סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

הכירו את EMI משרד חקירות ומודיעין עסקי

בנקודות שבהן אתם זקוקים לשירות של חוקר פרטי או בלש פרטי, בין אם מסיבה עסקית, אישית או כל סיבה אחרת, אתם רוצים שהשירות שאותו תשכרו עבור החקירה יהיה השירות המקצועי, האיכותי, המתקדם והדיסקרטי ביותר שתוכלו למצוא.

אתם זקוקים לשירות של חברת חקירות מנוסה שתלווה אתכם בכל שלבי החקירה, החל משלב תכנון החקירה ומיקודה להישג הנדרש ועד להשגת יעדיה, כמו גם שתדע להשתמש במספר רב של יכולות ואמצעים בשביל לרדת לעומקם של דברים. אתם צריכים מקצועיות וניסיון שאין להם תחליף, עם ידע רב בכל סוגי החקירות. במילים אחרות, אתם צריכים את EMI משרד חקירות ומודיעין עסקי – חברה חדשנית, מתקדמת וייחודית המתמחה בחקירות ובמודיעין עסקי.
1 צפייה בגלריה
הכירו את EMI משרד חקירות ומודיעין עסקי
הכירו את EMI משרד חקירות ומודיעין עסקי
הכירו את EMI משרד חקירות ומודיעין עסקי
(צילום: freepik)
מה הופך את EMI לבחירה הטובה ביותר עבורך?
מייסדי וראשי החברה, כמו גם החוקרים והעובדים הרבים שבה, הם אנשי מקצוע מהשורה הראשונה בתחום מודיעין עסקי וחקירות עם ניסיון עשיר בתחום המודיעין ואיסוף המידע, הן במסגרת שירותם הצבאי והבטחוני והן במסגרת פעילותם במגזר הפרטי והאזרחי. עם מגוון רחב של סוגי חקירות, האמצעים המתקדמים ביותר בשוק, והקפדה יתרה על אמינות, דיסקרטיות וחקירה ללא דופי – EMI חקירות ומודיעין עסקי היא ללא ספק הבחירה הטובה ביותר עבורך.
מהם שירותי החקירה הניתנים על ידי EMI?
EMI מפעילה מערך חקירות ואיסוף רחב הכולל חמישה דסקים המאפשרים לחברת EMI לבצע מגוון רחב של סוגי חקירות, כל אחד מהדסקים מנוהל על ידי אנשי מקצוע ברמה הגבוהה ביותר.
ב-EMI ישנו דסק כלכלי האחראי על ביצוע חקירות כלכליות מכל סוג – החל בחקירות רקע לכל מטרה, איתור רכוש ונכסים, איתור יורשים ואיתור חייבים, בדיקת איתנות פיננסית ועוד.
הדסק המבצעי של EMI הוא הזרוע הביצועית של החברה ובאחריותו לספק תשתית ראייתית לחקירות המבוצעות בדסקים השונים. הדסק אמון על חקירות השטח, הפעלת צוותי מעקב ותצפית, חקירות סמויות, הפעלת מערך מקורות מודיעיניים, תכנון ובנייה של אסטרטגיית ניהול החקירה.
במסגרת דסק המידענות מתבצעת פעילות של איתור, עיבוד וניהול מידע מרשת האינטרנט. מדובר בדסק המנוהל על ידי מידענים מקצוענים מהמובילים בארץ, המתמחים באיסוף מידע מרשת האינטרנט, רשתות חברתיות , מאגרי מידע ועוד, דסק המידענות הוא זה שמשלים את החתיכות החסרות בפאזל המידע שנאסף על ידי צוותי החקירות .
במציאות בה הטכנולוגיה מתקדמת ודינאמית אנו עדים לעליה דראמטית במתקפות סייבר ובפעילות עבריינית ברשת, כל אלה מחייבים כל חברת חקירות מודרנית להחזיק גם דסק טכנולוגי וסייבר, EMI חקירות מתמחה בחקירות מחשב, אבטחת מידע, שחזור מידע והתכתבויות, איסוף ראיות דיגיטליות, גילוי האזנות ותוכנות ריגול על מחשבים וטלפונים ניידים ועוד.
