סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

המרכז לפינוי דירה בישראל מפנה דירות ירושה מלאות תכולה

יש דברים שאי אפשר לגרש, חלק מזה מדבר על העצב, המקום הזה שאי אפשר להגיע אליו, הורה שנפטר מן העולם ומשאיר בעיה לא קטנה- דירה רוויה בירושה שקשה מאוד לפנות בטח שלא לבד.

אם זה מוכר לכם ואתם עומדים לפני תהליך כזה לצוות של המרכז לפינוי דירה בישראל יש כמה דברים לומר בנושא.
שנים שאני מפנה דירות שמרכיבות בתוכן סיפור עצוב" אלו הן מילותיו של הצוות שמסייע לאנשים להשאיר לא מעט שנים מאחור ולהתמודד עם הזיכרון של דירת ירושה שנותרה מאחור. "לעיתים זו דירה קטנה עם מעט תכולה ולעיתים זה הרבה מעבר" אומר הצוות ומספר כי כל מקרה לגופו.
"פעם היו לי ילדים שהיו מסוכסכים קשות בינם לבין עצמם, מעבר לכך שהדירה הותירה לא מעט זיכרון הם לא ידעו מאיפה להתחיל עם בכלל. בכל אופן אני זוכר שדווקא השירות שסיפקתי להם גישר בין הדברים ועזר להם לראות את הבית בבהירות תרתי משמע". אלו הן מילותיו של צוות המרכז לפינוי דירה בישראל שעושה ימים כלילות בפינויים שמקורם בירושה וזיכרון כאוב.
"זה לא החפצים זה הזיכרון שממלא את הדירה" ממשיך ומתאר הצוות בפרטים מדויקים על איך באמת מתמודדים עם אובדן של הורה אהוב, סכסוך משפחתי ודירה שעומדת באזור יוקרתי ולא רק שלא מרוויחה אלא צוברת לא מעט חובות בו זמנית.
איך מתמודדים עם דירת ירושה מלאת תכולה שברקע יש סכסוך משפחתי?
תתפלאו, יש מצבים בהם גורם זר יכול לגשר ולעשות מהפך בהליך של פינוי דירת ירושה בהיבט הרגשי והפיזי גם יחד. בדיוק כאן, המרכז לפינוי דירה בישראל רוצה לדבר אתכם על כבוד המקום וכבוד הבית, הכלת כל חפץ וחפץ, עדינות רבה. אלו הם הכללים שקודם כל נדרשים בעת הליך של פינוי כל כך רגיש ועדין.
כאן אין זמן לוויכוחים או מריבות, הפינוי אמור להתבצע מתוך מקום של פיוס, מתוך מקום של עמדה אחת, מתוך מקום של חיבור יחדיו את כל השברים. כן, יש לא מעט יתרונות לפינוי דירה מהסוג הזה שמספק המרכז לפינוי דירה.
אז קודם מתמודדים עם הרגש, משאירים את כל הבעיות בצד, מחליטים החלטה אחת ויוצאים לדרך מכבדת- אחרי הכול בית של ירושה הוא בית שעברתם בו חיים שלמים ולכן חשוב מאוד למצוא מפנה שמבין את זה ומבין אתכם בכל מהלך הפינוי הזה. למעשה זאת הנוסחה ורק ככה מצליחים ומתקדמים שלב אחד קדימה- שלב אחד לכיוון הפינוי שיצלח ויביא עמו רק דברים חיוביים.
1 צפייה בגלריה
נטייה לאיסוף בגדים וציוד וקושי להיפטר מהם
נטייה לאיסוף בגדים וציוד וקושי להיפטר מהם
נטייה לאיסוף בגדים וציוד וקושי להיפטר מהם
(המרכז לפינוי דירה בישראל)
איך מפנים דירת ירושה?
