$
פרסום ושיווק

איגוד הפרסום: דירוג משרדי הפרסום של יפעת "נעדר כל אבק אמת"

באיגוד הפרסום טוענים כי יפעת מפרסמת נתונים שאינם מבוססי אמת ועלולים לשבש את התחרות הראויה בין משרדי הפרסום

אורנה יפת 08:5108.03.17
איגוד הפרסום מאיים לתבוע את חברת יפעת בקרת פרסום, אם לא תפסיק לפרסם את הדירוג השנתי של משרדי הפרסום. לטענת האיגוד, הדירוג שלה "פוגעני, חסר כל בסיס עובדתי, נעדר כל אבק אמת ומהווה הוצאת לשון הרע".

 

באיגוד טוענים כי אין פירוט כיצד נעשה הדירוג, ובדיקה אקראית שנערכה על ידי האיגוד העלתה כי במקרים מסוימים אין כל התאמה בין הנתונים שמפרסמת יפעת ובין נתוני האמת הפיננסיים של המשרד. כמו כן טוענים באיגוד כי דווח להם על מקרים שבהם שונו לכאורה תוצאות הדירוג מסיבות לא ענייניות.

 

יגאל בראון מנכ"ל איגוד חברות הפרסום יגאל בראון מנכ"ל איגוד חברות הפרסום

 

עוד הם טוענים כי יפעת מפרסמת נתונים שאינם מבוססי אמת ועלולים לשבש את התחרות הראויה בין משרדי הפרסום: "בהתאם להיותכם לכאורה מונופול בשוק הרלוונטי, הרי שבפרסום הדירוג הפוגעני הנכם עושים שימוש לרעה בכוחכם, ומנצלים את מעמדכם כדי לפגוע בברוטליות בכושר התחרות.

 

מיפעת בקרת פרסום נמסר: "לצערנו, ישנם מספר משרדים, הפעילים מאוד בתוך איגוד חברות הפרסום, שמסיבות מובנות מאליהן לא היו מרוצים מתוצאותיהם השנה. נפגשנו בעבר עם נציגי איגוד חברות הפרסום, ונשמח לשבת עמם שוב, כדי לנסות להגיע לפתרון. צר לנו על הדרך שעמיתינו בחרו לנהוג, ובמקום לחתור לפתרון הבעיה עליה הם מלינים בחרו לנהוג באיומים ובבריונות".

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x