שנה אחרי השקתו: שוופס 22 קולה יורד מהמדפים
ל"כלכליסט" נודע כי יפאורה מורידה מהמדפים את משקה הקולה מופחת הסוכר שבהשקתו הושקעו 12 מיליון שקל.
הפגיעה החדה במכירות קטגוריית המשקאות הקלים מובילה את הירידה במכירות שוק המזון הנרשמת זה שנתיים. זאת מאחר שמדובר במוצר הנתפס כמותרות שהוויתור עליו קל יחסית בעת צמצום הוצאות מזון משפחתיות, במקביל לעלייה בצריכת מים בהשפעת טרנד הבריאות על חשבון משקאות ממותקים.
לפי נתוני סטורנקסט לחמשת החודשים הראשונים של 2015, קטגוריית המשקאות הקלים רשמה ירידה כספית של 5% במאי ובחמשת החודשים הראשונים של השנה ביחס לתקופה המקבילה ב־2014.