סגור

שינוי המגמה בוול סטריט העביר את ת"א לנעילה שלילית

אחרי שעלו ב-1%, ת"א 35 ו-125 ירדו בעד 1.3%, כשברקע נאסד"ק עבר מעלייה חדה בשלב החוזים לירידה; על כן, מניות השבבים שקיבלו דחיפה ממיקרון וזינקו - מחקו את רוב העליות; ירידה חדה בביטחוניות - אלביט נחתכה ב-4.1%, נקסט ויז'ן ב-7%; אל על טיפסה ב-4.2% ומזנקת עד כה השבוע ב-10.9%; תשואת אג"ח ישראל ל-10 שנים ירדה ב-3 נקודות בסיס ל-3.583%, ומשלימה ירידה של 15 נ"ב עד כה השבוע

25 ביוני, 2026
לפני 3 שע'
ניו יורק גררה את בורסת ת"א לנעילה שלילית
לפני 4 שע'
מדדים ענפיים בבורסה
לפני 6 שע'
קצוות מדדים בבורסה
לפני 7 שע'
יום שלישי של ירידה בתשואות האג"ח
לפני 8 שע'
אל על ממשיכה לטפס, גלוברנדס ממשיכה ליפול
נתונים פיננסים

שינוי המגמה בוול סטריט העביר את ת"א לנעילה שלילית

אחרי שעלו ב-1%, ת"א 35 ו-125 ירדו בעד 1.3%, כשברקע נאסד"ק עבר מעלייה חדה בשלב החוזים לירידה; על כן, מניות השבבים שקיבלו דחיפה ממיקרון וזינקו - מחקו את רוב העליות; ירידה חדה בביטחוניות - אלביט נחתכה ב-4.1%, נקסט ויז'ן ב-7%; אל על טיפסה ב-4.2% ומזנקת עד כה השבוע ב-10.9%; תשואת אג"ח ישראל ל-10 שנים ירדה ב-3 נקודות בסיס ל-3.583%, ומשלימה ירידה של 15 נ"ב עד כה השבוע

עדכונים שוטפים

ניו יורק גררה את בורסת ת"א לנעילה שלילית

אחרי שעלו ב-1%, ת"א 35 ו-125 ירדו בעד 1.3%, כשברקע נאסד"ק עבר מעלייה של 2.4% בשלב החוזים לירידה של יותר מ-1%. על כן, מניות השבבים שקיבלו דחיפה ממיקרון וזינקו מוקדם יותר - מחקו את רוב העליות. ירידה חדה בביטחוניות - אלביט נחתכה ב-4.1%, נקסט ויז'ן ב-7%. מנגד, אל על טיפסה ב-4.2% ומזנקת עד כה השבוע ב-10.9%.
תשואת אג"ח ישראל ל-10 שנים ירדה ב-3 נקודות בסיס ל-3.583%, ומשלימה ירידה של 15 נ"ב עד כה השבוע.

מדדים ענפיים בבורסה

ת"א ביטוח מזנק ב-2% בראש, ת"א ביומד נופל ב-3.9% בתחתית. מדד ת"א ביטחוניות יורד ב-1.8%.

קצוות מדדים בבורסה

קמטק מזנקת ב-8% בראש ת"א 35, נקסט ויז'ן יורדת ב-5.7% בתחתית. אל על מזנקת ב-6.2% בראש ת"א 90, פוקס יורדת ב-3.9% בתחתית.

יום שלישי של ירידה בתשואות האג"ח

תשואת אג"ח ישראל ל-10 שנים ירדה ביום שלישי ב-6 נקודות בסיס, מ-3.78% ל-3.72%, והמשיכה לרדת אתמול ב-5 נ"ב נוספות, ל-3.67%. היא יורדת היום ב-5 נ"ב ל-3.62%. ובסך הכול ירידה של 16 נ"ב תוך 3 ימים.

אל על ממשיכה לטפס, גלוברנדס ממשיכה ליפול

אל על מטפסת ב-5.6% ביום ירוק שלישי ברציפות - עלתה אתמול ב-3% וביום שלישי טיפסה ב-5% (ובסך הכול 14%).
גלוברנדס צללה אתמול ב-46% לאחר שאיבדה את זיכיון הפצת ווינסטון וקאמל (לטובת דיפלומט). היוא יורדת היום ב-5.4% נוספים ובהינתן שתינעל בירידות, תסגור יום שלילי 18 ברציפות.

הטכנולוגיה בראש הענפיים

מדד ת"א טכנולוגיה עולה ב-1.3%, ת"א טק עיליות עולה ב-1% - שניהם בזכות העליות החדות האמורות סקטור השבבים.
במקביל העליות במדדים המרכזיים התמתנו, ת"א 35 עולה ב-0.5% ות"א 125 עולה ב-0.3%. את מדד ת"א 35 סוגרת או.פי.סי אנרגיה שמאבדת 3%.

