סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

"תוך 4 חודשים קפצתי מהכנסה מעליבה של חמשת אלפים ש"ח בקושי – לבעלת עסק שמגשימה את השליחות שלי בענק, פשוט מוכרת והיום אני אפילו מעסיקה 2 עובדות!"

כך הפכתי ממטפלת רגשית שורדת, מצטמצמת, מפחדת להתעסק בכסף, מתכווצת ממכירות (כי הרי איך אפשר למכור תהליך מציל נפשות) לבעלת קליניקה רווחית, מפרנסת את משפחתי ועוד 2 עובדות. ממומשת, חיונית, עוזרת למתמודדים ומגשימה את השליחות שלי" זה חלק ממה שסיפרה רוית (39), מטפלת רגשית מחיפה.

לא קל להיות בעלת קליניקה בישראל – באופן טבעי, לעסקים נותני שירות קשה יותר להתפרנס. לא מדובר בחנות שפותחים והלקוחות מגיעים, אלא מדובר בבעלות עסקים שצריכות לשים את עצמן בפרונט, לדייק מי הן, למי הן עוזרות באופן המשמעותי ביותר, מהו המסע שהלקוח יעבור איתן ואיך הן מביאות אותו להצלחה. להבין איפה נמצא הקהל שלהן, איך להיות נוכחת שם שיכירו, יסמכו עליהן ויאהבו אותן, מהם מרכזי הרווח, מה עלותם והדבר הכי חשוב, שבלעדיו אין עסק – איך להתמודד מול תחרות קשוחה ולמכור על אף תחרות זו.
איך תעשי זאת נכון? בכתבה שלפנייך.
2 צפייה בגלריה
להוביל אותך לעוצמה כלכלית.
להוביל אותך לעוצמה כלכלית.
עינת פאר- להוביל אותך לעוצמה כלכלית.
(Lilii Cishnevsky)
הנה הדרכה שתעזור להפוך את השנה הזו לפריצת דרך בעסק שלך
ההדרכה מונגשת לכם על ידי עינת פאר, יועצת עסקית, מרצה ומלווה ליצירת שליחות רווחית למאמנות, מטפלות ויועצות. ב-20 השנים האחרונות רכשה עינת ניסיון רב בתפקידי ניהול שונים במערכת הבנקאית והעסקית. עינת מייסדת ובעלים של "מועדון ה-20%" התכנית לבעלות עסקים שהחליטו ליצור עסק יציב, מצליח ומפרנס מתוך ההבנה שרק 20% מהפעולות שלך מביאות ל 80% מהתוצאות.
"אני עוזרת בעיקר למטפלות, מאמנות ויועצות מוכשרות שכבר יצאו לדרך, עובדות כמה שנים, בשלות ורוצות עכשיו להגדיל את העסק באופן משמעותי. בעלות עסקים שעשו כבר כברת דרך ומבינות כי השליחות שלהן פשוט חייבת לפרנס, חייבת להיות מקור פרנסה בלי לירות לכל הכיוונים, בלי לבחור בין שליחות לכסף אלא פשוט להתייחס לעסק כמו עסק" מציינת עינת.
"השליחות שלי היא ליצור עוצמה כלכלית לנשים, לסייע לנשים להיות מפרנסות משמעותיות בבית בזכות עצמן, לממש ולהגשים את עצמן. קיימת מורכבות של נשים עם כסף ובטח כשמגיעים לשלב המכירות - התמחור הוא אחר לגמרי, קטן, מאוד מתחשב, יושב על המון חסמים, התנגדויות, פחד להתעסק בכסף, המון 'לא נעים', 'מה יגידו'. נשים חוות התכווצויות, ממש לחץ פיזי לפני כל שיחת מכירה פשוט כי חסר להן תהליך מכירות נעים, אלגנטי ומסודר ואז מה שקורה הוא שהמסר לא עובר כמו שצריך, אין מספיק מכירות ומגיע רגע כזה שכבר נמאס להן לדשדש ומרגישות עמוק בבטן שזה הזמן להתפתחות וצמיחה."
