$
שווקי חו"ל

חיבור אקסטרימי: גו פרו ורד בול נכנסות לשיתוף פעולה

גו פרו תספק מצלמת לאירועי רד בול ותייצר איתה תכנים לערוצי המדיה שלה - תעביר לה בתמורה מניות בשיעור שיעמוד על פחות מ-1% מהאחזקות בחברה

שירות כלכליסט 15:0625.05.16
חברת גו פרו הודיעה כי היא חוברת לרד בול בעסקה לשיווק וקידום מכירות. במסגרת השותפות, גו פרו (GoPro) תספק מצלמות לאירועי רד בול ושתי החברות ייצרו תכנים שיופצו בערוצי המדיה שלהן.  
רד בול תקבל בתמורה מניות בחברה. עם זאת, מנכ"ל גו פרו ניק וודמן (Nick Woodman) אמר ל-CNBC כי שווי האחזקה שתועבר לרד בול הוא נמוך מ-1%. לדבריו, השותפות היא "מאד אסטרטגית" עבור החברה, והוסיף כי "אנחנו חולקים את אותו חזון, לעורר השראה בעולם לחיות חיים גדולים יותר".

 

מייסד ומנכ"ל רד בול דיטריך מאטשיץ (Dietrich Mateschitz) מסר כי שתי החברות "יעצימו את החשיפה הבינלאומית, את הכוח של התכנים ואת היכולת לרתק שלהן".

 

יצרנית משקאות האנרגיה היא ספונסרית מרכזית של אירועי ספורט, בעיקר של מרוצי מכוניות, אופניים וסקייטבורדים, שבהם המתחרים נוהגים לחבוש מצלמות גו פרו על מנת לתעד את הביצועים. במגזין פורבס דירגו את רד בול במקום ה-74 ברשימת המותגים בעלי השווי הגבוה ביותר, לפני ענקיות בינלאומיות כמו סוני ונטפליקס. רד בול מפעילה גם ערוץ סרטונים מקוונים משל עצמה המתמקד בספורט אקסטרים.

 

גו פרו מצידה מתמודדת עם ירידה חדה במכירות - ברבעון הראשון של השנה דיווחה החברה על נפילה של כמעט 50% בהכנסות. בחברה מקווים כי מצלמת הרחפן החדשה שפיתחה עזור לבלום את הירידות, למרות ההודעה שיצאה ממנה החודש, על דחיית השקת המכשיר לסוף השנה.

 

מירוץ רד בול מירוץ רד בול צילום: אי פי אי

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x