$
פרסום ושיווק

השקת עמוד הפייסבוק של פרס זכתה בתואר קמפיין היח"צ של 2012

הקמפיין שכלל השקה של העמוד במטה פייסבוק וקליפ שבו פרס משתף פעולה עם האמן נוי אלוש זכה לחשיפה ניכרת בכלי התקשורת. המשרד שהוביל את הקמפיין הוא דבי & רון דיגיטל

אופיר דור 22:2608.07.13

קמפיין השקת עמוד הפייסבוק של נשיא המדינה שמעון פרס זכה הערב (ב') בתואר קמפיין השנה לשנת 2012 בתחרות "האריה השואג" של איגוד יועצי התקשורת, יחסי הציבור והדוברות בישראל. הקמפיין שנערך במרץ אשתקד נבחר גם בקטגוריית קמפיין הדיגיטל של השנה. המשרד שהוביל את הקמפיין הוא דבי & רון דיגיטל.

 

במסגרת המהלך השיווקי שהוביל בית הנשיא הושק עמוד הפייסבוק של פרס ביחד עם מייסד הרשת החברתית מארק צוקרברג במטה החברה בעמק הסיליקון. ההשקה לוותה בקליפ שבו שיתף פרס פעולה עם אמן הרימיקסים נוי אלוש. עמוד הפייסבוק הושק תחת הכותרת Be my Friend for Peace וזכה לחשיפה בכל כלי התקשורת.

 

שמעון פרס שמעון פרס צילום: יריב כץ

 

במסגרת התחרות התמודדו 47 עבודות ב-10 קטגוריות שונות וקמפיין הפייסבוק של פרס זכה בניקוד הגבוה ביותר במדדים של יצירתיות, חשיבה מקורית והשגת חשיפה ללא תקציב פרסום ברשתות החברתיות.

 

הפרס הוענק לדוברת בית הנשיא איילת פריש שניהלה את הקמפיין השיווקי ולרון שלי, מנכ"ל חברת דבי& רון דיגיטל ומנהל הפעילות ברשתות החברתיות של הנשיא.

 

פריש אמרה כי "הנשיא פרס רואה ברשתות החברתיות פלטפורמה ישירה וחשובה לקשר עם הציבור בארץ ובעולם, מקבל אלפי פניות מגולשים בחודש ומשתף את הגולשים בכל פעילויותיו בפייסבוק, טוויטר, אינסטגרם ויוטיוב".

 

שלי אמר שזכיית הקמפיין מוכיחה כי "תוכן ויראלי איכותי מאפשר להשיג חשיפה רחבה". לדבריו, "קמפיין שמשלב בין קריאיטיב בפלטפורמות הדיגיטליות וחשיפת יחסי ציבור בערוצי התקשורת הוא הקמפיין האידיאלי כיום".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x