ההדרכה החינמית שיצרה והכינה עינת פאר תחשוף אותך למודל הבטוח לבניית עסק מצליח ורווחי לאורך זמן, על ידי הכרת שבעת הצעדים הבטוחים לניהול עסק יציב ומפרנס וכן גילוי והבנה של הפעולות שמחבלות ומעכבות את ההתפתחות העסקית שלך וכיצד תוכלי לשנות אותן.
הגיע הזמן לשליטה ויציבות בעתיד הפיננסי - צפי בהדרכה חינמית ליצירת עסק מפרנס ורווחי
מה הם האתגרים המרכזיים של בעלות עסקים?
"אין להן זמן, הן מאוד עסוקות, עובדות המון, עושות המון דברים - אבל בסוף לא נשאר להן כסף או לא מספיק כסף ובטח שלא מצדיק את העשייה האין סופית. הן כל הזמן במרדף אחרי הלקוח הבא, מנסות להסביר למתעניין למה לבוא דווקא אליהן, הן מחליפות את הזמן בכסף וכשלא עובדות (כמו אצל כולנו: במחלה, כשלילד יש חום, כשחייבות לעזור להורים מבוגרים או אפילו ביום בחירות) – פשוט לא נכנס כסף. ואז גם הסביבה והמשפחה דואגים בכל הזדמנות להזכיר 'אנחנו לא רואים אותך, את כל הזמן עובדת, מתרוצצת בכל מקום ובשביל מה? זה לא מצדיק את עצמו'.
והפרדוקס הוא שבקליניקות הללו מצילים נפשות, מדליקים את האור בתוך חושך אימתני, מדובר במטפלות עם שליחות מדהימה לעולם, ברור לגמרי שהפוטנציאל בקליניקה הוא ענק אבל קשה מאוד לעשות את זה לבד, הן זקוקות לסיוע והדרכה נכונה ומקצועית כדי להגיע לשם.
מקרה שפגשתי בו לאחרונה הוא, שלומית (45) מטפלת שהחלימה ממחלת הסרטן ועכשיו מטפלת במאובחנים ומחלימים ממחלות קשות. השליחות שלה כ"כ מדהימה וכ"כ עצומה וכ"כ לא פרופורציונלית לכסף בכלל. בהתחלה היא לא היתה מסוגלת לגייס מטופלים אפילו במחיר סטאז', זה לא עבד והתסכול היה גדול.
לכן בנינו תהליך אסטרטגי מדויק לפיתוח הקליניקה. דייקנו את השירות שהיא מציעה, היא למדה איך להציג את עצמה, איך למכור בלי לרדוף אחרי מטופלים, בלי להתחנן, איך להתייחס לכסף, איך לנהל אותו, איך לנהל את הקליניקה כמו עסק. היום יש לה קליניקה מלאה, היא אפילו עורכת סדנאות בקבוצות גדולות. היא הצליחה להגדיל את השליחות שלה, יוצרת הכנסות של 80 אלף ₪ בחודש, כל חודש. בכל בוקר היא מגשימה את עצמה, מסופקת, רווחית ומפרנסת."
מה ההבדל בין הכנסות, רווחים ותזרים?
"זה בדיוק העניין! בעלות עסקים מתקשות לזהות את הפער בין הכנסות, רווחים לתזרים בעסק - איך קורה מצב שהכפלנו את המכירות, נכנסו אליה הרבה מטופלים ולקוחות חדשים, נכנס הרבה כסף ובכל זאת היא לא יכולה למשוך כסף מהבנק?
חלק גדול מהמטפלים, מאמנים ויועצים פחות מסתכלים על התנועה של הכסף ואני מתייחסת לכך בפרק שלם של הדרכה. חשוב להיות מודעות לכך שגיוס לקוחות חדשים לא בהכרח אומר שתזרים הבנק מאפשר להתחייב על סכומי כסף, למשוך כספים או לבצע עסקה כזו או אחרת.
לרוב זה לא מסתדר כי יש התחייבויות קודמות, כי לא בוצעה עדיין גבייה, כי שילמו בתשלומים, סלקו בכרטיס אשראי ואת הכסף בכלל הן יראו רק בעשירי לחודש בסכום שאושר לתשלום ולא בסכום הכולל.ועוד מיני הסדרי תשלום ומרכיבים שלא לוקחים אותם בחשבון ובטח שלא מעדכנים את מנהל.ת הבנק. חשוב כל כך להסתכל למספרים בעיניים.
