$
פרסום ושיווק

בלעדי לכלכליסט

yellow תתחיל למכור מוצרי חשמל באינטרנט

רשת חנויות הנוחות של קבוצת פז נכנסת למכירות מקוונות: תמכור באתר ייעודי מוצרי פנאי וחשמל שבחלקם לא מוצעים בחנויות. האיסוף ייעשה מהסניפים

אורנה יפת 06:5809.05.16

רשת חנויות הנוחות yellow מקבוצת פז נכנסת לתחום האונליין. ל"כלכליסט" נודע כי השבוע תחל הרשת למכור מוצרים דרך אתר אינטרנט ייעודי, ובשבועות הקרובים גם תושק אפליקציה לביצוע רכישות. המוצרים שיימכרו אונליין יהיו נון פוד, בעיקר מוצרי חשמל ואלקטרוניקה.

 

החברה בחרה להימנע ממכירת מוצרי מזון באתר בשל המורכבות הלוגיסטית של שילוח מוצרי חלב. האתר יציע למכירה מוצרי אלקטרוניקה שחלקם לא נמכרו עד היום בחנויות yellow, כגון מסכי טלוויזיה, מקרר לרכב ומדפסות, וכן מוצרים נוספים כגון מוצרי פנאי, גינון וקמפינג. עוד נודע כי הרשת מתכננת בשלב הבא למכור גם פריטי אופנה באתר האינטרנט.

 

סניף yellow. מאות פריטים יימכרו באתר ייעודי סניף yellow. מאות פריטים יימכרו באתר ייעודי צילום: לם וליץ סטודיו 49

 

 

היקף המוצרים שיוצעו למכירה אונליין יעמוד על 300 פריטים, ובהם מסכי טלוויזיה בגודל 32 עד 50 אינץ', מיקסרים, מעבדי מזון וכיריים קרמיות. עם הספקים נמנים בין היתר ברימאג, ניופן, ח.י, המילטון, פוג'יקום, מודן אלקטרוניקה, גלאור המספקת חלקי חשמל ותאורה ורוזן ומינץ.

 

"הדגש הוא למכור מוצרים שנכנסים לבגאז' ובמחירים טובים", אמר יונה פוגל, מנכ"ל פז. "המחירים באתר ובאפליקציה יהיו זהים למחירים ברשת החנויות. אנחנו לא ספק חדש, אבל היום אנחנו מוגבלים ברצפת המכירה. יש הרבה ספקים שרוצים למכור לנו מוצרים נוספים מעבר למה שאנחנו קונים מהם, ועד היום לא יכולנו להשתמש במבחר הגדול הזה". איסוף המוצרים על ידי הלקוח ייעשה מסניפי הרשת בתוך שלושה ימים מיום ביצוע ההזמנה ברשת. לדברי פוגל, מסקר שערכה החברה עולה כי אנשים לא אוהבים ולא רוצים לחכות בבית לשליח: "לנו יש פריסה של 236 חנויות נוחות, והלקוחות יכולים לבחור מאיזה סניף לאסוף את המוצר ומתי".

 

המוצרים שיימכרו אונליין יאופסנו חלקם במרכז הלוגיסטי של החברה בצומת ראם וחלקם אצל הספקיות. "תמיד נעדיף שהספקים ינהלו את המלאי עבורנו, מסר פוגל. "את הטלוויזיות הספק יספק לי, אבל אני מניח שאוזניות נחזיק אצלנו במחסני החנויות".

 

מכירות אונליין מהוות כיום 10% בלבד מהמכירות המקוונות בענף החשמל, שנשלטות בידי אתרי פי 1000, GETIT, וואלה שופס ואולסייל. בדצמבר גם אלקטרה מוצרי צריכה השיקה אתר מכירות מקוון לרשת מחסני חשמל.

 

יונה פוגל, מנכ"ל פז. "המוצרים נכנסים לבגאז'" יונה פוגל, מנכ"ל פז. "המוצרים נכנסים לבגאז'" צילום: דנה קופל

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x