מנכ"ל סודה סטרים מכוון גבוה: "לא נסתפק באחוזים בודדים משוק המשקאות המוגזים"
דניאל בירנבאום אמר בכנס של אופנהיימר ישראל כי משקיעים שמכרו מניות בהנפקה הראשונה של החברה - חזרו לקנות בהנפקה השנייה למרות שהמחיר עלה
"אנחנו לא מנהלים את המניה. אנחנו מפוקסים על העסק. אם החברה תהיה טובה המניה תגיב בהתאם". כך אמר היום (א') דניאל בירנבאום, מנכ"ל סודה סטרים בכנס של אופנהיימר ישראל.
"מדובר במהפכה" אמר בירנבאום בכנס לגבי האפשרות החדשה שהחברה מעניקה לצרכן האמריקאי. סיפרנו לצרכן האמריקאי ששותה יותר מוגזים מכל צרכן אחד בעולם על הבזבוז, הזיהום הסביבתי ועל האספט הבריאותי במוצר - משקיע מבין שזה חומר למהפכה. זו תעשייה ענקית של 250 מיליארד דולר מחזור עולמי - גם אחוזים בודדים בתעשייה כזו ענקית זה נתח נפלא אבל אנחנו לא נהיה מרוצים מאחוזים בודדים".
"הסיפור הזה כבש את דימיונו ונתן לנו לגיטימציה - ראינו את זה בהנפקה הראשוניות והמשנית שהייתה ההנפקה הכי גדולה בהנפקה של חברה ישראלית בשנה האחרונה. אותם משקיעים שהשקיעו באנו בהתחלה השקיעו באנו למרות שהיו צריכים לשלם יותר מפי שניים לעומת המחיר בהנפקה" אמר.
"אנחנו יודעים את הממוצעים וחוקרים את כל השווקים שלנו בצורה שוטפת" הסביר המנכ"ל בכנס וחשף טפח מעסקי החברה: "לקוח ממוצע משתמש בשלושה מילויי גז בשנה וגם קונה בקבוק רזרבה. אנחנו מאבדים כ-20% מבסיס הלקוחות כל שנה, אבל אנחנו מוכרים הרבה יותר מכשירים חדשים מלקוחות שאנחנו מאבדים. היום אנחנו מעריכים שיש 4.5 מיליון משתמשים כיום במתקנים של סודה סטרים".