הפער הזה שיש לקוחות חדשים אבל בפועל חלילה חזר צ'ק ואין עמידה בהתחייבויות ו- זה יכול פשוט למוטט עסק. לכן אני מלמדת מהם כללי הזהירות והבטיחות לצד כלים חדשניים ופורצי דרך."
2 צפייה בגלריה
עינת פאר- ייעוץ עסקי וייעוץ לכלכלת המשפחה
עינת פאר- ייעוץ עסקי וייעוץ לכלכלת המשפחה
עינת פאר- ייעוץ עסקי וייעוץ לכלכלת המשפחה
(FREEPIK)
אז איך בכל זאת יוצרים קליניקה רווחית ומפרנסת?
מטפלות, מאמנות ויועצות פונות לעינת ובצדק טוענות שכפי שהן מטפלות 1:1 במטופלים שלהן, חשוב שגם אותן תלווה באופן אישי מומחית בעסק. כך נולדה תוכנית "מתרווחת – יוצרות שליחות רווחית ומפרנסת" בליווי פרמיום עם עינת פאר.
"מתרווחת" היא תכנית אחרת, ממוקדת, המעניקה מעטפת אישית רחבה לבעלות עסקים אשר עברו דרך, למדו, התקדמו ועדיין מתרוצצות כל הזמן, עדיין לא ממוקדות, לא מוכרות מספיק, לא מוכרות בהיקף ובמחירים המקובלים בענף, לא נהנות מהדרך ובסוף, לא יוצרות מספיק כסף.
תוכנית הפרמיום "מתרווחת" מיועדת למטפלות, מאמנות ויועצות שזקוקות לדיוק עסקי פרטני 1:1 עם מי שמומחית בדרך, מי שעשתה את זה בעצמה, ליוותה עשרות ומאות בעלות עסקים בדרך, מי שיודעת לכוון גבוה ולקחת אותך צעד צעד למטרה.
"לדוג' דורית (32) בעלת עסק מעל 6 שנים פנתה אלי וסיפרה 'זו התחנה אחרונה שלי, ניסיתי כל מיני קורסים, אני עושה מה שאני אוהבת ומה שטוב לי אבל קלטתי שהעסק הזה לא מביא כסף ולא מפרנס אותי ועכשיו הגעתי למצב שזהו, אין לי ברירה - או שהעסק הזה יפרנס אותי או שאני נאלצת בכאב ענק פשוט לסגור'.
בעיית היסוד שלה הייתה מכירה מועטה של שירותים ועד שזה קרה המכירה לא הייתה כלל רווחית. כי היא פחדה מכסף, פחדה להתעסק עם כסף ולכן היא תמחרה את עצמה מאוד מאוד נמוך, עבדה מהבוקר עד הערב ובעצם הפסידה כסף. היו לה הוצאות קבועות על המקום שהיא יושבת בו ועוד הוצאות והתמחור היה בעייתי. היא לא הצליחה למכור כמו שצריך, לא עבדה ביעילות, הכל היה מסורבל, לא היה לה תהליך אסטרטגי מדויק לה, לא סגרה עסקאות ונאלצה לתת הטבות והנחות.
כך ביחד, בנינו אסטרטגיה ומדיניות חדשה לעסק, בנינו את היסודות ואת התשתיות למרכזי הרווח, חקרנו, הבנו ודייקנו את מסע הלקוח שלה, הגדרנו את השירותים ותמחרנו אותם מחדש - הסתכלנו לכסף בעיניים, ראינו מה גוזל לה את כל הזמן והאנרגיה, עבדנו על תהליך המכירה עד שזרם לה באלגנטיות בלי לרדוף אחרי הלקוח ויצאנו לדרך חדשה.
היום היא מאוד מבוקשת, העסקאות זורמות אליה, מעסיקה עובדת. בשנה האחרונה העסק הכניס מעל 300 אלף ₪, שומר על יציבות, רווחיות ופשוט מפרנס. בכל הזדמנות היא מודה לי ומפנה אלי חברות וקולגות."
