מקדונלד'ס: עלייה של 6% במכירות, בזכות המשקאות
רשת המסעדות הגדולה בעולם דיווחה על עלייה של 6.5% במכירות בחנויות דומות באפריל באירופה ובמזה"ת; בארה"ב נרשמה עליה של 4%; מכירת משקאות מהווה כחמישית מכלל המכירות של מקדונלד'ס
18:53
09.05.11
מקדונלד'ס, רשת המסעדות הגדולה בעולם, מסרה כי המכירות שלה בסניפים הפתוחים יותר מ-13 חודשים עלו ב-6% באפריל, כשבארה"ב המשקאות של בית הקפה של מקדונלד'ס - מקפה (McCafe) משכו את הלקוחות לסניפים.
אנליסטים צפו עלייה של 4.1% במכירה בחנויות דומות, כשהמכירות של החברה בארה"ב עלו ב-4%, כך לפי הודעה שפרסמה היום מקדונלד'ס.
מנכ"ל החברה, ג'ימס סקינר, מסר כי המכירות באירופה עלו ב-6.5% וכך גם באסיה, אפריקה ובמזרח התיכון.
מקדונלד'ס, שהשיקה היום בארה"ב משקה ברד בטעם לימונדה-תות מתכננת להוסיף גם משקה בטעם מנגו-אננס בהמשך השנה. "משקאות מיוחדים פונים לקהל לקוחות גדול יותר ומביאים יותר לקוחות לתוך סניפי הרשת", אמרה סופיה ת'אוריס, מנהלת השיווק של מקדונלד'ס לבלומברג. מכירת משקאות מהווה כחמישית מכלל המכירות של מקדונלד'ס.
המכירות בחנויות דומות בכל סניפי הרשת ברחבי העולם עלו במרץ ב-3.6%. מכירות בחנויות דומות מהוות מדד מפתח לצמיחת חנויות מכיוון שהן לא כוללת את ההשפעה של סגירת או פתיחת סניפים.
כעת במסחר בוול סטריל עולה המנייה של מקדונלד'ס ב-1.1% ונסחרת ברמה של 79.54 דולר.


