$
בורסת ת"א

מנורה משדרגת את נוחות סוכני הביטוח

השיקה היום מערכת טכנולוגית לשימוש הסוכנים באמצעות המחשב, הטאבלט והטלפון הנייד

רחלי בינדמן 16:0907.04.14

מנורה מבטחים השיקה היום בכנס עבור סוכני החברה את מערכת "מנורה-נט – מחוברים אליך". מערכת "מנורה-נט" הנה מערכת טכנולוגית המיועדת לשימוש סוכן הביטוח באמצעות המחשב, הטאבלט והטלפון הנייד.

 

מטרת המערכת הנה להעניק שירותים מתקדמים לסוכני ולקוחות החברה באמצעות קבלת מידע ועדכונים On-line ואפשרות לביצוע פעולות באופן מיידי.

 

 המערכת מאפשרת לסוכני החברה, בין היתר, לקבל מידע On-line אודות הלקוח במוצרי ביטוח חיים, בריאות, פנסיה וגמל, דוח מצב לקוח, דוח חודשי, רבעוני ושנתי, תביעות ביטוח חיים ובריאות, ומידע נוסף, תוך אפשרות לשלוח את המידע ישירות ללקוח באמצעות מייל מוצפן.

 

בנוסף, המערכת מאפשרת לסוכן לנהל את הקשר עם המעסיק ומציגה את כל המידע ברמת המעסיק, כולל כל הדוחות והאישורים הנדרשים למעסיק. כלי אותו המערכת מציגה הנו ניהול נתוני המכירות של הסוכן ברמת המוצרים השונים תוך אפשרות לתחקור הנתונים והשוואה לתקופות מקבילות.

 

המערכת נותנת אפשרות לבצע תהליך מכירה מלא באמצעות הטאבלט, באמצעות טפסים ממוחשבים וחתימה דיגיטלית, כך שעם חתימת הלקוח על גבי הטאבלט ניתן לשגר את ההצעה On-line לחברה לסיום תהליך הפקת הפוליסה.

  

מוטי רוזן מנכ"ל מנורה מבטחים מוטי רוזן מנכ"ל מנורה מבטחים צילם: אוראל כהן

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x