמדים הנושאים: הכנסות פטורות, מיסוי בין לאומי ומניעת מיסוי כפו, הוראות ניכוי מס במקור, מיסוי קופות גמל, מס שכר ומס מעסיק, עדכוני מחוקק ופסקי דין, מדרגות מס בחישוב חודשי וחישוב מצטבר וזאת תוך כדי ביצוע פרקטיקה מעשית במהלך השיעורים ועבודה על תוכנות השכר איתם יעבוד כל בוגר של הקורס כחלק מביצוע התפקיד שלו בארגון בתור חשב שכר.
מה העלות של קורס חשבי שכר?
העלות של קורס חשבי שכר היא החל מ 4800 ₪ ויכולה להגיע ל 6870 ₪, זאת בהתאם למסלול הלימודים. יחד עם זאת ישנם מקרים בהם עלות הקורס היא גבוה יותר מכיוון ומדובר על מסלול לימודים מורחב וארוך הכולל בתוכו הכשרות נוספות כגון : קורס הנהלת חשבונות במקביל לרכישת תעודה של חשבי שכר בכירים. יחד עם זאת, ישנן מכללות המציעות קורסים אונליין שמחירים נמוך הרבה יותר, קורסים אונליין לא פעם הוכיחו כי הם פחות יעילים מהסיבה שהתלמיד לא מגלה מעורבות והיחס והקרבה האישית לה הוא זקוק בכדי להבין היטב את החומר הנלמד הם הגורם המכריע להצלחה בלימודים ולאחר מכן למעבר מבחן הסמכה של לשכת רואי החשבון.
תנאי הקבלה לקורס חשבי שכר
תנאי קבלה לקורס חשבי שכר הם בסיסיים ביותר, בכדי להתקבל לקורס כל תלמיד מחויב בדרישת סף של 12 שנות לימוד, ידיעת השפה העברית (הקורס מועבר בעברית) ומעבר ראיון אישי. יש לציין כי ייתכן ובעתיד יוחמרו דרישות הסף ותנאי הבלה ולכן מומלץ להירשם לקורס אותו מעבירה המכללה למיסים ולחשבונאות בהקדם ולהנות מתנאי קבלה מקלים.

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות