סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

תכירו את המיזם שפותח עידן חדש בעולם השכרות הציוד

ככל שעולם המדיה והטכנולוגיה צובר תאוצה העולם העסקי מקבל במה מכובדת יותר ואפשרויות עסקיות חדשות. אין ספק כי הרשתות החברתיות ומציאות האתרים וחברות הפרסום השונות יצר ממשקים חדשים והביא חברות שונות ומיזמים מיוחדים לכלל תודעה בקרב האוכלוסייה הרבה.

אולם בעולם בו אפשרות הפרסום פתוחה לכל קשה מאוד למצוא 'חידוש' בין החברות השונות. רובן המוחלט של החברות עונות על צרכים דומים – חלקן מתהדרות בשירות איכותי וחלקן מציעות מחירים שוברי שוק, אך למעשה מרביתן יושבות על אותה 'משבצת' מקצועית. במובן הזה, המיזם RENT IL פותח עידן חדש בעולם השכרות הציוד. מעתה קיימת פלטפורמה מושלמת, הן לבעלי עסקים המעוניינים לפרסם את החברה שלהם באופן שיתופי, והן ללקוחות המעוניינים לערוך השוואת מחירים ולקבל את מיטב העסקים שעונים לצרכים שלהם – והכל במקום אחד!
החידוש הגדול של RENT IL
לפני הקמתו של המיזם RENT IL כל עסק שהיה מעוניין לפרסם את שירותיו בתחום השכרת ציוד, נדרש היה לייצר לעצמו פלטפורמה רחבה, חזקה ובעלת שדרה פרסומית חזקה. מטבע הדברים תהליך כזה היה דורש משאבים רבים ויקרים, מה שגרם לעסקים רבים פשוט להתפרסם פחות... המיזם RENT IL מבקש לשנות את פני הדברים. בתוך האתר שמתמחה לעת עתה בהשכרת ציוד, בדגש על: ציוד לאירועים, נגררים, גנרטורים, קרוואנים, כלי עבודה, מתנפחים, רכבים מסחריים, רכבי יוקרה ומשאיות – יוכלו המפרסמים להעלות את העסק שלהם לתודעה הציבורית, לפרט על סוג ההשכרות הרלוונטיות בצירוף תמונות, מחיר ומספר קשר וליהנות מחשיפה ציבורית רחבה במנגנון תשלום רווחי לגמרי.
1 צפייה בגלריה
המיזם RENT IL פותח עידן חדש בעולם השכרות הציוד.
המיזם RENT IL פותח עידן חדש בעולם השכרות הציוד.
המיזם RENT IL פותח עידן חדש בעולם השכרות הציוד.
(freepik)
RENT IL – לא רק לבעלי עסקים
למען האמת החידוש הגדול של חברת RENT IL איננו נוגע רק לבעלי העסקים אלא גם, ואולי בלא סתירה, לציבור הלקוחות. השכרת ציוד לעולם הייתה תחום רחב ומעט מפוזר. כך, לקוח שהיה מעוניין לבצע השכרה של ציוד לטובת אירוע, נדרש היה ליצור קשר עם חברות שונות וליצור ליסט ארוך של אופציות רלוונטיות. במהלך בירור זה נפסלות היו חברות שונות שמיקומן הגאוגרפי היה בלתי מתאים, אף שמחירן היה מתאים ביותר. במערכת החדשה הפועלת לפי סנן חכם, יוכלו הלקוחות לבחור את קטגוריית ההשכרה אותה הם מחפשים, להציב את טווח מחיר ההשכרה המתאים לכם ולסמן את האזור בארץ האופטימלי עבורכם. התוצאות שתתקבלנה אמורות לשקף במידה רבה את חברות ההשכרה שמתאימות ללקוח. אנו ממליצים שגם לאחר קבלת מגוון החברות, ערכו בדיקה נוספת, צרו קשר עם החברות ובדקו מה כלול במחיר ההשכרה.
אז מה תוכלו למצוא באתר?
