המשביר לצרכן: ההפסד גדל ל-10.2 מיליון שקל ברבעון השני
הכנסות הקבוצה זינקו ב-37% - בין השאר בשל איחוד פעילות אופיס דיפו; הרווח הגולמי עלה ב-36%
קבוצת המשביר לצרכן סיימה את הרבעון השני של שנת 2011 עם צמיחה של כ-37% בהכנסות, לעומת הרבעון המקביל אשתקד, לרמה של 786.7 מיליון שקל.
לפי הודעת החברה מאמש, הגידול בהכנסות נבע בעיקר מאיחוד פעילות אופיס דיפו, שלא נכללה בתוצאות אשתקד, מהתחלת פעילות של סניפים חדשים של המשביר ושל רשת ניו-פארם, מתחולתו של חג הפסח השנה ברבעון השני, וכן מעלייה בהכנסות בכל מגזרי הפעילות.
בעקבות העלייה בהוצאות התפעוליות ובהוצאות המימון, רשמה המשביר לצרכן הפסד נקי של כ-10.2 מיליון שקל ברבעון השני - לעומת הפסד של כ-3.6 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
הרווח הגולמי של המשביר לצרכן גדל בכ-36% ברבעון השני והסתכם בכ-222.15 מיליון שקל. למרות שיפור שנרשם במגזר בתי הכלבו, במגזר הקוסמטיקה והדרגסטורים ובפעילותן של מועדן 365 וחברת סיבוס, רשמה הקבוצה ברבעון השני של השנה הפסד תפעולי בסך של כ-953 אלף שקל, לעומת רווח תפעולי בסך של כ-2.9 מיליון שקל.
רמי שביט, מנכ"ל המשביר לצרכן, אמר: "כפי שהקבוצה מצהירה זה זמן רב, אנו פועלים כיום להמשך פיתוחה של פלטפורמת 'מועדון 365' ומיצובה כמועדון הלקוחות המוביל והמשתלם בישראל. תהליך פיתוח מורכב ויקר זה בא לידי ביטוי בגידול משמעותי בהוצאות הקבוצה בתקופה הנוכחית, ואנו מאמינים כי בטווח הארוך יותר הוא יניב רווחים וערכים משמעותיים.