פתיחה ירוקה בבורסה בת"א

המסחר נפתח: מדד ת"א 35 עולה ב-0.9% ות"א 125 עולה ב-0.8% - מדד הבנקים עולה ב-0.1%; בדומה לשווקים באסיה, לתנועות בסקטור במסחר המאוחר בניו יורק, גם כאן מניות השבבים מקבלות דחיפה מהדוחות החזקים של מיקרון.
קמטק מזנקת ב-7.8% במעלה מדד ת"א 35, נובה עולה ב-6% וטאואר מתחזקת ב-5.7%; פריורטק המחזיקה בקמטק מטפסת ב-7.6% בפסגת ת"א 90, לצד עלייה של 64% בקווליטאו, יצרנית מערכות בדיקה לתעשיית השבבים.

רני צים מתרחבת

רני צים מרכזי קניות רכשה את חלקה (29.99%) של חברת גשם בפרויקט המסחרי צים אורבן בקעת אונו, באור יהודה תמורת 105 מיליון שקל. עם השלמת העסקה, תהיה רני צים מרכזי קניות בעלת מלוא הזכויות היחידה (100%) בפרויקט המסחר, שנמצא כיום בשלבי איכלוס סופיים. פרויקט צים אורבן בקעת אונו כולל כ-17,500 מ"ר ברוטו של שטחי מסחר ושטחי שירות נלווים.

חוזה חדש לבאטמ עם לקוח מוביל בארה"ב

באטמ הודיעה כי זכתה בחוזה עם לקוח חדש בארה"ב, הנמנה עם ספקיות התקשורת בפס רחב המובילות במדינה ומשרת יותר מ-1.1 מיליון לקוחות פרטיים ועסקיים ב-24 מדינות. ההזמנה היא לאחד ממוצרי ה-Carrier Ethernet החדשים של באטמ, והתמורה בעסקה צפויה לעמות על 500 אלף דולר - המוצר יימסר במהלך שנהת הכספים הנוכחית.
לפי הדיווח, הלקוח החדש נמנה עם עשר החברות הגדולות בארה"ב בתחום הכבלים והפס הרחב, ודיווח על הכנסות שנתיות של 1.5 מיליארד דולר בשנת 2025. באטמ מפתחת ומייצרת שתיות תקשורת מתקדמות וטכנולוגיות סייבר. המוצר שלה באטמ מספק קישוריות בפריסה מהירה שניתנת להרחבה.

הפעילות האמריקאית של אנלייט השלימה מימון לפרויקט באריזונה

אנלייט אנרגיה מעדכנת כי החברה הבת האמריקאית שלה, קלנרה, השלימה מימון בהיקף של 2.6 מיליארד דולר מקונסורציום של מוסדות פיננסיים מהמובילים בעולם, עבור מתחם CO Bar באריזונה.
המתחם, שנמנה עם מיזמי האנרגיה המתחדשת הגדולים בארה"ב, כולל חמישה פרויקטים, בהיקף כולל של כ- 1.2 GW ייצור סולארי וכ-4 GWh קיבולת אגירת אנרגיה.

ממתינים לפתיחת המסחר בבורסה

הבורסה בת"א תיפתח בהמשך הבוקר, לאחר ערב מעורב בוול סטריט, וכשברקע המשך הירידות במחירי הנפט. מדד דאו ג'ונס עלה אמש ב-0.4%, S&P 500 ירד ב-0.1% ונאסד"ק ירד ב-0.4%. טבע חוזרת לבורסה עם ארביטראז' חיובי של 2.2%.
זינוק של כמעט 16% במניית מיקרון במסחר המאוחר לאחר הדוחות דוחף את מניות השבבים באסיה - ומקפיץ ב-1.8% את החוזים על נאסד"ק. בורסת טוקיו מטפסת ב-4.2% וסיאול מזנקת ב-5.5%.
תשואת אג"ח ארה"ב ל-10 שנים נפלה אתמול ב-8 נקודות בסיס ל-4.41% ותשואת האג"ח ל-30 שנה ירדה ב-8 נ"ב ל-4.86%. תשואת האג"ח לשנתיים, המשקפת את ציפיות השוק לריבית הפד, ירדה ב-5 נ"ב ל-4.15.
תשואת אג"ח ישראל ל-10 שנים עומדת הבוקר על 3.67%, לאחר ירידה של 5 נ"ב אתמול.
ברקע למסחר במניות הנפט-גז: מחיר הברנט יורד ב-1.7% וה-WTI יורד ב-1.4%, בהמשך לירידות של כ-4% אתמול.
אתמול נסגרה הבורסה בעליות קלות. ת"א 35 התחזק ב-0.2%, ת"א 125 עלה ב-0.3% ות"א בנקים טיפס ב-0.6%. מדד הנדל"ן עלה ב-1.4% ומדד הביטוח קפץ ב-2.8%. מנורה התחזקה ב-4.6%, הראל עלתה ב-3.4%. בנדל"ן - מגה אור טיפסה ב-4.6%, מליסרון התחזקה ב-3%.
גלוברנדס צללה ב-46% לאחר שאיבדה את זיכיון הפצת הטבק המשמעותי ביותר שלה לטובת דיפלומט, שקפצה ב-10.9%. מניית גלוברנדס השלימה 17 ימי ירידות רצופים וננעלה בשווי שוק של 151.8 מיליון שקל.
יצרנית מכשירי האולטרסאונד לשימוש ביתי פלסאנמור נסקה ב-225.4% לשווי שוק של 214.5 מיליון שקל לאחר שחתמה על הסכם עם חברה אמריקאית שמספקת שירותי רפואה מרחוק.
המשך