$
בורסת ת"א

טאבולה חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם ג'ובוקיט

במסגרתו ישובצו תכנים מומלצים שיסופקו על ידי טאבולה בכלל עמודי האתר Ebaumsworld.com הנמצא בבעלותה של ג'ובוקיט

מאיר אורבך 14:0017.08.15
חברת ג'ובוקיט החזקות, הפעילה אתרי אינטרנט בתחום הבידור והתעסוקה, חתמה על הסכם מסחור פרסום חברת הפרסום מבוסס התוכן טאבולה (Taboola), במסגרתו ישובצו תכנים מומלצים שיסופקו ע"י טאבולה בכלל עמודי האתר Ebaumsworld.com הנמצא בבעלותה של ג'ובוקיט.

 

לאחרונה הכריזה ג'ובוקיט על שיתוף פעולה מסחרי-פרסומי עם יאהו והיא מעריכה ששני ההסכמים יסייעו בהגברת הכנסות האתר מפרסום. אדם סינגולדה, מנכ"ל ומייסד טאבולה:  "Ebaumsworld הוא ללא ספק אחד מאתרי האינטרנט המובילים בעולם והמשפיעים בתחומו. אנחנו מתרגשים מההזדמנות לשילוב הטכנולוגיה שלנו באתר ולאפשר התאמת תוכן אישית לכל משתמש, תוך כדי ההזדמנות לייצר ערוץ הכנסות משמעותי בשנים הקרובות יחד״.

 

 

אדם סינגולדה אדם סינגולדה צילום: אוראל כהן

 

"שני ההסכמים שחתמנו עם הם חלק מתוכנית גלובלית, שתכליתה למקסם את שטחי הפרסום של האתר, עשינו היום צעד חשוב בדרך להשיג מטרה זו. מדובר בהסכם בעל חשיבות רבה עבורנו" אומר אריק פילסטיין, מנכ"ל ג'ובוקיט. "ההסכם עם טאבולה יאפשר לנו, להמיר את התעבורה המאסיבית והאיכותית לה זוכה Ebaumsworld.com ולצמוח בהיקף ההכנסות".

 

Ebaumsworld.com מבוסס על תוכן גולשים ומאגד סיפורים מצחיקים, מרגשים, מעניינים וסנסציוניים בנושאים שונים. בשנת 2014 נרשמו 350 מיליון מבקרים בלמעלה מ-4.6 דפים נצפים.
בטל שלח
    לכל התגובות
    x