$
בורסת ת"א

בגלל הסלולר: הרווח הנקי של HOT נחתך ב-97% ברבעון השלישי ל-2 מיליון שקל

הכנסות חברת התקשורת הסתכמו ב-1.07 מיליארד שקל לעומת 836 מיליון שקל ברבעון המקביל; הרצל עוזר: "למרות הרפת התחרות בשוק הסלולרי ברבעון השלישי הוט מובייל מפגינה חוזקה"

מעין מנלה 15:5011.11.12

חברת התקשורת HOT דיווחה היום (א') על תוצאותיה לרבעון השלישי של השנה והציגה ירידה של 97% ברווח הנקי ל-2 מיליון שקל, שנובעת, לפי החברה, מהכניסה לתחום הסלולר. החברה הוסיפה בדו"חות גם כי הירידה ברווח צפויה להימשך גם ברבעונים הבאים.

 

הכנסות החברה ברבעון הסתכמו ב-1.07 מיליארד שקל לעומת 836 מיליון שקל ברבעון המקביל – עלייה של 28% אותו מסבירה החברה בעיקר כתוצאה מאיחוד הפעילות של HOT מובייל ברבען השלישי.

 

הרווח התפעולי ירד ב-22% ל-87 מיליון שקל בהשוואה לרווח של 111 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

 

בתחום הסלולר הכנסות החברה הסתכמו ב-237 מיליון שקל, ונכון לסוף הרבעון השלישי לחברה היו 687 אלף מנויים. ברבעון השלישי גייסה החברה 174 אלף לקוחות לרשת הסלולר החדשה - HOT מובייל. ההפסד התפעולי מתחום הסלולר הסתכם ב-83 מיליון שקל ברבעון השלישי.

 

מנכ"ל הוט, הרצל עוזר מנכ"ל הוט, הרצל עוזר צילום: אלי דסה

 

הרצל עוזר, מנכ"ל קבוצת HOT אמר כי "למרות החרפת התחרות בשוק הסלולרי ברבעון השלישי, הוט מובייל מפגינה חוזקה, והיא בעלת קצב צמיחת המנויים הגבוה בשוק. קבוצת HOT מציגה יציבות בתחומי הליבה, זאת על אף השחיקה ברמות המחירים. אנו מחויבים להמשיך ולהציע את הצעות הערך הטובות ביותר לציבור הצרכנים, בכל אחד מתחומי הפעילות שלנו." 

 

ל-HOT היו נכון לסוף ספטמבר 2012 893 אלף מנויים בכבלים, זאת בהשוואה ל-890 אלף מנויים ברבעון המקביל וכן חלה ירידה של 1,000 מנויים מהרבעון השני. ברבעון השני היו לחברה 894 אלף מנויים בכבלים וברבעון השלישי, כאמור, 893 אלף.  שיעור נטישת המנויים ברבעון עלה ל-4.3% בהשוואה ל-3.3% ברבעון המקביל. ההכנסות מכבלים הסתכמו ב-30 מיליון שקל לעומת הפסד של 10 מיליון שקל ברבעון המקביל ב-2011.

 

לפני כשבוע, פטריק דרהי, בעל השליטה ב־HOT, המחזיק בכ־69% ממניותיה, עשה צעד נוסף לעבר מחיקת מניית HOT מהמסחר והפיכתה לפרטית. חברת קול החזקה, שדרכה מחזיק דרהי ב־HOT, הגיעה להסכמות על רכישת אחזקותיהן של ידיעות תקשורת וקבוצת פישמן ב־HOT (כ־7%) תמורת 41 שקל למניה — מחיר הצעת הרכש לבעלי המניות מקרב המיעוט.

 

באוקטובר דיווחה חברת HOT מובייל כי גייסה 350 אלף לקוחות. זאת בתוך חמישה חודשים מתחילת הפעילות שלה. בנוסף, החברה פתחה אז במבצע ללקוחות שיניידו אליה את מספר הטלפון הסלולרי שלהם – עד חודשיים וחצי במתנה.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x