$
בשולי החדשות

בת 83 תובעת מיליון דולר מאפל לאחר שהתנגשה בדלת זכוכית ושברה את אפה

תושבת לונג איילנד טוענת כי לא הבחינה בדלת החנות המודרנית והתנגשה בה. עורך דינה: "אפל היתה צריכה לתלות שלטי אזהרה על הדלתות למען לקוחות לקויי הראייה"

סוכנויות הידיעות 14:4927.03.12

החנויות של אפל מתקדמות מדי בשביל אזרחים ותיקים עם ליקוי ראייה, כך טוענת אבלין פסוול (83) מלונג איילנד, ניו יורק שתובעת מיליון דולר מהחברה לאחר שהתנגשה בדלת זכוכית של חנות אפל ושברה את אפה.

 

הסבתא מלונג איילנד אומרת שלא יכלה לראות את דלת הזכוכית השקופה בחנות החברה

באזור מנהסט (Manhasset) בלונג איילנד, ועל כן היא התנגשה בה.

 

המקרה אירע ב-13 בדצמבר כשפסוול, לשעבר סמנכ"לית ברשת קמעונאית גדול, באה לחנות אפל במנהסט כדי להחזיר אייפון. כשרצתה לצאת היא התנגשה בדלת, כיוון שחשבה שהיא פתוחה.

 

בתביעה מציינת הקשישה כי החנויות של אפל אינן ידידותיות לקונים מבוגרים יותר ובעלי ראייה מוגבלת. לדבריה, היא אינה עיוורת, והיא עדיין נוהגת, ופשוט לא ראתה את הדלת הסגורה בקיר הזכוכית בחנות.

 

"באפל רוצים להיות מגניבים ומודרניים ושתהיה להם ארכיטקטורה מהסוג שמושך קהל טכנולוגי", אמר עורך דינה דרק ט. סמית' ל"ניו יורק פוסט". "אבל מצד שני, הם צריכים להיות מודעים לסכנה שמציבה האדריכלות ההיי-טקית לחלק מהאנשים". לדבריו, אפל הייתה צריכה לתלות שלטי אזהרה על הדלתות למען הלקוחות לקויי הראייה. הוא הגדיר את התקרית כפער בין-דורי שאפל מסרבת להכיר בו. "הלקוח הטיפוסי של אפל הוא צעיר מדור ה-Y או מתבגר או סטודנט, אבל הם צריכים להבין שגם הדורות המבוגרים יותר נמנים עם קהל הלקוחות שלהם".

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x