• תפריט
פרסום ושיווק

נחשף בכלכליסט

טריפל סי נכנסה רשמית לשוק הטלוויזיה: תציע חבילה ב-50 ש' לחודש

ספקית האינטרנט שוברת את השוק ומציעה חבילה במחצית ממחיר החבילה הבסיסית של סלקום TV וכן חבילת טריפל הכוללת טלוויזיה, ספק אינטרנט ותשתית ב-100 שקל לחודש; החברה לא פרסמה התייחסות לתכנים שתשדר

עומר כביר 09:3320.04.17

שוברת שוק: ספקית האינטרנט טריפל סי מודיעה רשמית על כניסה לשוק הטלוויזיה עם חבילה בשווי 50 שקלים – כמחצית מהמחיר של החבילה הבסיסית של סלקום TV.  

תוכניות החברה להיכנס לשוק נחשפו ב"כלכליסט". עוד נחשף כי השירות החדש של החברה, שימותג תחת השם Smart, ישלב בין ערוצי ברודקאסט מסורתיים לספריית VOD שתתבסס של שירות SmartVOD של וונטייז הישראלית. ערוצי השידור יכללו את 10 ערוצי עידן+, 10 ערוצים בינלאומיים ו-10 ערוצים בערבית וברוסית. ספריית ה-VOD תציע בעיקר סרטים הוליוודיים, תוכניות פריימטיים מקומיות שיועלו לספרייה יום לאחר שידורן וגם סדרות רכש סדרות שחלקן לא משודרות כיום בישראל.

 

השירות יהיה זמין באמצעות אפליקציה ייעודית לטלוויזיות חכמות, מחשבים ומכשירי מובייל, שתאפשר גישה מלאה לכל התכנים והיכולות ללא צורך בממיר. האפליקציה תחליף את האפליקציה הקיימת של SmartVOD, שתהפוך למעשה לאפליקציית השירות החדש. היכולות המיוחדות של השירות כוללות הקלטת כל הערוצים המשודרים 24/7 ואפשרות לצפייה ישירה בכל תוכן ששודר בטווח של שבעה עד 14 ימים, ישירות מהענן. השידורים יועברו באיכות HD בכל הפלטפורמות, כאשר סרטים הזמינים באיכות 4K (שמכונה גם אולטרה HD) ישודרו באיכות זו. לקוחות יוכלו להצטרף לשירות החל מיום חמישי הבא.

 

הפלטפורמה של Smart גם תאפשר התקנה של אפליקציות תוכן נוספות, דוגמת נטפליקס (בתשלום נוסף) ויוטיוב, וגישה אליהן ישירות מהשירות. משתמשים ללא טלוויזיות חכמות יוכלו להוסיף לחבילה ממיר בעלות של 10 שקלים בחודש. לדברי החברה, מדובר בממיר קטן במיוחד ומבוסס אנדרואיד שמאפשר הליך התקנה מהיר.

 

המנוי כולל גישה לשירות מעד חמישה מכשירים שונים בו זמנית, עם יכולות כמו המשך צפייה בתכנים מהנקודה שהופסקה במכשיר אחר. בנוסף מציעה החברה גם חבילת טריפל, שכוללת טלוויזיה, ספק אינטרנט ותשתית החל מ-100 שקל לחודש.

 

החברה לא הפיצה תמונות של השירות החדש וההתייחסות שלה לתכנים שיהיו זמינים בו עדיין מוגבלת. בין השאר ציינה החברה כתכנים בלעדיים את סדרת הטלוויזיה Ice, על חייהם של סוחרי יהלומים בלוס אנג'לס, שתעלה לשידור בערוץ Audience של AT&T באוגוסט ואת הקומדיה של הולו Casual, שעלתה לשידור לפני שנה וחצי.

 

בצד הסרטים, מבטיחה טריפל סי להביא לשירות סרטים חדשים כמו היפה והחיה כחודש לאחר ירידתם מאקרנים. ואולם, הצפייה בסרטים אלו תהיה כרוכה בעלות נוספת של 20 שקל ל-48 שעות או 60 שקל ללא הגבלת זמן.

 

בשנתיים האחרונות עובר שוק הטלוויזיה הישראלי מהפכה משמעותית הודות לכניסה מואצת של שחקניות חדשות, מקומיות ובינלאומיות, אחרי שנים שבהן שלט בשוק הדואופול של HOT ו־yes. הסנונית הראשונה היתה סלקום, שלפני כשנתיים השיקה את שירות סלקום TV, שבדומה ל־yes ו־HOT משלב בין ערוצים ליניאריים וספריית VOD, אך מציע מגוון תכנים מצומצם ביחס למתחרות לצד מחיר התחלתי נמוך. בשנה שעברה נכנסה לשוק נטפליקס, שמציעה ספריית VOD גדולה שכוללת תוכן מקורי ובלעדי רב, והשירות זמין כמעט בכל פלטפורמה, החל ממובייל ועד אפליקציות לטלוויזיות חכמות. בסוף 2016 נכנסה לשוק המקומי גם אמזון, כשהשיקה בישראל שירות במודל דומה לשל נטפליקס. בימים אלו נערכת פרטנר להשקת שירות טלוויזיה משלה.

 

רמי נחום, מנכ"ל טריפל סי רמי נחום, מנכ"ל טריפל סי צילום: דן נחום

 

בטל שלח
    לכל התגובות