סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

מתנה ליום שמח: מה להעניק במועדים משמחים?

הרגעים המשמחים של החיים נועדו שיחגגו אותם ובגדול ואם אתם תרים אחר מתנות מפרגנות לחיך, שממיסות את הלב ועושות שמח, מארזי שוקולד בהחלט יענו על מבוקשכם.

שוקולד אהוב על כולם והמומחים בתחום יודעים להמציא אותו כל פעם מחדש בשלל וריאציות ומיקסים בין טעמים ותוספות, שמשדרגות ומחוללות פלאים לצד מנעמי החיים הטובים כמו יינות משובחים.
מוזמנים לבחור עבור מי שאתם אוהבים את חבילת ההפתעות והריגושים המושלמת על טהרת השוקולדים כמו פרלינים, טראפלס, סוכריות שוקולד ענקיות עם כיתובים פרסונאליים בהתאמה אישית.
מהם המועדים אליהם שווה להיערך מראש עם מתנות וכיצד לבחור את המארז המושלם לכך? כל התשובות בכתבה שלפניכם:
2 צפייה בגלריה
רוי שוקולד מציעים משלוח מנות לפורים בשלל סגנונות
רוי שוקולד מציעים משלוח מנות לפורים בשלל סגנונות
רוי שוקולד מציעים משלוח מנות לפורים בשלל סגנונות
(רוי שוקולד)
לחגוג עד לא ידע
פורים הוא אחד החגים השמחים בלוח השנה, חג של שעשועים והיתולים וחלק בלתי נפרד מהמסורת קשור במשלוחי מנות וגם במשחקים כיפיים כמו ענקים וגמדים. רוי שוקולד מציעים משלוח מנות לפורים בשלל סגנונות. בין הכוכבים המיוחדים: פרלינים מאוירים בעיטורי ליצן חייכן וידידותי ,פרלינים עם הכיתוב פורים שמח ואפילו ליצן משוקולד על מקל מקושט בסוכריות צבעוניות.
בנוסף, תוכלו למצוא שלל טעמים קלאסיים שאי אפשר לעמוד בפניהם כמו למשל, קרם אגוזים, קרם שוקולד אלכוהולי, אספרסו, ווניל, קרמל, נוגט וכו’ ואפילו מסיכות שוקולד מעוצבות וצבעוניות שמהוות פריט ססגוני וטעים בו זמנית.
אפשר גם למצוא משלוח מנות לעובדים, שיכיל את כל הגודיז כולל אפשרות למתג את המארז המפנק לפי השפה הוויזואלית של החברה כולל לוגו, סלוגן וצבעים שמזוהים עם סמל החברה. המארזים של רוי שוקולד מהווים גם תרומה לקהילה היות והם נארזים על ידי אנשים עם מוגבלויות. העובדים יעריכו מאוד את ההשקעה המיוחדת ותשומת הלב האישית בוודאי של מארזי שוקולד יוקרתיים ועל אחת כמה וכמה בחג כמו פורים שכולו שמחת חיים ומעצימים את הקשר שלהם עם החברה. נתינה שאסור לוותר עליה.
הפסח הזה כולו שוקולד
חג האביב מהווה אף הוא הזדמנות נפלאה לפרגן בחך מתוק במארזים שוקולדיים מושקעים כשרים לפסח כאשר אתם מחליטים אם להביא למארחים בתור אורחים או לאנשים שאתם פוגשים לחג או אפילו להגיש מארז לפסח כחלק בלתי נפרד מחוויית האירוח הכוללת בשולחן ליל הסדר או החג השני.
בתוכנית המתוקה ניתן למצוא הפסח הזה פרלינים בהשראת ובדמות 4 בנים מההגדה של פסח, ברכת שוקולד על מקל ענקית עם פסח שמח שכיף לתת לה ביס והיא ממיסה את הלב וכן יש גם מארזים לטבעוניים ועוד. נראה שהפסח הזה הטעמים הפופולאריים שילוו את החג הם: אספרסו, פופקורן קראנצ’י ואגוזים לצד בקבוק יין איכותי לחגיגה שכולה החיים הטובים.
2 צפייה בגלריה
מארזים שוקולדיים כשרים לפסח
מארזים שוקולדיים כשרים לפסח
מארזים שוקולדיים כשרים לפסח
(רוי שוקולד)
משגרים באהבה בטיימינג הנכון
בקצב החיים המסחרר לא תמיד יש לנו זמן להתפנות לצאת לשופינג בעקבות מתנות או להגיע פיזית ולחלק אותן וכאן נכנס לתמונה משלוח שוקולד, שיכול לחסוך זמן ואנרגיות. תוכלו לבחור שוקולד פרימיום וליהנות משירותי משלוח כמעט לכל מקום ברחבי הארץ כאשר השוקולד נשמר בטמפרטורה האידיאלית עבורו. ישנם גם משלוחים מהירים מהיום להיום, כך שלא תפספסו את הצ'אנס לרגש מישהו באותו היום.
איך לבחור את המארז ליום שמח?
בבואכם לבחור מארזים למועדים שתרצו לציין החליטו על קונספט של המארז – האם הוא יהיה ברוח החג או המועד המבוקש, האם תרצו להתאים את הגרפיקה כך שתתאים לרוח החברה או לבחור מבין נבחרת המארזים הקיימת את המארז האולטימטיבי, לפי גודלו, תכולתו, האם הוא כולל מארזי פח איכותיים או מארזי קרטון מדליקים, מיקס בין שוקולדים מסוגים שונים ואיך יבוא לידי ביטוי הטאץ' האישי – ברכה על גבי סוכריה, פרלינים מאוירים וכדומה. אל תתפשרו על שוקולד איכותי ועל מארז אומנותי ליום מתוק ובלתי נשכח.

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות