$
בשולי החדשות

מנכ"ל ליווייס ממליץ ללקוחות: "הפסיקו לכבס את הג'ינס שלכם"

צ'יפ ברג ביקש מלקוחות החברה להשתתף במאמץ האקולוגי ולחסוך במים. ומתי הוא כיבס את מכנסי הג'ינס שלו בפעם האחרונה?

שירות כלכליסט 22:5724.05.14

השבוע חל יום ההולדת של מכנסי הליווייס הידועים ביותר - דגם 501. בכנס של מגזין פורצ'ן (Fortune) אמר מנכ"ל החברה צ'יפ ברג כי "הבגדים שלנו הם בגדים בני הקיימא האולטימטיביים. אם אתם רוכשים ג'ינס של ליווייס, הם יחזיקו מעמד הרבה יותר מצורת הגוף של רוב האנשים".

ברג הוסיף כי ליווייס הוא המותג המוביל בחנויות יד שנייה. החברה אכן יוצאת דופן בנוף, בזמנים המתאפיינים בהחלפת מוצר או דגם ישן בחדש במהירות מסחררת. החברה זוכה להכרה לא רק בשל עמידותם של הבגדים שהיא מייצרת אלא אף בזכות העובדה שהיא מהמובילות בתהליכי ייצור ירוק במיוחד בתחום האופנה.

 

חנות של מותג ליווייס חנות של מותג ליווייס

 

מנכ"ל ליווייס, צ'יפ ברג מנכ"ל ליווייס, צ'יפ ברג צילום: בלומברג

אחד הרעיונות החדשניים יותר שעליהם שוחח ברג בכנס הוא קו ביגוד מצומצם של החברה שייצורו ירוק יותר והוא עמיד יותר בתנאי אקלים וסביבה מגוונים. את הבגדים קל יותר למחזר והם מיוצרים במפעלים שבהם זוכים העובדים לתנאים הוגנים. לקולקציה קוראים Wellthread Initiative. לדבריו, נכון לעכשיו הקולקציה עדיין ניסיונית ומחירה יקר יותר משאר מוצרי החברה, אולם עד כה התגובות חיוביות מאוד.

 

ברג גם הפתיע עם נתונים על האופן שבו ליווייס חוסכת במים בתהליכי הייצור. לדבריו, החברה מציעה קו של מכנסיים שלא עברו תהליכי כיבוס כלל בשם Waterless, שאותם מכבס הלקוח בביתו. ללקוחות המבקשים להשתתף במאמץ האקולוגי המליץ ברג: "הפסיקו לכבס את הג'ינס שלכם", וסיפר כי הג'ינס שהוא לובש לא כובסו מאז שנרכשו לפני שנה. "ועדיין לא חטפתי מחלת עור", אמר.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x