• תפריט
פרסום ושיווק

בלעדי לכלכליסט

אחרי "הדיילי מייל" ו"מארי קלייר", טאבולה מגיעה לעיתונות הגרמנית

ספקית טכנולוגיות המלצות התוכן הישראלית של אדם סינגולדה חתמה על חוזה בלעדיות לשלוש שנים עם האתר של העיתון "די וולט" של המו"ל אקסל שפרינגר. לאחרונה פורסם ששווייה נחתך בחצי

מאיר אורבך 08:3422.12.15

העיתון הגרמני הפופולרי "די וולט" של המו"ל אקסל שפרינגר חתם על הסכם בלעדיות עם חברת הטכנולוגיות הישראלית טאבולה, כך נודע ל"כלכליסט". במסגרת ההסכם תהיה החברה שבבעלות אדם סינגולדה ספקית טכנולוגיות המלצות התוכן היחידה של אתר די וולט בשלוש השנים הקרובות.

 

האתר של די וולט זוכה לכ־14 מיליון מבקרים בחודש ונחשב לאחד מהאתרים המובילים בגרמניה בסיקור תחומי חברה, כלכלה ופוליטיקה.

 

טאבולה מציעה טכנולוגיה לניתוח בזמן אמת של הרגלי צריכת תוכן על פי המיקום הגיאוגרפי של הגולשים, סוג המכשיר שבעזרתו הם גולשים, מקור ההפניה, במטרה לספק לגולש את התכנים הייחודיים שהוא מתעניין בהם וכך להגדיל את התנועה באתר ולהאריך את זמן השהות באתר. הפעילות של טאבולה אמורה לייצר לדי וולט אפיק הכנסות חדש.

 

העיתון הגרמני "די וולט" (ארכיון) העיתון הגרמני "די וולט" (ארכיון) צילום: בלומברג

 

בשנה האחרונה הרחיבה טאבולה את הפעילות שלה באירופה וחתמה על הסכמים עם מספר עיתונים, ובהם "הדיילי מייל" האנגלי, "ל'אקספרס" הצרפתי, "מארי קלייר" הצרפתי ו"יורוניוז" המופץ באירופה.

 

כמו כן חתמה החברה ב־2015 על עסקאות עם יאהו היפנית ובאידו הסינית. עם לקוחותיה בארצות הברית נמנים TODAY, Business Insider, Chicago Tribune, ו־The Weather Channel.

 

לאחרונה קבע קומסקור, אתר למדידת תנועה באינטרנט, שטאבולה היא חברת המלצות התוכן הגדולה בעולם עם 640 מיליון משתמשי מחשב ייחודיים. על פי קומסקור, טאבולה רשמה כ־1.15 מיליארד הקלקות על המלצות תוכן באוקטובר האחרון. ל"כלכליסט" נודע שמדובר בעלייה של כמעט פי ארבעה בהשוואה לחודש המקביל ב־2014.

 

"שותפות חשובה זו מחזקת את מעמדנו באירופה בכלל ובגרמניה בפרט", אמר המנכ"ל והמייסד סינגולדה. "שיתוף הפעולה עם מו"ל דוגמת אקסל שפרינגר חשוב לנו ביותר".

 

לאחרונה העריכה קרן ההשקעות פידליטי, אחת ממשקיעות טאבולה, כי שווי החברה נחתך מ־700 מיליון דולר ל־360 מיליון דולר.

 

בטל שלח
    לכל התגובות