באתר של RENT IL הנמצא עדיין בשלבי פיתוח והקמה נמצאים חברות רבות. הפרויקט, שהחל להירקם אט אט, פרס כנפיים ומשך אליו מפרסמים רבים שניסו לעלות על הגל השיווקי שבהחלט עונה על צורך חשוב. לא משנה אם אתם מחפשים קרוואן נייד להשכרה, גנרטור למחנה קיץ או משאית לטובת מעבר דירה – מגוון החברות שמצוי באתר עתיד לענות לכם על הצורך. מטבע הדברים ככל שכמות המפרסמים באת תגדל כך יותר המיזם לחלוש על קצוות הארץ השונים ולהציע שירות בפריסה ארצית רחבה. על אף שהאתר נמצא עדיין בהרצה, מידי חודש זוכים מפרסמים חדשים לקחת בו חלק. ייתכן והשמועות על האתר עושות את שלהן וייתכן שהפניות שמקבלים המפרסמים דוחפים לקידום המיזם. בכל אופן, האתר, שבאופן יחסי עדיין נמצא בחיתוליו, עלה על הגל. המעניין באתר הזה הוא, שתוכלו למצוא בו מגוון של בעלי עסקים – הן כאלה שטמונים עמוק בעולם העסקי של השכרות ציוד, והן בעלי עסקים חדשים הבוחנים את דרכם בעולם הזה. כך נוצרה קהילה רחבה של בעלי עסקה, כאלה המעוניינים להרחיב את שירותיהם וכאלה המבקשים לעשות את הצעדים הראשונים שלהם בתחום דרך מיזם חברתי-כלכלי נפלא.
המודל העסקי של האתר – כולם מרווחים
המיזם RENT IL איננו מיזם שעוסק אך ורק ברווחים כספיים של בעלי המיזם, אלא הוא מבקש להיות גם, ואולי בעיקר, מיזם חברתי הנותן הזדמנות ובמה לכלל החברות השונות. אחד הקשיים הגדולים של בעלי עסקים הוא, מציאת הבמה הנכונה והקהל הנכון שישים את כספו עבורך. בהקשר הזה, המיזם נותן במה שווה – הן לבעלי עסקים עתירי ניסיון והן לבעלי עסקים צעירים, הזדמנות לקבל פניות רבות ממגוון לקוחות. כידוע, בכדי שמיזם חברתי יצליח להתקדם ולהשתדרג, הוא מוכרח להכניס כסף. עבור קידום הרעיון של RENT IL הושקעו כספים רבים – הן ביצירת קהילת הלקוחות, הן בהקמת האתר ובנגישותו לציבור הרחב, הן בכתיבת החומרים והן בפרסומו. כל אלה יצרו פלטפורמה בסיסית נהדרת, אך כדי שזו תתקדם ותתרחב אל עבר עסקים ולקוחות נוספים – המיזם מוכרח לגבות תשלום עבור השירות בו. אל דאגה, התשלום עבור הפרסום באתר חושב בדרך הוגנת במיוחד, כך שלפי העניין שתייצרו בקרב הלקוחות – כך תשלמו!
כמה עולה לפרסם את העסק שלי באתר?
כאמור, מנגנון התשלום פועל באופן הוגן למדי. התשלום איננו תשלום חודשי קבוע כך שלא תצטרכו לבצע הוראת קבע עם תשלום כספי גבוה מבלי לקבל תפוקה כנגד. התשלום פועל לפי עיקרון של "קיבלת – שילמת". המפרסם ישלם לאתר לפי כמות ה'לידים' שצבר. 'ליד' הוא למעשה כל זיקה שגילה הלקוח לשירות החברה, בין אם על ידי השארת פרטים למפרסם ובין אם על ידי יצירת קשר בדרך אחרת. בסיכום כל חודש האתר יבחן את כמות הפניות שנעשו למפרסם והתשלום יתבצע בהתאם. המנגנון הזה משתלם לשני הצדדים – הן לבעלי האתר שידחפו להעלות את כמות העניין במיזם, והן למפרסמים שיקבלו כמות פניות גדולה מדי שבוע.
בואו להיות חלק מהמיזם!
לא משנה אם אתם לקוחות המחפשים חברת השכרה רלוונטית ומשתלמת, או שאתם בעלי עסקים המעוניינים לפרסם את האתר שלכם – ייתכן מאוד והמיזם RENT IL יכול לסייע לכם במידה רבה. היכנסו לאתר להתרשמות, ומי יודע, אולי בסופו של יום תהיו חלק ממשפחת RENT IL.

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות