$
פרסום ושיווק

בלעדי לכלכליסט

יינות ביתן תשקיע 10 מיליון שקל בקמפיין טלוויזיה

ל"כלכליסט" נודע כי שני עשורים לאחר הקמת רשת המזון ושנתיים לאחר רכישת רשת כמעט חינם היא יוצאת למהלך שיווקי רחב הכולל קמפיין טלוויזיה ראשון

נורית קדוש 08:1503.03.15
שני עשורים לאחר הקמתה ושנתיים לאחר רכישת רשת כמעט חינם, יוצאת יינות ביתן במהלך שיווקי רחב. ל"כלכליסט" נודע כי לראשונה מאז הקמתה, תעלה הרשת, המונה 66 סניפים בפריסה ארצית, קמפיין בהשקעה של 10 מיליון שקל. במסגרת המהלך שינתה הרשת את לוגו המותג והחליפה את הסלוגן ל"יינות ביתן, רק מה שטוב בשוק".

 

המיתוג החדש יבוא לידי ביטוי בסניפי הרשת, בשילוט, נראות העגלות ועוד. המהלך יוצא לדרך אחרי שהרשת השלימה את מיזוג 36 סניפי כמעט חינם והטמעתם תחת מותג יינות ביתן בהשקעה של כ־50 מיליון שקל. הקמפיין נועד לשרת את הרשת בהיערכותה למכירות המוגברות בחודש הקרוב, לקראת פסח. המיתוג החדש תואם את סניף ה"שוק" שהרשת צפויה לפתוח ברחובות בעוד כשבועיים בהשקעה של 15 מיליון שקל. הסניף החדש יאגד בתוכו שוק אורגני, מסעדה, בית יין, בית קפה ודוכנים מתחום המזון והנון־פוד ויהיו בו דוכנים של פירות וירקות, חמוצים, מיצים, צעצועים, טקסטיל, מוצרי חשמל ומוצרים חד־פעמיים.

 

בעלי יינות ביתן, נחום ביתן בעלי יינות ביתן, נחום ביתן צילום: שוקה כהן

 

לדברי ארז אייזנברג, סמנכ"ל השיווק של הרשת, "השווקים הקולינריים הפכו למאוד פופולריים לאחרונה. מכאן נולד הרעיון לקחת את הטוב ביותר שיש בשוק ולשלב אותו עם היתרונות שברשת ארצית. אנחנו נמצאים בתהליך מתמיד של שיפור חוויית הקנייה, תוך הרחבת מחלקות השירות בקטגוריות השונות כגון בשר, דגים, פירות, ירקות מעדניות ומאפים. השילוב של מגוון טרי, שירות ומחירים תחרותיים יוצר חוויית קנייה מהנה יותר ללקוחותינו".

 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x