מתחברת למאה ה-21: וול מארט החלה בפיילוט למכירות און ליין למוצרי מזון טריים
רשת הקמעונאות הגדולה בעולם החלה בניסוי מול צרכנים בקליפורניה, שיאפשר להם להזמין מאתר הרשת מוצרי מזון טריים, דברי מאפה, מוצרי טיפוח ועוד, ולקבלם במשלוח הביתה באותו יום
20:40
24.04.11
רשת וול מארט מתחברת למאה ה-21 ובוחנת את האפשרות לביצוע קניות און ליין למוצרי מזון טריים. רשת הקמעונאות הגדולה בעולם אף החלה לבצע פיילוט מול לקוחות בסן חוזה שבקליפורניה.
מהרשת נמסר, כי המיזם, שנקרא The "Walmart To Go", יאפשר לצרכנים להיכנס לאתר הרשת, להזמין מוצרים שונים, ולקבלם הביתה עוד באותו יום. בין היתר ניתן יהיה להזמין הביתה מוצרי מכולת טריים, כמו בשר, דברי מאפה, מוצרים קפואים, תרופות ללא מרשם, מוצרי טיפוח ועוד.
אם הניסוי יצליח, ורשת וולמארט תחליט בסופו של דבר להשקיע במשלוחים און ליין למוצרים טריים, היא תתחרה בין היתר באמזון פרש.
מכירות וול מארט ברבעון הרביעי של 2010 עמדו על 115.6 מיליארד דולר - עלייה של 2.5% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. החברה הציגה רווח נקי מתואם של 1.7 דולר למניה ברבעון הרביעי, זאת בהשוואה ל-1.25 דולר ברבעון המקביל. עם זאת, החברה רשמה ירידה של 1.8% במכירות חנויות זהות ברבעון.


