$
בשולי החדשות

איך הזניקה ביונסה את המכירות של רשת המסעדות רד לובסטר

מסעדת מאכלי הים דיווחה ביום ראשון על עלייה של 33% במכירות והמותג אוזכר 42 אלף פעמים בטוויטר בתוך שעה אחת. מה בדיוק שרה ביונסה על רשת מסעדות?

שירות כלכליסט 13:4610.02.16
ביונסה שחררה בסוף השבוע את השיר הראשון שלה מאז 2014, והמנצחים המיידים הם רשת המסעדות רד לובסטר (Red Lobster), שנהנו מצמיחה חדה במכירות.

 

מסעדת מאכלי הים דיווחה ביום ראשון על עלייה של 33% במכירות לעומת סוף השבוע של הסופרבול בשנה שעברה, הכל בזכות שורה בשיר החדש של ביונסה, שמרמזת שיציאה לרד לובסטר היא הפרס אחרי סקס.

רד לובסטר בניו יורק רד לובסטר בניו יורק צילום: בלומברג

 

דוברת רשת המסעדות, אריקה אטורי ציינה כי המותג אוזכר 42 אלף פעמים בטוויטר בתוך שעה אחת, והפך לראשונה לאחד הנושאים הפופולאריים ברשת החברתית.

 

השיר של ביונסה, שהוא בעל אופי פוליטי מובהק ונקרא Formation, מדבר על אלימות משטרתית, הוריקן קתרינה והתרבות השחורה באמריקה, אך הוא כולל גם נימה אישית כשביונסה מתייחסת לעושר ולהשפעה שלה: "יכול להיות שאני הגרסה המתהווה השחורה של ביל גייטס", היא מתעקשת.

 

ההמלצה של ביונסה היא שינוי מבורך עבור המסעדה שנמכרה על ידי דרדן רסטורנטס ביולי 2014 לאחר שסבלה מירידות מתמשכות במכירות. הרשת, המפעילה מעל 700 סניפים בארה"ב ובקנדה, היא כעת בבעלות פרטית של חברת ההשקעות גולדן גייט קפיטל וטוענת שרשמה עליות במכירות בכל רבעון מאז המכירה. "ברור שביונסה עזרה ליצור עוד מעריצים של רד לובסטר, ואנו אסירי תודה על כך", הוסיף המנכ"ל קים לופדרופ.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x