$
שוק ההון

חג הפסח עבר רבעון ומכירות נעמן צללו ב-24.7%

בסך הכל עמדו מכירות החברה על 72 מיליון שקל, בעוד שהרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות עמד על 5.1 מיליון שקל - לעומת 1.8 מיליון שקל בתקופה המקבילה

גיל קליאן 12:53 15.05.11

 

חג הפסח, שחל בשנת 2010 ברבעון הראשון ובשנת 2011 ברבעון השני – פגע בתוצאות נעמן מקבוצת רבוע כחול לרבעון הראשון של 2011. מכירות החברה ירדו ב-24.7% ועמדו על כ-72 מיליון שקל.

 

נעמן פועלת בתחום המוצרים לבית הכולל את רשת נעמן, רשת ששת, וכן את מכירות החברה באמצעות סניפי רבוע כחול ללקוחות מוסדיים. תחום הטקסטיל לבית מרכז את פעילות ורדינון באמצעות רשת החנויות שלה וכן בפעילות המכירות ברשתות הקמעונאות וללקוחות מוסדיים. מכירות המוצרים לבית ירדו ב-25.7% לעומת הרבעון המקביל, ומכירות הטקסטיל לבית רשמו ירידה של 22.4% במהלך הרבעון הראשון.

 

הרווחיות הגולמית של החברה השתפרה ל-50.2% ברבעון הראשון לעומת 47.1% ברבעון המקביל – כאשר השיפור ברווחיות נבע בעיקר מעלייה במכירות של החברה ללקוחות פרטיים על חשבון סיטונאים. עם זאת, שורת הרווח התפעולי לא התחמקה מהירידה במכירות – והרווח התפעולי ירד לכ-8 מיליון שקל לעומת 17.1 מיליון שקל ברבעון המקביל.

 

הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות של החברה עמד על 5.1 מיליון שקל, לעומת 1.8 מיליון שקל בתקופה המקבילה.

 

חג הפסח, שחל בשנת 2010 ברבעון הראשון ובשנת 2011 ברבעון השני – פגע בתוצאות נעמן מקבוצת רבוע כחול לרבעון הראשון של 2011. מכירות החברה ירדו ב-24.7% ועמדו על כ-72 מיליון שקל.

x