$
בורסת ת"א

בלעדי ל"כלכליסט": עסקה חלומית לאלי וניר ברקת: מדיה מיינד נמכרת ב-540 מיליון דולר

מדיה מיינד, העוסקת בניהול קמפיינים באינטרנט, הונפקה באוגוסט 2010 בנאסד"ק לפי שווי שוק של 206 מיליון דולר אחרי הכסף; כיום היא נסחרת לפי שווי של 300 מיליון דולר. החברה סיימה את הרבעון הראשון של 2011 עם הכנסות של 18.9 מיליון דולר

גולן חזני 08:3516.06.11

חברת מדיה מיינד נמכרת: ל"כלכליסט" נודע כי החברה בה מחזיקת המניות הגדולה ביותר היא BRM של אלי וניר ברקת וגם יונתן קולבר, תודיע היום (ה') על מכירתה תמורת כ-540 מיליון דולר. המכירה תתבצע לפי שווי חברה של כ-440 מיליון דולר ועוד כ-100 מיליון דולר עבור המזומן שבקופת החברה.

 

מדיה מיינד, או בשמה הקודם אייבלאסטר, הונפקה באוגוסט 2010 בנאסדק לפי שווי שוק של 206 מיליון דולר אחרי הכסף, כשגייסה 57 מיליון דולר. מנכ"ל החברה הוא גל טריפון שעלות שכרו ב-2010 הסתכמה ב-530 אלף דולר.

 

החברה פיתחה פתרון המיועד לניהול קמפיינים בערוצי מדיה שונים, ובהם אינטרנט, סלולר ומשחקי מחשב. החברה מספקת פתרונות לסוכנויות פרסום משלב פיתוח ותכנון הקמפיין דרך עיצוב הפרסומות ועד שלב הביצוע והבקרה, כולל בדיקה אם המפרסם אכן עמד בהתחייבויותיו (מספר פעמים שהוצגו הפרסומות, קצב הצגתן וכדומה, ג"ח).

 

מדיה מיינד סיימה את הרבעון הראשון של 2011 עם הכנסות בסך של 18.9 מיליון דולר, עליה של 18% לעומת הרבעון המקביל ב-2010. החברה דיווחה על רווח נקי 600 אלף דולר. השיפור בביצועי החברה צפוי להימשך השנה, ושוויה עלה מאז ההנפקה לכ-300 מיליון דולר.
בטל שלח
    לכל התגובות
    x