ליווי כל כך צמוד לכל עסק, מזו התכנית המדהימה הזו עינת?
"זו תכנית אחרת. זה לא קורס, סדנה או הרצאה. מדובר בקצב אחר לגמרי - ליווי פרטני צמוד לעסק הכולל מפגשי עבודה וליווי יומיומי ליישום.
יחד נבנה את הדרך להגדלת השליחות והפרנסה שלך תוך ניתוח והתאמה לאתגרים ולמתנות שלך." עינת תלווה אותך ותסייע לך ביישום בדרך להגדלת המכירות, להתנהלות נכונה עם הכסף וליצירת שליחות רווחית.
"אני לא בונה תוכנית עסקית למגירה, כזו שהן צריכות אחר כך ללכת ולהסתדר איתה בכוחות עצמן. אנחנו בונות דרך אסטרטגית ופרקטית, מבצעות יחד את המשימות הכי חשובות שהן החציבה בסלע. יוצרות את התשתיות הכי חשובות במטרה להגיע לעסק מסודר, התהליכים שמתנהלים באופן שוטף ובקלות. כך שהפעולות הופכות פשוטות יותר לניהול בשגרה, ההכנסות גדלות משמעותית ומה שהכי מפתיע הוא שבסוף התהליך הן עובדות כפי שעבדו בעבר ומרוויחות הרבה יותר.
ויש גם עסקים שהגיעו אחרי משבר קשה, כמו לירון (42) בעלת סטודיו ריקוד כ 12 שנים, הגיעה אחרי תהליך גירושים ממושך שהשפיע עליה מאוד וכמובן גם על העסק. כבר בתחילת הדרך המשותפת שלנו להציל את העסק היה ברור שהפוטנציאל ענק, יחד עם אתגר מורכב מאוד להחזיר סטודיו לפעילות באותו מרחב, עם אותו קהל. לירון חשבה שזה אבוד, שהיא 'שרפה' את הלקוחות, זה לא היה פשוט. עבדנו צעד צעד, שילבנו שירות עם יצירתיות, עבדנו אסטרטגית, במשימות יישומיות ופרקטיות, ניהול מיטבי של המשאבים. בנינו אסטרטגיית מכירות בסטייל, נקיה, לא דוחפת והתוצאות לא איחרו לבוא - התהליך הביא למכירות ו Up-Sales מדהימים.
היום הסטודיו נותן פרנסה ומעסיק 5 מאמנות, 250 מתאמנות קבועות בקבוצות ובנוסף סדנאות קונספט ייחודיות. מחזור העסקאות שלה עומד על 100K בחודש, מעל למיליון ₪ בשנה והיא כבר עובדת על הסניף הבא ויוצרת רשת".
האם זה נכון גם עבורך?
ההמלצה של עינת היא להגיע לפגישת התאמה בה עינת תוכל להכיר אותך, את העסק שלך, את האתגרים והמתנות שאת מביאה לעסק ומשם לבחון התאמה לתהליך
"הכל תלוי עסק ובעלת העסק, כאשר כל אחת מגיעה מרקע שונה, עם ניסיון, כלים, כישורים ועשייה בהיקף שונה. לכל אחת המטרה שלה, הקצב שלה, הסיוע לו היא זקוקה. תכנית "מתרווחת" היא מאיץ צמיחה בעסק, היא בסיס לגידול משמעותי, למימוש השליחות וליצירת עסק מצליח, מפרנס ומרוויח."
לסיכום, אם עשית הרבה לפיתוח העסק שלך, ניסית קורסים ותהליכי יעוץ שונים ומגוונים, אם את מלווה א.נשים בבורות הכי עמוקים שלהם, אם את מרוממת א.נשים ומשפרת להם את איכות חיים, אבל עדיין לא מצליחה להתפרנס מספיק מהשליחות שלך - אל תתיאשי. כדאי לך למצוא מישהי שזו המומחיות שלה, מישהי שמבינה את לב ליבו של העסק ותעזור לך פשוט להתרווח, לסלול את הדרך וליצור שליחות רווחית, מפרנסת. לבנות עסק יציב ומצליח.
לפרטים נוספים תיכנסי לאתר>> או לעמוד האינסטגרם של עינת פאר.

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות