$
שווקי חו"ל

מלחמת הקמעונאיות: וול-מארט מתכננת הורדת מחירים מאסיבית בחגים

בוולמארט הודו כי הם מתכוננים לתחרות קשה יותר לעומת השנה שעברה, אז ההנחות הגדולות פגעו בהכנסות בתעשייה כולה

שירות כלכליסט 17:1731.10.14

ברשת וול-מארט מתכוונים להרחיב את היצע המוצרים שיימכרו בהנחה בתקופת החגים בארה"ב. ההרחבה מהווה סממן להסלמה במלחמת המחירים בקרב הקמעונאיות הגדולות בארה"ב.

 

 

 

בוול-מארט הודו כי הם מתכוננים לתחרות קשה יותר לעומת השנה שעברה, אז ההנחות הגדולות פגעו בהכנסות בתעשייה כולה. לראיה, הרווחים של וו-למארט נפלו ברבעון האחרון של השנה שעברה, שבו חלים החגים.

 

 

 צילום: בלומברג

 

"המצב מתחיל להתחמם עכשיו, ואני מצפה שהתחרות תהיה באותה רמה לפחות כמו בשנה שעברה", טוען סטיב ברטספייס, סגן נשיא בוול-מארט. ברשת הודיעו כי הם מתכוונים להוריד מחירים של 20 אלף פריטים, ולקיים מבצעים במשך 90 יום, וזאת החל מיום שבת הקרוב. בוול-מארט הדגישו כי השנה ההנחות יחולו על יותר מוצרים, תוך התמקדות בתחומי הצעצועים והאלקטרוניקה.

 

במקביל, רשתות הקמעונות האחרות החלו לצאת גם כן במבצעים, שנועדו בעיקר למשוך יותר לקוחות לחנויות המקוונות. טארגט לדוגמה, הודיעה בתחילת החודש כי לא תגבה דמי משלוח על רכישות באינטרנט בין התאריכים ה-22 באוקטובר וה-22 בדצמבר. בוול-מארט המשלוח יהיה בחינם על 100 פריטים שבמבצע.

 

על פי הערכות של חברת המחקר GCP, ההוצאות השנה בתקופת החגים יעלו ב-3.4%, זאת לעומת צמיחה של 2.9% בשנה שעברה, שנחשבה לנמוכה ביותר מאז 2009. "הביקוש מקרטע והצרכנים מחפשים מציאות", אומר קרייג ג'ונסון מ-CGP, "זה הולך להיות חג מולד עם הרבה מבצעים וקידומי מכירות".

 

בהתאם, בוולמארט מתכוונים גם לשכור 60 אלף עובדים נוספים לתקופה, עלייה של 10% לעומת השנה שעברה.

 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x