לבסוף, חשוב לציין גם את דסק החו"ל, המשתף פעולה עם משרדי חקירות רבים ברחבי העולם, מפעיל צוותי שטח עם גורמי מודיעין במדינות זרות, וכך יודע לנהל חקירות בין לאומיות בצורה מקצועית ויעילה.
מדוע לבחור ב-EMI כמשרד החקירות שלך?
אם אתם מחפשים חוקר פרטי מומלץ בכדי שיבצע עבורכם חקירה כלשהי, אתם צריכים לוודא שאתם פונים לשירות של משרד החקירות הטוב ביותר, המקצועי ביותר והמגוון ביותר הזמין עבורכם. חקירות הן לא עניין של מה בכך – חקירות מקצועיות דרשו מאז ומעולם מקצועיות גבוהה, דיסקרטיות ויכולת ניהול והשגת מידע ברמה הגבוהה ביותר, אך בעידן המודרני חברת חקירות מקצועית באמת צריכה גם לדעת לשלב זרועות ולספק ללקוח את המעטפת הטובה ביותר. חקירה פרטית פשוטה היא כבר לא פשוטה כל כך – היא דורשת לא רק חוקרים מקצועיים ומיומנים ועבודת שטח איכותית, אלא גם שילוב זרועות טכנולוגי, השגת מידע בכל אמצעי כשר, הבנה ופענוח של מסמכים ונתונים כלכליים, ולעתים אפילו שיתופי פעולה בין לאומיים. תחת EMI אתם מקבלים את כל זה, כאשר כל אלמנט בעבודה של החוקרים המיומנים של EMI הוא גם בעל מקצועיות גבוהה בפני עצמו, וגם יודע לשתף פעולה בכדי ליצור תמונה רחבה ואמינה ככל הניתן עבור כל לקוח.
לקוחות מקומיים ובינלאומיים
הלקוחות של EMI הם לקוחות מגוונים מאוד, החל מלקוחת פרטיים מקומיים, לקוחות מוסדיים וציבוריים וכן לקוחות מהמגזר העסקי הפרטי. לפיכך נדרשים שירותי חקירה מגוונים בהתאם. בין אם מדובר בחקירות של מודיעין עסקי, חקירות אישיות, שירותי מעקב או כל סוג אחר של חקירה – ל-EMI פרופיל לקוחות שדורש הרבה ומקבל הרבה בהתאם. מלבד הלקוחות הרבים שאנו משרתים בתוך גבולות המדינה, EMI מנהלים גם חקירות רבות מעבר לים, כאשר החקירות הבין לאומיות של EMI מתבצעות הן עבור גורמים מקומיים הזקוקים לחקירה מעבר לים או שהחקירה מביאה אותנו לכדי צורך כזה, והן עבור לקוחות בין לאומיים שפונים לשירותינו. חקירות בינלאומיות הן חקירות ייחודיות שצריכות להיות מנוהלות בזהירות ומקצועיות יתרה, תוך היכרות עמוקה עם החוקים המקומיים בכל מוקד חקירה, עם משרדי חקירות מקומיים שאיתם ניתן לשתף פעולה, ועם טכניקות חקירה מגוונות הייחודיות לכל סוג חקירה.
מהי העלות של תהליך חקירה?
מחיר חקירה הוא משתנה ותלוי במידה רבה בסוג החקירה, משכה ורמת המורכבות שלה. לא ניתן לקבוע כמה עולה חקירה לפני שמבינים איזו חקירה נדרשת בדיוק, ולכן כדאי לכם מאוד לפנות עוד היום ל-EMI חברת חקירות בצפון ולקבל הצעת מחיר עבור החקירה שלה אתם זקוקים.
כך או כך, לתת לשירות של חוקר פרטי מחיר זה קל, אבל לקבל את השירות הטוב ביותר, המעמיק ביותר והמקצועי ביותר, שאותו ניתן לקבל דרך EMI – בזה לא ניתן להקל ראש.

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות