$
פרסום ושיווק

קריאייטיב בזמן אמת: בנק הפועלים יוצא בקמפיין חדשני

עם השקת הסניפים הדיגיטליים של בנק הפועלים וכדי להמחיש את תפיסת הבנקאות החדשה יצר משרד הפרסום גיתם BBDO פלטפורמה דיגיטלית שמשתנה בהתאם לזמן הצפייה, למזג האוויר וליום

כתב כלכליסט 14:5025.11.15

אחרי השקת הסניפים הדיגיטליים של בנק הפועלים, מגיע קמפיין טכנולוגי חדשני של קריאייטיב בזמן אמת. כחלק מתפיסת החדשנות, מושק מהלך תקשורתי, באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO , בשילוב של טכנולוגיה המאפשרת לצופה חוויית real time view.

 

הטכנולוגיה שפותחה במיוחד עבור המהלך, מאפשרת להנגיש בתוך הקמפיין נתונים עדכניים כמו שעה, מזג אויר, יום ולילה, כותרות חדשותיות יתעדכנו בהתאם לאופן הצפייה.

בכל עת בו יצפה הגולש בסרט הוא יפגוש מציאות שונה המותאמת לשעת הצפייה, לכותרות האקטואליות ולמזג האוויר השורר בחוץ.

 

לצפייה בקמפיין - לחץ כאן

 

טכנולוגיה המאפשרת לצופה חוויית real time view טכנולוגיה המאפשרת לצופה חוויית real time view צילום: בנק הפועלים

 

משרד הפרסום גיתםBBDO אשר יצר את המהלך, שיתף פעולה עם מומחים מגוגל וגופי מדיה ותקשורת נוספים כבר בתהליך הפיתוח, ויצר מערכת אשר תוכנתה במיוחד עבורו, כדי לשאוב מידע ממקומות שונים, ולהטמיע אותם כחלק אינטגרלי ולהציג אותם כחלק מהחוויה.

 

המהלך מתוקשר תחת המסר CHANGE THE WAY YOU BANK וממחיש את החוויה הבנקאית העתידית בה נפגשים העולם הדיגיטלי והשירות האנושי. בנק הפועלים משקיע רבות בטכנולוגיה בשילוב של שירות אישי ואנושי, בונה סניפים ייחודיים, אשר הופכים לחוויה שירותית, אנושית וטכנולוגית יחידה במינה.

 

הסניף הדיגיטלי הראשון הושק בתל-אביב. סניפים דיגיטליים נוספים ייפתחו ברחבי ישראל. הסניפים הדיגיטליים משתלבים בתפיסת השירות הרב ערוצית של בנק הפועלים, שנועדה להנגיש את השירותים הבנקאיים ללקוח ולאפשר לו ממשק מתקדם, פשוט ונוח עם הבנק. כחלק מהתפיסה החדשנית מרבית התקציב התקשורתי מופנה לערוצי הדיגיטל השונים .

 

דני יעקובוביץ’, סמנכ"ל קריאייטיב גיתם: "הפעם הלקוח אתגר אותנו למתוח ולמתוח את הגבול, מצד אחד להמחיש חוויה אחרת המותאמת לצרכן של היום ומנגד להציג את הסניף בצורה המתקדמת ביותר. זה לגמרי change the way you create. העבודה על המהלך הזה לא דמתה לשום דבר שעשינו עד היום. מרמת הפורום שהגה את הרעיון, דרך המורכבות ההפקתית, וכלה במעורבות של אנשי הטכנולוגיה והניהול של התהליכים. היה מלחיץ, מאלף, ובעיקר מרגש כמו הפעם הראשונה. אני גאה כי אנחנו משיקים את המהלך הדיגיטלי הגדול ביותר שנוצר, לדעתי, בישראל".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x