לאחר שמוצאים שירות פינוי אמין שאפשר לסמוך עליו מתקדמים לבירור האמיתי, הבירור העדין, מה כן אפשר להעביר לאתרי אשפה? מה לתרומה ומה יישאר לזיכרון עולם? שלב המיון הוא החשוב מכולם וכן כמו שאתם רואים הוא עוסק בהיבט של הפינוי הפיזי, המנטלי והרגשי גם יחד. בשלב הפינוי עוברים חדר אחר חדר, לכל עובד יש את התפקיד שלו אבל לצד זאת המשותף לכל השירות הוא רגש.
ולמרות שהאדם שמפנים את הדירה שלו לא נמצא למפנה ולשירות הפינוי יש את הכבוד המלא לכל חפץ וחפץ. בשקיפות מלאה, בעדינות רבה, כך מתבצע פינוי שבין היתר מגשר על כל הבעיות במטרה אחת – לפנות את הדירה בצורה ראויה, לא להטריד אף אחד ובעיקר להסכים על מה שלא מסכימים.
חדר אחר חדר, בעדינות רבה, סקירה של כל דבר ודבר ומה שלא צריך מאגדים לתוך שקיות שחורות גדולות וחזקות שממתינות להיזרק אל תוך מכולה. המכולה כבר תעביר את הזבל לאתרי האשפה והכול באין מפריע לשכנים או לסביבה.
מבלי לתפוס חנייה, מבלי לפגוע באף אחד, כך יתנהל הפינוי ולא יפסח על שום דבר במטרה למגר את הסכנה ,את הקושי ובעיקר לקחת נכס מושבת ולהפוך אותו למשהו שיכול להניב מגורים מחודשים או מכירת הנכס לכל המרבה במחיר.
כמה עולה פינוי דירת ירושה?
כמו בכל דבר, גם כאן בכדי לתת אומדן לפינוי ולתת מחיר הוגן חשוב לראות את זירת הפינוי קודם לכן. אי אפשר לתת את המחיר בטלפון מסיבה אחת, חשוב להיפגש, להבין את זירת הפינוי, גודל המקום, הנגישות לדירה, האם יש מעלית או אין מעלית? האם יש צורך בהתמודדות עם מעברים צרים? אילו הן רק חלק מהשאלות שיהיה חייב לענות עליהן בביקור אחד, ביקור שלא מצריך מכם דבר אלא רק מעט זמן.
הניסיון והמוניטין של המרכז לפינוי דירה בישראל מדבר בעד עצמו, מרגע שהמפנה המקצועי והצוות מגיעים לאזור הם מאבחנים אותו וכך יודעים לתת את הצעת המחיר ההגונה והנכונה ביותר.
הכול לצד חיוך, גמישות, רצון להכיל, לסייע מכל הלב ובעיקר לספק את כל התשובות הנדרשות במעמד אחד מול כל הצדדים שרוצים לסיים את פינוי הדירה באין מפריע.
כמה זמן לוקח פינוי דירת ירושה?
כמו שאר הדברים הנכתבים בחוזה טרם תחילת עבודת הפינוי יצוין גם זמן העבודה. כאמור הכול ידוע מראש ולאחר סקירה מעמיקה והבנת המשימה אפשר בהחלט לתת את הזמן הנכון ביותר שיהיה ניתן לעמוד בו.
בהתאם לגודל הנכס ולנגישות אליו וכך גם בהתאם לתכולה שיש לרוקן מהדירה. תוך כדי נלקח בחשבון גם זמן השיפוץ הקל, הניקיון היסודי וכל מה שיהפוך את הנכס לשונה ומדהים- שונה עד כדי שאפילו אתם לא תכירו בו.
צריכים פינוי דירת ירושה מקצועי? הזמן שלכם יקר לנו! התקשרו עוד היום אל המרכז לפינוי דירה בישראל ותנו לנו לעזור לכם לעבור את המשבר ולפנות עבורכם תוך זמן סביר את דירת הירושה שיצרה מחלוקת שניתן לסיים באמצעות פינוי ומפנה שסוף סוף הגיע לפתור לכם את הבעיה.

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות